goedemorgee ik ben al vanaf half 9 aan het oppassen op mijn 2 oppaskindjes tot een uur of 12 en om 16:00 uur heb ik gesprek over vakantie werk in Roden dus ben benieuwd , denk dat ik tussen door nog maar even een powernap ga doen
Lau: SM: haha heerlijk zulke schoonouders... Vief: leuke cross foto's Mirthe: hopen dat de HA beetje goed nieuws heeft over je enkel
Edit: over de wp op een SGW in de klasse B moet je nu ook kwa stijl boven bepaald punt halen om 2 wp te halen?zoals bij springen? of is boven de 6 en foutloos goedgenoeg voor 2 wp?
Laatst bijgewerkt door Watapatja op 01-05-12 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Leliaardje
Geplaatst: 01-05-12 10:25
Ja: hij/zij zag er heel fit en vet uit . En maakte zich vliegensvlug uit de voeten. Hij is vast in de berg met kuil gekropen om de katten te ontlopen.
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 11:20
Goedemorgen
Noor heeft bijzondere plannen voor vanavond! Hilarisch Mootje was nog niet helemaal wakker en Watapatja is al druk met oppassen en Lelie had een verstekeling in haar kuilkruiwagen
Ik heb een poging tot bijslapen gedaan en ga zo maar eens flink ontbijten en daarna met alle zooi aan de slag hier.
*Grom*! Zit waarschijnlijk toch een scheur in mijn enkel. Er zijn uitzonderlijke gevallen waarbij de scheur pas na 3/4 weken op de rontgen te zien is, en aangezien ik te veel pijn heb voor verrekte enkelbanden denkt mijn dokter dat ik ook zo'n uitzonderlijk geval ben...
texelse
Geplaatst: 01-05-12 11:26
dat je een uitzonderlijk geval bent was natuurlijk geen nieuws Mirthe , wel dat er misschien een scheur in zit. Gatsie dat is wel heel vervelend.
AntheaV
Geplaatst: 01-05-12 11:28
Mirthe: Jeetje wat balen zeg! Moet je dan alsnog in het gips? Sanne: Nee vanaf een 6 heb je gewoon je wp-en
mistid
Geplaatst: 01-05-12 11:32
texelse schreef:
dat je een uitzonderlijk geval bent was natuurlijk geen nieuws Mirthe
Anthea, ik weet het niet. Ze heeft het nu zo vast getapet, volgens mij heb je nog meer bewegingsvrijheid met gips
Jij ook al Texelse Mirthe, En nu? Vief, Succes met de puinhoop! Hoe voelt het nu om echt samen te wonen
texelse
Geplaatst: 01-05-12 11:58
ja Noor, gezien en geantwoord. Maar ach, dat was het eerste woordje, en op zo'n stom bord heb je mazzel als je als eerste mag/moet en je niet anders kan dan op zowel 2w als 3w je woord neer leggen. Maar je woord was wel heel mooi!!! Maar ik kom nog wel hoor, rustig aan beginnen maar
Leliaardje
Geplaatst: 01-05-12 11:59
Dat is balen Mirthe.
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 12:02
Het voelt nog niet echt als samenwonen Mootje Vriendje moest gisteren ook gewoon werken en ik ben lekker naar Utrecht geweest met vriendinnetjes. Benieuwd wanneer het echt als samenwonen gaat voelen
Mirthe: Beterschap voor je pootje!
muts_marijke
Geplaatst: 01-05-12 12:06
Moggel (mag nog net wanneer ik met mn bijleesaktie begin )
@ Henny mensen op koetsjes zijn vaak zo dom! Ik heb het al meerdere keren meegemaakt. Vervloek die ook echt op een buitenrit (uitzonderingen daargelaten) @ Noor lekker vroeg aan het werk! En veel plezier vanavond @ Vief lekker toch effe bijslapen! Samen-wonen-gevoel komt wel als je ook de samen-rekeningen mag mee betalen @ Mirthe zou balen zijn als er een scheur in zat!
Ik heb echt geweldig lieve ouders. Winkel altijd met mams en zie haar bijna elke dag en anders bellen we wel. Zou mijn paps en mams niet kunnen missen. Schoonouders heb ik ook daar ga ik niks van zeggen
Jeetje, hoop gebeurd hier weer! Allemaal een leuke Koninginnedag gehad? In Hilversum was het echt superdruk! Goeie dagen!
Annetje
Geplaatst: 01-05-12 12:07
Jullie posten altijd zoveel in het weekend!
Moo liet een heel erg leuk filmpje zien van twee badderende paarden Moo eet minder koolhydraten, ik vraag me altijd af wat je dan eet? In brood zitten toch ook veel koolhydraten? of haal ik mijn biologielessen nu door elkaar? SM heeft een schoonmoeder die je graag uit het raam zou gooien Mistid lakt veel haar nagels. Ik ook, heb wel 100 lakjes maar ben nu al een week of 4 aan het laten herstellen. Ze waren helemaal gebladderd en geel van de remover. Nu zijn ze weer sterk. Eef gaat van stal verhuizen. Klinkt goed! Vief heeft Woll laten vliegen. Leuke foto's! Lau balen van je essay... Leli echt prachtige foto's weer! Wat een mooie natuurplaatjes zeg Henny brrrr... fijn dat die van jou zo braaf was! Ik moet met Vies altijd stil staan als er een aanspanning langskomt, hij vindt dat doodeng. Hier rijdt ook een paardentram, maar als ik die in de verte zie draai ik mooi om! Mistid balen van je enkel Vief, als het niet voelt als samenwonen, dan zal dat wel komen doordat het zo vertrouwd voelt toch?
Viesje liep eergisteren als een trein en vond het gister natuurlijk veel te warm om te luisten. Vandaag mag hij lekker stappen. Ik ben gelukkig weer een stuk beter, hoewel ik me nog steeds kapot zweet om niets en slecht slaap (en dan wel pas weer om 11 uur uit bed komen natuurlijk) maar ach, gelukkig heb ik vakantie.
Leuk Marijke! Ben benieuwd naar de foto's straks als jullie beebje er is! Klinkt als een supermooie kamer! Vief, je hebt ook nog geen tijd van wennen aan samenwonen dus. hihi. Mirthe, wat balen als het gebroken zou zijn.
Hier schijnt weer heerlijk het zonnetje, ik ga zo lekker buiten aan het werk!
Anne, Als je een basecoat gebruikt heb je daar toch geen last van? Ik eet hooguit één snee brood per dag en ik ben nog op zoek naar een speltbrood.... In brood zitten idd veel koolhydraten