[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marielle123

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:52

ruudjw: Ik heb je nog zien springen echt respect voor je zit.. Kwijl OK dan!
hij ging een paar keer volop in de ankers en jij zat ook nog zo mooi recht op.. ik had allang aan de overkant gelegen ahaha Clown Clown
Was ook een rothindernis met die felle kleuren.. die van mij nam er een noodlanding overheen.. ahah alle voetjes van de vloer.. Cool

Gezellig zaterdag nog ff een bakkie doen met z'n allen in nunspeet? Ik moet ook pas heel laat dressuuren.. en al vroeg springen.. hopen op mooi weer kun je nog lekker in het zonnetje zitten en tussendoor paardjes kijken Koe

Voor alle wedstrijdgangers morgen heel veel succes..!! En iedereen fijn weekend.!! Haha! Party!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:15

Zeer mooie resultaten, gezien Knipoog netjes en gefeliciteerd allemaal Haha!

heb vandaag gecrosst bij de ripseruiters Knipoog was leuk ben 3 de geworden van de paarden laag met me adoptie fjordje Haha!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:00

@ Rowo, Kim: Proficiat met punten en prijzen! Jammer van het mindere rondje Rowo! Lachen
@ Corien: Ook proficiat! Lachen
@ Tezz: Ach gut Heb je nog een ander paardje om te rijden?

Gisteren met heel de klas bij iemand thuis geslapen, ze hebben daar een conferentiecentrum, dus wij allemaal met tentjes daarheen! Haha!
Om half 6 gaan slapen, op de trampoline, en om 8 u wakker! Slapen
Toen ik thuis kwam ontdekte ik dat ik een teek op mijn arm had, vind ik echt eng! Helemaal gestresseerd! Verward
Was alleen thuis maar even later was mijn moeder thuis en heeft hem eruit gehaald!
Toen om 14 u in slaap gevallen tot half 9... Haha!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:08

Hoooiii!! Doei!
Ben net terug van een zeer geslaagd weekendje Zeeland!!
Gister daar aangekomen in Vrouwenpolder, Sally volledig verzorgd (echt super, die box!!), toen lekker naar het hotel, inchecken en toennn.. lekkerrrr gegeten Kwijl
Beetje vroeg gaan slapen in een overheerlijk zacht bed, vanmorgen lekker ontbeten, daarna richting crossterrein om alles op te starten..
Sal liep heel fijn dressuur: 192 punten, 5e plaats in groep twee, achter Gert Naber..
Springen ging minder, als een bezetene door het parcours, een onvermijdelijke balk eraf Scheve mond ..
Cross: ging echt super, wel als een raket door de cross, maar de flow zat er lekker in, helemaal foutloos. Pols was alsof ze niet gecrosst had.. Helemaal gelukkig waren we Go jij! Go jij! , nog gelukkiger waren we toen ze een 3e plek hadden in groep 2. Helemaal leuk!! Pling Pling
Twee bokkers gemeet: Lielle en Nickeltje
@ Nickeltje: Die Nickel is echt een 'turbo-knol' Pling , fijn dat je zo lekker hebt gecrosst Knipoog
@ Lielle: Handen van ons gaan gelukkig weer beter, voetje gelukkig ook.. pfff maar we zijn wel ff flink geschrokken Bloos! .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:14

Goedenavond!

Iedereen gefeliciteerd met de mooie wedstrijdresultaten!
Marieke: klinkt wel alsof het gezellig was Haha!

Ik ben vandaag voor de verandering weer eens van mijn paard gevallen Boos! We gingen op buitenrit, was voor haar de 2e keer. Eigenlijk is ze heel erg braaf buiten, loopt ook heel makkelijk het water in enzo. Maar toen we bij het meertje weg gingen moest je een heel klein stukje omhoog springen, ong 30cm. En ik had al wel verwacht dat ze daarna een bok zou geven, maar ze ontplofte helemaal. En toen schoot mn beugel los en verloor ik mn evenwicht en toen lag ik dus op de grond. Weer op mn hoofd gevallen en ik had nog hoofdpijn van mn val vorige week. En ook op mn knie, die is nu gekneusd No Cheer Ben er wel weer opgestapt en toen was ze verder wel weer heel braaf. Maf paard.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:35

