[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:44

Die advertentie op marktplaats, echt geniaal maar ook erg flauw.
Filmpje is echt komisch, sta je dan je auto sneeuwvrij te maken maar uhh iemand anders zijn auto :+

Ik zit nog op het vmbo en zit in me examenjaar. Hierna wil ik sportacademie gaan doen maar je moet wel door de selectie komen. Gelukkig kan ik gewoon op de fiets dan nog naar school.

Straks dressuurles, kijken of het boefje daar zin in heeft. Niet altijd namelijk en dan wil hij nog wel eens heel eigenwijs zijn en dan komt hij voor geen meter naar beneden. Laatste tijd doet hij dat wel steeds minder dus wie weet wordt hij ooit nog een dressuurpikkie }> En dan ik nog een dressuurtutje :P wanbt dressuur ben ik zelf ook niet super goed in, vind beetje saai. Maar bij het crossen hoort het er natuurlijk bij.
Dus we trainen hard verder maar dressuur wedstrijden staat op een heel laag pitje. Eind februari weer een keer op eigen ponyclub. Kijken of we dan punten voor het L1 in de wacht kunnen slepen.

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:53

Zo nog even op de kapster wachten :=

Zal toch wel lukken sanuri? l1 is leuker als de b ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:53

@ Sann: fijn dat je zo lekker hebt gereden. Moet je weer om bij hem te komen of valt het mee?

@ Caro: balen dat de merrie kreupel is. Maar zoals je al zegt scheelt het dat je toch niet rijdt op dit moment. Hopelijk is het snel over!

@ Sanurie: jij ook les ze! :D

Net buiten de trailer al ff klaar gezet, maar brrrrr wat is het onwijs koud zeg. Volgens mij is het nu al kouder dan -10.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:56

cursus is afgelast. Ik was al op weg, met noodmaatregelen in de auto (slaapzak, fleecedeken, thermos thee, donzen jas) en had in drie kwartier nog niet eens de snelweg bereikt (normaal 10 minuten) toen Jan belde. Anders had ik om zes uur gekeken of ik het uberhaupt op tijd ging halen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:01

Hij woont niet ver weg bij mij Rowo, 20/ 25 minuten ongeveer. Het is idd heel koud buiten!

Dan is het echt erg bij jullie Lielle. Logisch dat het dan ook afgelast wordt.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 20-12-10 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:03

Jeetje Lielle.... dan is het wel erg slecht bij jullie zeg. Gelukkig hoorde je het 'op tijd'.

@ Sann: das nog wel een eindje dus. Maar op de weg was het dus ook niet zo erg.

Nou k zal me eens in pakken en zo beginnen met me klaar maken. Eenmalig maar vast avi gezadeld in de kar zetten, scheelt weer tijd straks. :wave:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:04

Sannnn schreef:
Er gaan hier regelmatig wel mensen naar Soest (Laseur) toch? Ben er alleen met springen nog maar geweest, maar met indoor dressuur kan je dan ook indoor losrijden?

Buiten inrijden, dat was met springen ook zo, verwacht niet dat dat met dressuur indoor anders zal zijn. Door die pilaren heb je nl toch wel erg weinig ruimte.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:08

Ik vind het niet zo heel ver. De weg was hier heel goed te doen, anders was ik ook niet gegaan. Heb van te voren namelijk met de personen auto de weg gereden om te kijken hoe het eruit zag. Voor mij scheelde het wel dat het overdag was, in het donker vind ik het altijd lastiger. :)
Succes met rijden!

Ja idd, outdoor losrijden vind ik normaal niet erg. Maar met dit weer gaat dat toch niet door.

Ik ga nu lekker stampot eten! :wave:

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:25

Sow en weer thuis.. Brr wat heb ik het koud gehad vanmiddag op het werk. Stond de hele middag bij de kassa en dus automatisch ook bij de buitendeur.... Dikke sjaal en trui waren niet voldoende. Morgen maar een nog dikkere trui aan doen.
Las het een en ander over OV, Stufi en school. Daar heb ik nooit niks mee van doen gehad. Na de MAVO, kappersopleiding gedaan en verder lekker werken. Heerlijk.

