Ik ga deze zondag naar Genk
reken op 2,5u enkele rit. Alweer zonder groom. Als iemand graag mijn plek voor de les in poppel/diepenbeek inneemt op 12/10 geef maar een seintje. Ik kan onverwachts niet door school (ja op zondag). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk dat de cross in Oosterzele goed was! Had ik nog niet opgeschreven gestaan voor Westdorpe dan waren we naar daar gegaan!!
) maar k vertrouwde het toch niet. Dus naar huis, daar even op straat gelongeerd en die doet raar met zijn linker achterbeen, hij sleept het precies en zet verkeerd neer... hij struikelt precies over zijn teen... maar dat komt dus omdat hij niet goed neerzet... K maak mij uiteraard gigantische zorgen. Ik bel de DA die vandaag niet meer kon komen wat ik echt vervelend vind, bijna had ik een andere gebeld maar dat kan ik niet maken tov de DA... hij komt dus morgen vroeg, maar k denk dus dat het een ritje Moerbeke gaat worden...
Dus zondag zal hij niet mee kunnen naar Merendree... Ik hoooooop zo hard dat het niets serieus is!!
been staat niet warm, noch dik, geen pulsatie, dus mijn idee komt het niet uit de voet maar uit het heupgewricht...
! Hopelijk heeft hij gewoon een stamp,ofzo gehad in de weide waardoor hij wat stram liep?
!
is heerlijk dat het nu gewoon kan sinds ik eigen vervoer heb.
* Heeft zichzelf intussen ook getoucheerd op een andere been, dus dan kan hij daar ineens ook maar een foto/echo van maken voor de zekerheid (zit een bultje op)
waarschijnlijk een zoolkneuzing of een ferme blein. De DA denkt een blein die langs boven gaat uitkomen, aangezien de haarrand ook heel gevoelig was. Hij heeft dus niet verder kunnen zoeken want dan zou er teveel hoef moeten weggesneden worden en dat vind ik wat riskant, k heb liever van nog enkele dagen hem zo te laten lopen (ochere want hij heeft wel pijn, maar ja...) Dus geen Merendree voor mij...
. Van de winter paar dagen mank nadat ze ijzer had afgelopen en thats it. Voordien ook nooit wat voorgehad. Weinigen die dat kunnen zeggen wss
. Hopelijk blijft het zo!
.
en daar ook besmet geraakt haha.
Is het nu Eline die geweest is, content van?
Ik houd hem dressuurmatig en met wandelingetjes in het werk, als het die spat is die sluimert is beweging toch beter dan stilstaan (op advies van mijn vriend). Springen doe ik thuis sowieso zelden dus maakt weinig verschil.