Ben echt super trots op me paardje.
Hij sprong echt alles, alleen ben ik zelf echt 20 keer verkeerd gereden.
Echt gewoon te blond, maja ik snapte echt het parcour niet.
Zat niet echt een logica in volgens mij.
Of ik ben gewoon dom, dat zal het vast zijn.
Maja ik had het helemaal naar me zin en moest er we om lachen als ik weer eens verkeerd reed Clown
Ik was ook nog eens veel te snel. Maja had het zelf niet door dat ik zo hard ging.
Ik vond dat ik wel een lekker gecontroleerd tempo had. Vork
maja toen zag ik het terug op het filmpje, gecontroleerd was het wel, maar ik vloog echt door het parcour Slapen
En of het echt goed gecontroleerd was weet ik niet Clown
Maar ben echt super blij, morge nog een keertje.
Ik ging voor het oefenen en voor de ene laatste plek en dat is super gelukt. Ben nog hoger ge-eindigt dan ik dacht Haha!
Schrok wel van de hoogte toen ik het zag, maar het viel reuze mee, alleen sommige bochten waren gewoon niet te doen door de nattigheid.
Dat was wel jammer, je moest echt heel ruim rijden en dan haalde je sommige sprongen niet.

Rowo; Vanaf de bovenverdieping van het huis kan je het land zien.
Dus als daar iemand loopt word er wel gekeken.
Ze staan nooit langer dan een uur uit het zicht, omdat de mensen ook op verschillende tijden hun paarden binnen halen.
Het zijn 8 weilanden dus heel wat paarden en dus mensen die daar hun paard halen.
Vind het alsnog niet helemaal fijn maar kan niet anders.
En alle hekken zijn van hout of ijzer dus nergens draadjes.
Dat is ook wel een veilig idee.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:53

@ WolinLotte: Gefeli! Lachen
@ Anthea: Oei, dat klinkt niet zo goed, heb je er nog veel last van? Ach gut

ik ga slapen, welterusten! Lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:04

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!
En hele mooie foto van Rosalie

Nou, mijn verhaal maar dan Nagelbijten / Gniffelen
mistid schreef:
Ik had wedstrijd, ging niet heel goed, 1e parc. 1 balkje, 2e parc 2. Was er echt niet met mijn hoofd bij, ik ging Inez daar meeten, alleen maar heel kort, dat was wel jammer. Maar dat is er niet zo vervelend, want we weten dat Kino gewoon moeite heeft om op te blijven letten bij het 'lagere', volgende week gaan we M springen.

Maar nu het echt rotte. Ik mag bijna niet meer op de quad rijden, mijn polsen kunnen dat niet hebben Verdrietig en dat is zoo vervelend. We hebben een speciale 'baan' ervoor, en die hobbelt. En ik ging daar eergister en gister heel veel op rondracen, en vanmorgen werd ik wakker en had ik zo'n last van mijn linker pols. Niks zeggen, stel je voor dat ik niet meer op de wedstrijd mocht. Maar wel steeds vertrokken gezicht en de pols ondersteunen met andere hand, mam had het wl gezien, en op de terugweg vroeg ze wat er was, ik zo dat mijn pols pijn deed. Wij eens denken, maar nee, wisten niks. Ik moest maar even een pijnstiller nemen thuis. Zou een aspirine, maar werd steeds pijnlijker dus maar ibuprofen genomen. Toen ging mam naar pap, ie was aan het hakselen, en die meteen: O, komt door de quad. Nu mag ik alleen nog maar over beton, maar daar slijten de banden te hard van, dus maar 1 keer in de week ofzo Scheve mond . Mam zei dat ik wel mocht blijven rijden op de quad, maar dan moest ik meteen stoppen met rijden. Nou, dan blijf ik liever rijden want dat kunnen mijn polsen wel hebben.
Mijn polsen zijn allebei al eens gebroken, en meerdere keren zwaar gekneusd Nagelbijten / Gniffelen En nu loop ik weer 2 week ofzo met pijnlijke polsen, want de andere pols begon vanmiddag.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:28

hey wat leuk te lezen dat er ook bokkers waren op de selectiewedstrijd Apeldoorn. Haha! Heb alleen niemand herkend Bloos Ik was er met Jade 1.43 hoog tussen de paarden dus dat moet wel opgevallen zijn. Pling

Weet iemand by yhe way iets over een zomerstop op wezep oefenparcours ??? was daar afgelopen donderdag, maar zie nu niets meer op de agenda ?? dat zou wel balen zijn, dan kan ik alleen nog op de haerst springen in zwolle. Dronten heeft nl nu ook al zomerstop.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:42

Iederen gefeliciteerd met de wp en prijzen!
Rowo:Zetje was toch al eerder meegeweest??