Lielle: Verstandig dat het is afgelast. Nu kun je lekker warm bij de kachel zitten. :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:31

Coriien heerlijk lasagne! :9
Sanurie les ze!
rowo rijdze.
Pfff lielle dan ziet die weg er ook niet uit zeker. Hier zijn de wegen allemaal prima! In emmeloord werd het wat minder, maar lag ook veel meer sneeuw. Hier ligt nagenoeg niks.
BV heerlijk bij de deur. Ik heb al 4 laagjes onder mijn werkpolo aan en een sjaal om. En nog niet heel warm.

W had zich ook weer aangetikt. Had al springschoenen erbij omgedaan, maar het zit er nu precies boven. En onder de peesbeschermer. Heb ook nog kootbeschermers dan doe ik die er nog wel tussen.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:39

het is ook geen weer.
zag dat je vanmiddag gesmst had, maar las het pas om half 6, dus daar had je weinig aan.

Lielle schreef:
cursus is afgelast. Ik was al op weg, met noodmaatregelen in de auto (slaapzak, fleecedeken, thermos thee, donzen jas) en had in drie kwartier nog niet eens de snelweg bereikt (normaal 10 minuten) toen Jan belde. Anders had ik om zes uur gekeken of ik het uberhaupt op tijd ging halen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:41

ik had ook al iemand gevonden die een paard zou meebrengen, maar dat hoefde dus gelukkig niet.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:51

Lau: Wat doet je broertje nu dan, studeert hij nog of werkt hij? Filosofie lijkt me namelijk ook niet makkelijk een baan mee te vinden, of vergis ik me daarin?
Evelien: We kunne elkaar de hand schudden, heb ook een hekel aan die projecten en HBo lijkt me vreselijk, geef mij maar een dik boek of een zelfstandige Essay-opdracht.
Margriet: Fijn dat je wedstrijd zo goed ging en gefeliciteerd met je vierde prijs!
Dat filpje _O- !
Sann: Fijn dat je dresuurles zo goed ging, is wel leuk als je weer op wedstrijd gaat, hoeft die ene persoon niet meer aan te komen met die vervelende opmerkingen van "ik ben blij dat je niet meedoet" :r.
Mistid: Dat klinkt nog wel als een degelijke opleiding met paarden als je ook leraar kan worden, de meeste andere paardenopleidingen zijn zulke oplichterij af en toe.
Caro: Balen dat je merrie zo aan het kwakkelen is, hopelijk verdwijnen de kwaaltjes tezamen met de sneeuw.
Sanurie: Hopelijk kan je snel de B door, de L1 is al veel leuker.
Lielle: Begrijpelijk dat de cursus is afgelast, voor mijn moeder werd er ook gebeld dat het niet door ging. Inhalen is gewoon de week na de laatste les, loopt gewoon iets langer door als ik het goed begrepen heb.
BV: Hopelijk ben je intussen een beetje opgewarmd.

Zo, heb even wat met lessen lopen schuiven, zou eigenlijk morgen dressuurles hebben maar ik wilde graag ook nog een keer springles doen voor Wanroij (dat was vorige week ook al een dresuurles in het binnenbakje geworden, springtuin is onbegaanbaar) maar moet dan naar mijn instructeur toe om te springen, moeders is alleen morgen vrij en ze wil met dit weer niet s'avonds met de trailer weg (begrijpelijk). Nu dus mijn dressuurles naar volgende week dinsdag verplaatst en morgen springles, 2 weken niet springen en vlak voor Wanroij weer wel is ook niet ideaal maar een dresuurlesje ervoor is wel weer te doen.
Zit me nu al te verheugen op de 20-60 bak :D , had vandaag volle bak met 5 man in een binnenbak van 15-30, paard werd daar nogal baldadig van maar kon uiteindelijk ziijn energie wel mooi voor me laten werken toen ik hem even op zijn plek gezet had ~~}> .

