[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 08:45

goeiemorgen :wave:

Wat leuk dat je mee gedaan hebt in Saasveld Bianca :D Wat is de echte naam van Bullie ook alweer, dan ga ik de uitslagen lijst in de gaten houden. Wij gaan iig wel kijken naar de finale, dus mocht ie dat halen dan zie ik um eens IRL.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 09:49

-:(- -:(- -:(- Grrrrrrrr, ik zou nu een presentatie moeten houden maar de docent is niet komen opdagen. Ik heb dat dus toch nog een beetje zitten voorbereiden en er een personeelsuitje voor afgezegd!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 09:51

Morgen!

Ik heb aan het einde van de middag praktijk examens ( heren knippen en fohnen). Kan me nu al zenuwachtig maken! Heb het dan liever gelijk sochtends 8 uur dan vanmiddag zo laat. Ga zo eerst maar even gedachten verzetten en even rijden.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:01

Goeiemorgen!!

Gefeliciteerd met je 10e punt in het M2 Hilde!
Benthe: wat een pech heb je met de paardjes! :(:)
Andrea, jeetje wat balen :(

De foto's van de hindernissen staan op de site van Chaam, nu begint het weer echt te kriebelen hoor!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:06

@ andrea: daar zou ik idd ook wel van balen zeg. Alle voorbereiding voor niks :(

@ tientjeh: succes he :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:11

J_N, balen van Jipje met de koliek! Hopelijk gaat het nu wat beter.
Tientje, succes met je examen vanmiddag!
Andrea, balen zeg! Kan me voorstellen dat je pissed bent.

Gisterochtend heb ik even weer gereden en het ging goed! Heb hem helemaal zonder hulp in draf en galop kunnen krijgen, en dat door gewoon iets andere houding aan te nemen.. ben wel blij dat dit werkt!
Vandaag weer een saai dagje op school.. hoop dat ik niet te laat thuis ben, want dan kan ik thuis Voodoo nog wat beweging geven.

@ TG, ja dat herken ik ook, die kriebels :o
Heb nog ergens een stille hoop dat ik Westerbork nog mee kan rijden (had me wel opgegeven) maar moet er wel klaar voor zijn. Als ik me er weer op ga focussen werkt het meestal averechts.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:24

Goeiemorgen!!! :wave:

@JN: Arme Jip :(:) , beetje ups en downs de laatste weken?
@Bianca: Wat leuk zeg!!! :D Hij heeft weer een hoop indrukken op gedaan, zo te lezen ;) .
@PB: Succes vandaag!! +:)+
@Andrea: Pffff.. lekkere naa*streek van de leraar!! _-:( Zou ik ook goed kwaad van worden!!
@Teegee: Hahaha, ik doe dan wel niet mee, ik gá wel mee!! :D En het begint bij mij dan ook wel helemaal te kriebelen :j . Vooral ook wel omdat ik dit jaar met Wolin aan de slag ga *\o/* .

Ik heb donderdag een presentatie waar best veel vanaf hangt, dus nog het een en ander aan voorbereidingen doen. 13.45 op school zijn, dus ik ga nog maar eerst even naar stal :wave: .

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:29

:wave:

gister weer op stap geweest, was wel gezellig :)

Jeetje dat is lu.llig Andrea. :\
succes vandaag WL & 10je!

zal zo eens even douchen, dan nog een column schrijven en dan richting school :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:35

@ bianca: ik zie dat bullie door is naar de finale!!! De uitslagen staan al op de site... Kan ik um mooi 16 maart bewonderen :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:37

Goeiemorgen!
@Bianca: Wat leuk dat het zo goed ging met Bullie!
@Tientjeh en lotte: Veel succes vandaag!
@Rosalie: Fijn dat het beter gaat met rijden!
@PB: Succes vandaag met je inwerkdag.
@Andrea: Balen van je docent zeg!

En helaas heeft Jipje nogal wat pech de laatste tijd ja, maar ja hij is helaas ook niet meer de jongste ;( Maar ja, zolang hij er nog is geniet ik nog elke dag van hem!
Ik heb al vanaf half 9 college en ben het nu alweer zat, het is zo saai op maandagmorgen!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:38

Mogguh!

J_N; hoe is het nu met Jip? Wat balen zeg :(:)
Tientjeh; succes vanmiddag :)
Andrea; jeetje zeg is dat ff balen :(

Ik ben nog een dagje vrij van het werk, ga morgen denk ik weer. Ga dus eerst Zaps maar ff rijden denk ik.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:14

Ik ben weer thuis. Dus ga zo hier thuis de boel maar even op orde maken, boodschappen doen, voor school bezig en paardrijden. Dan overleef ik m'n vrije dag wel :P

Succes Tientjeh!

