Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn moeder ook meteen geoefend (kreeg E nog bij haar B) dus nu kan ik zaterdag gewoon op wedstrijd want mijn moeder kan rijden, alleen achteruit nog wat lastig maar we hoeven op die lokatie niet al te moeilijk te doen dus dat scheelt
Weet niet zo goed wat ik verder kan zeggen. Sterkte. 
Je moet iig wel goed sterk in je schoenen staan want je krijgt de verschrikkelijkste dingen te horen. Je neemt het ook mee naar huis en je bed in, tenminste ik. Heb er slapeloze nachten van gehad. Maar toch ben ik blij dat ik die stage heb gelopen, je leert er ook heel veel van. Hoe raar dat ook klinkt misschien. Na die stage heb ik lang lopen twijfelen maar ik ben er toch niet voor gegaan. Kan wel meer vertellen, maar dat doe ik wel via pb dan.
Nou heb je verschillende soorten forensische psychiatrie, een TBS kliniek is wel het uiterste wat dat betreft.
Heel veel sterkte.
Jeetje met zoveel sirenes schrik je je inderdaad lam
maar nu wil hij toch wel eeeerg veel zelf doen, iets te veel in mijn en mijn moeders ogen
De eerste lampen zijn alweer vervangen in het huis
_Sim_ schreef:Heerlijk gesprongen vanmiddag, voor het eerst weer buiten. Was zulk lekker weer.
Hier springen trouwens de lammetjes al weer door de weides. Vind ik altijd zo'n koddig gezicht!
Straks komen ook alle veulentjes weer in de wei, zo'n leuke tijd van het jaar altijd.

Mams vind het vreselijk om met de trailer te moeten rijden.

Ik voel me al wel weer beter, vandaag 4 pijnstillers ipv 6 haha