Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. In de achterste wei is een enorme plas en die is nu natuurlijk lekker verstopt onder de sneeuw. Normaal zakken ze meteen door het ijs als ze op zo'n plas komen, maar dat is er nu natuurlijk ook niet bij. Goldstar ging twee keer echt plat, maar gelukkig is alles heel gebleven. Nu kijken ze wel link uit om weer in die buurt van dat gevaarlijke stuk te komen
. Giga en Pebbles staan in de bak met wat kuil. Hun wei is aan de overkant van de weg en de weg is zo vreselijk glad, daar durf ik niet meer met ze overheen te lopen.
.
. Met dressuur kan het nog weleens een luilak zijn, lopen wil ie wel maar hard werken daar moet je hem echt voor achter zijn vodden zitten. Maar met springen en crossen is ie echt super, zeker niet het meest getalenteerde paard maar hij doet wel altijd ontzettend zijn best en is super betrouwbaar, ideaal leerpaard
.

Vroeger stond ik elk weekend op de schaats in Haarlem!
. Ik begon het al even benauwd te krijgen: de tank was al onder de 20% vulling gedoken en met deze kou gaat het toch wel hard. Maar, we kunnen weer door met stoken..........
. 
Die is bloedchagerijnig met een deken op.... 
Maar goed, Whatje kan buiten lopen. Al is het maar klein stukje en is het verhard. Heeft hij toch wat.

Vriendje komt na zaalvoetbal ook en dan een taxi terug. 

Ga zo eens naar je foto kijken