@percy: sorry hihi! Maar het was inderdaad wel erg lekker
. Hoe zit het met jou? Al op je paard gestapt? Of was dat volgende week pas?@oliefanter: dank voor het mooie compliment! We vinden het allebei ook heel erg leuk! Ik zal eens het verschil in uitstraling laten zien als ik weer een keer een mooie dressuur foto heb. Dan toont hij amper, terwijl met springen en cross hij zich 2x zo groot maakt

@mette: lastig hoor! Ik zou toch even goed met je moeder overleggen wat de opties zijn, in de wei staan kan echt prima!!
@hier: vanmorgen weer een lekkere springtraining gedaan. Tot de 95 cm opgebouwd en ging perfect
. Dus dipje is echt weer over. Volle vertrouwen in ons kunnen voor zaterdag!Ben wel nieuwsgierig hoe jullie een spring training opbouwen trouwens. Ik rijd meestal 10 min los, stappen draven en galopperen met lange teugel om rug te rekken. Daarna 10 min losrijden over een laag kruisje, en dan pas omhoog bouwen. Dan spring ik een aantal keer diverse lijnen en ga weer stappen met lange teugel. Dat doe ik een keer of 3 voor ik echt even doorga met springen. Dan rijd ik 5-10 min continue door tot ik voel dat hij moe wordt ( dan krijg ik ook vaak achterbeen fouten). Als hij echt moe is pak ik nog 2 makkelijke hindernissen en dan stop ik.

Was een fotograaf bezig ( zijn niet deze fotos trouwens, die heeft manlief gemaakt) en die was helemaal gek op Ed. Schattig!