Wat leuk dat je mee gedaan hebt in Saasveld Bianca
Wat is de echte naam van Bullie ook alweer, dan ga ik de uitslagen lijst in de gaten houden. Wij gaan iig wel kijken naar de finale, dus mocht ie dat halen dan zie ik um eens IRL. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat is de echte naam van Bullie ook alweer, dan ga ik de uitslagen lijst in de gaten houden. Wij gaan iig wel kijken naar de finale, dus mocht ie dat halen dan zie ik um eens IRL. 

, beetje ups en downs de laatste weken?
Hij heeft weer een hoop indrukken op gedaan, zo te lezen
.
Zou ik ook goed kwaad van worden!!
En het begint bij mij dan ook wel helemaal te kriebelen
. Vooral ook wel omdat ik dit jaar met Wolin aan de slag ga
.
. 

Maar ja, zolang hij er nog is geniet ik nog elke dag van hem!
Hij oogt in ieder geval weer goed fit en was alweer brutaal genoeg gisteravond laat en vanmorgen
Als hij zo fit blijft dan mag hij vanavond weer wat meer te eten en zo een beetje opvoeren dan. Verder moet hij heel veel drinken, want hij had wel wat vocht tekort. Iemand nog een tip om hem beter te laten drinken? De DA had er ook niet echt een idee over.
rowo schreef:@ bianca: ik zie dat bullie door is naar de finale!!! De uitslagen staan al op de site... Kan ik um mooi 16 maart bewonderen
Dat stond ook al in mijn post dat ik door was...
daarom had ik vrijdag avond nog niks neergezet, wilde eerste de uitslag weten. Wat gaaf dat je langs komt !!! Team Nijhof geeft ook een hengstenshow dus dat word een leuke avond. Als je me ziet spot me maar en foto's en filmpjes zijn HEEL erg welkom denk niet dat wij daar zelf aan toekomen...
.......BULL'S EYES !!!!!!

maar echt leuk hoor. De finale is echt mooi en imponerend voor de paarden. Als ik zijn startnummer weet, komt het wel goed. Ze noemen naam ed ook wel om dus.
Ennuh ik ga met Mandy mee
malloesje schreef:Bianca; leuk hoor de finale. Zaps heeft daar vorig jaar ook mogen lopen, maar die was echt meeegaaaa fris. Uiteindelijk nog wel 5e ofzoEnnuh ik ga met Mandy mee
..!!!! en ook leuk dat jullie paard daar vorig jaar dan dus zo goed liep, het is dus echt een leuke avond ?? is het vrijspringen in de finale dan ook weer rechts in de hoek van de manege ?? of nemen ze dan netjes de hele binnemanege ?? Ben ook wel erg benieuwd naar de nijhof show
.
.