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:05

ik heb net heerlijk Surinaamse Roti gegeten. Zit nu vol..
Het is echt megakoud buiten. Wilde even een paar isolatie platen op zolder tegen het dak timmeren maar veels te koud. Ben bezig met mijn zolder te isoleren.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:09

Alle lessers, veel plezier!
Hopelijk kan mijn springles morgen doorgaan. Wegen zijn hier opzich goed te doen maar er moet niet meer sneeuw vallen.

Nu ga ik lekker eten :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:10

Evie heeft sander nu een binnenbak?

Zo haar is gedaan, lekker gedoucht :)

Nu lekker tv kijken :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:33

:wave: Hellu!
Kom ook even mijn hoofd om de hoek steken. Gewerkt, Sim gereden, gekookt en gegeten, 5 pagina's bijgelezen en nu maak ik aanstalten om onder de douche te gaan dus even geen reacties op jullie belevenissen. :D

Kreeg vandaag trouwens mijn kerstattentie van het werk. Heb een fles parfum van 100 ml gekregen en heel toevallig nog een luchtje dat ik zelf ook nog erg lekker vind en dus vaak gebruik! Leuk cadeau en heel goed gekozen (zonder info vooraf!).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:39

Sim das een leuke opsteker!!! :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:59

Corien: :j , op Reigersburg heeft hij nu zijn paarden staan.
Sim: Leuk cadeautje :D !

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:08

Sim, Wat een mooi cadeau!
Lielle, Fijn dat je weer rechtsomkeert gemaakt hebt.
EB, Wat een geschuif met je lessen :D
Caro is stoer aan 't klussen!

Het was hier spekglad met mistbanken ;( Ben blij dat ik thuis ben. Ik heb super fijn gereden in mijn uppie :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:16

Evie oke dacht dat hij zo fijn stond op eigen plekje in bergsehoek := das echt een manege :+

mootje lekker dan :+ vanacht plaatste lijk kan het tot -14 :=

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:16

Lielle: hopelijk niet zo lang gedaan over de terugweg! Wel fijn dat het afgelast werd.
EB: fijn dat het mogelijk was om te schuiven met je lessen.
Caro: klusvrouw! :D
Mootje: hier ook zeer mistig met gladheid. Ik ga dus ook geen lesgeven vanmiddag. Het risico is met te groot.
Sim: leuk cadeautje!
Evelien: hopelijk kan je les morgen doorgaan als de gladheid verdwenen is.
Sann: fijn dat je lessen van JH zo'n goed effect hebben/
Sanurie: De B dressuur is ook saai. Hoe hoger je komt, hoe leuker vind ik. Al vind ik de M1 leuker als de M2.
BV: dat is niet lekker om met deze diepvriestemperaturen voor een open deur zitten
Margriet: gefeliciteerd met je prijs!

Ik heb fijn kunnen lesgeven vanmiddag. Vanochtend paarden buiten gezet en de boel sneeuwvrij gemaakt. Net na het eten de keuken nog gestofzuigd. Bij de mat lag het helemaal vol met zoutrestjes. Nu is de boel weer netjes. Ik ga nu lekker tv kijken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:17

Sussie lekker les gegeven dus!

Ik ga ook op de bank tv kijken :wave:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 23:50

@ Corien mooie profiel foto ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 23:54

Brrr het is hier ook echt koud :brr:
Vandaag heeft mijn hoefsmid bij alle paarden de ijzers er onder weg gehaald zodat ze zonder te glibberen toch nog buiten kunnen spelen met deze verrekte sneeuw!
Ik vrees toch wel dat we nog een poosje last hebben van dit weer {x) Ben ook bang dat ik volgende week niet naar Wanroij ga, als er zo veel sneeuw ligt ga ik echt niet twee dagen dat hele eind rijden (doe er zonder sneeuw al ruim 2 uur over)
Morgen maar wel weer proberen met de paarden naar de manege te gaan, hopelijk hebben ze niet al te veel last van hun 'blote' voeten.

Vanavond mijn hele huis opgeruimd, krijg nl morgen de makelaar langs voor een taxatie......geen zin in!!