Hoe is het nu met Jip dan J_N?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:20

Jipje is gelukkig weer een heel stuk opgeknapt, maar mocht niks eten vannacht. Hij was vanmorgen dus behoorlijk boos daarover en was dolgelukkig met zijn handje brokjes wat hij mocht eten ;) Hij oogt in ieder geval weer goed fit en was alweer brutaal genoeg gisteravond laat en vanmorgen :o Als hij zo fit blijft dan mag hij vanavond weer wat meer te eten en zo een beetje opvoeren dan. Verder moet hij heel veel drinken, want hij had wel wat vocht tekort. Iemand nog een tip om hem beter te laten drinken? De DA had er ook niet echt een idee over.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:22

J_N: gelukkig dat het weer wat beter gaat met Jipje. Die van mijn zusje heeft van het zomer ook koliek gehad en moest ook extra drinken. Daarom hebben wij ranja door het water gedaan. Na een tijdje had hij het in de gaten en het was toch wel erg lekker.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:40

Oké, gaat dus weer de goede kant op, gelukkig!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:46

Goede middag

Ben op gesprek geweest en als ik weer 100% aan de slag kan krijg ik nog een gesprek, en dan kijken of ik een contract krijg.

Ze waren beetje pissig ov er hoe ik af en toe kon reageren, dus ik heb alles uit gelegt over hoe alles ging tot nu toe en dat ik veel spanningen heb laste tijd.

We hebben nu ook een andere baas en die gat nu kijken wat er gebeuren gaat ( veel chauffeurs hebben dus hele vage contracten) Dus dat word anders.

Ieder geval nu even positief nieuws.

Ik ga rijden tis heerlijk weer :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:05

rowo schreef:
@ bianca: ik zie dat bullie door is naar de finale!!! De uitslagen staan al op de site... Kan ik um mooi 16 maart bewonderen :D

:D Dat stond ook al in mijn post dat ik door was... ;) daarom had ik vrijdag avond nog niks neergezet, wilde eerste de uitslag weten. Wat gaaf dat je langs komt !!! Team Nijhof geeft ook een hengstenshow dus dat word een leuke avond. Als je me ziet spot me maar en foto's en filmpjes zijn HEEL erg welkom denk niet dat wij daar zelf aan toekomen... :o
Je kan me denk ik wel herkennen en anders zet ik nog wel reactie wat voor dek hij op heeft en zowieso zijn startnummmer is herkenbaar. Zijn naam had je alweer gevonden denk ik ??? :D :D .......BULL'S EYES !!!!!! }:0

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:12

Oh haha, ik heb je berichtje weer half gelezen := maar echt leuk hoor. De finale is echt mooi en imponerend voor de paarden. Als ik zijn startnummer weet, komt het wel goed. Ze noemen naam ed ook wel om dus.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:17

Bianca; leuk hoor de finale. Zaps heeft daar vorig jaar ook mogen lopen, maar die was echt meeegaaaa fris. Uiteindelijk nog wel 5e ofzo :) Ennuh ik ga met Mandy mee :D
J_N; fijn dat Jip weer zoveel beter te pas is. Misschien appelsap door het water?

Net Zaps ff gereden, die was weer braaf. Vanmiddag nog ff wandelen en naar mijn schoonzus.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:20

malloesje schreef:
Bianca; leuk hoor de finale. Zaps heeft daar vorig jaar ook mogen lopen, maar die was echt meeegaaaa fris. Uiteindelijk nog wel 5e ofzo :) Ennuh ik ga met Mandy mee :D

Hey wat gezellig allemaal.. *\o/* ..!!!! en ook leuk dat jullie paard daar vorig jaar dan dus zo goed liep, het is dus echt een leuke avond ?? is het vrijspringen in de finale dan ook weer rechts in de hoek van de manege ?? of nemen ze dan netjes de hele binnemanege ?? Ben ook wel erg benieuwd naar de nijhof show

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:33

bianca: super zeg! leuk :D.
andrea: nou lekker dan zeg! belachelijk ja
tientjeh: succes
rosalie: mooi dat die goed ging :D
wl: succes
jn: gelukkig gaat het alweer stukken beter.
malloesje: mooi dat die goed ging.

Zo was een drukke week, had stage week dus dat waren lange dagen. Toen moest k zaterdag ook nog gewoon werken. Gister wedstrijd gelukkig was ik savonds, want was wel moe zaterdag avond. We hadden gister 195 punten en een 4e prijs :D.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:34

Ze nemen dan de hele bak Bianca. Naja niet de hele bak, er wordt met hekwerk een ring afgezet middenin de grote manege. Daarachter komt dan een tribune en je kan ook vanuit de kantine kijken.
Vorig jaar stelde de Roelofs show niet zoveel voor vond ik :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:56

rowo schreef:
Vorig jaar stelde de Roelofs show niet zoveel voor vond ik :o

Is nu de TEAM NIJHOF die komt He !!!!!!! of heten die ook Roelofs ??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:59

Ja vorig jaar was Roelofs, je weet wel van Odermus R, Sam R, Mermus R etc etc. Hadden ook stuk of wat hengsten mee.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:29

HEY ROWO @ wellicht komt Nijhof met een betere show, wil Johnson dan wel zien en Sandreo.