Succes van het weekend!! oh dan is je moeder vlak bij mij, of is het noorwijk groningen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik sta wel vaker in bladen, maar niet met deze oplage!
Daarna ff kijken hoe ik het met Vorstin ga doen. Ik moet rond half 3 naar massage, maar als ik daarna naar Vorstin ga, moet ik wss met de bus. 

Wat een sukkel zeg, met die zwarte auto. Ik neem aan dat hij dacht dat hij erdoor kon!
Vief, dat water ! Citaat:We vragen u maximaal twee projecten te selecteren die naar uw smaak optimaal aantonen waar uw bedrijf technisch-inhoudelijk voor staat. Eén of twee (jonge) ingenieurs, die model staan voor degenen die u zoekt op de arbeidsmarkt, vertellen de journalist over het project waaraan ze werken. De geïnterviewden vertellen daarmee wat zij zelf (mede) tot stand hebben gebracht. Ze doen dit ‘on site’, wat uit de tekst en foto duidelijk naar voren komt.

Gaaf hoor, met zo'n onwijze oplage! Het blad kan ik verder niet, maar k zou me vereerd voelen!
..
.. Gisteravond schrok ik heel erg.
.... Ze kunnen helaas vandaag geen foto's/scan aan huis doen, dat zou dan pas volgende week worden. 
Heb mn Uggs al weer uit de kast gehaald!
Balen van Wolin, ik ben benieuwd wat Sander zegt!
Sommigen denken dat hun paard 700kg weegt en er is een e-pony die 600kg geschat heeft.... Ik ben benieuwd wat de uitkomst is

ik mag toch hopen dat dit om een geparkeerde auto gaat die is weggespoeld door de regen. Mag toch aannnemen dat je niet zo bijdehand bent te denken dat je door zo diep water kunt rijden ??? water staat toch halverwege de deuren ????