Truste!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 00:07

iederen gefelciteerd met de punten en prijzen.. i

ik ben zo zenuwachtig voor mrogne.. ga nu slapen had net verjaardag van justin

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:30

Zo ben ik ook weer eens. Paar daagjes niet geweest. Beetje druk gehad en heb mn nichtje te logeren. Dus dat betekent s'ochtends om 7 uur al een disney film kijken en continu naast een shetlander rennen.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:35

Goedemorgen!

Zo wat een weer gister zeg, het heeft wel flink geregent.
Hoop dat het niet al te gald is straks.
ga zo omkleden en weer richting stal. Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:40

Ik heb gisteren een heerlijk dagje SGW Vrouwenpolder gehad. Ben kei verbrand in mijn gezicht.
Bitwise moest M starten. Hij zette een hele mooie dressuurproef neer. Ik had al veel anderen voor hem zien rijden en dat was niet zo denderend. Dus ik had hoge verwachtingen. Helaas had de jury zijn ogen in zijn k*nt zitten 188 punten en 8e van de 18. Djiez

Springen ging mooi foutloos en op naar de cross!

Het was een heel mooi open terrein en ik had mijn camera mee. Kon dus veel foto's maken en een heel groot deel van zijn cross zien! Hij ging echt super en foutloos binnen de tijd.

Uiteindelijk nog kunnen opklimmen naar een 3e prijs. Mie is heppie!!!!

Lotte; ik heb jou helaas niet herkend.
Corien; ook gefeliciteerd!
Ingrid; in Zeeland heeft het niet geregend, maar toen we terug thuis kwamen zag ik dat het hier wel flink geregend had.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:42

Het onweerde hier echt onwijs.
Ik heb nog nooit zoiets gezien.
Bij een flits werd echt een onwijs groot deel verlicht en je zag helemaal de bliksem in de lucht.
Was echt gaaf, vond het wel eng, lag in bed vast te verzinnen wat waar allemaal lag voor kostbare spullen.
Zodat ik alles zo snel mogelijk kon pakken als de bliksem insloeg Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:58

Goedenmorgen
Gefeliciteerd Corien!
Klinkt als 2 geslaagde dagen WolinLotte!
Sterkte Anthea Ach gut
Dat is toch nog een mooie uitslag geworden Scum! Gefeli met BW!

Hier heeft het gisteravond echt onwijs geonweerd. Bij iedere flits was echt de hele hemel verlicht! Ik ging net BBQen met vrienden, dus dat hebben we maar binnen gedaan. Was wel gezellig Haha!
Straks maar eens naar Vorstin, die gaat vandaag maar aan de longe, want ik heb haar nu al 3 dagen achter elkaar gereden.

Oja, en wat ik gisteren vergat te vertellen: We hebben weer een veulentje! Was gisterochtend om half 7 geboren, dus toen wij om half 9 op stal kwamen, was hij er nog niet zo lang uit. De nageboorte kwam er wel wat lastig af, maar de merrie is ook al 21. Het is een hengstje, en heeft nu nog een hele rare kleur. Lilian denkt dat hij zwart gaat worden!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:19

Doei!

Super zeg Scum!!! Je kan trots zijn op BW en Online Ja

@ anthea: jeetje dat is balen van je vallen.

@ karen: ja zetje is ooit 1x meegeweest van t winter toen ze 2 maandjes zadelmak was. Maar dat was voor spek en bonen Clown

Ik ben vanmorgen weer naar mijn oma gweest en gelukkig wordt het ietsje beter. Helaas is het nog totaal geen zekerheid voor de toekomst.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:53

@ Scum: ik had een rode bodywarmer aan met een grijs vest eronder.
En ik heb ook idd een heeerlijk kleurtje in mijn gezicht gekregen Cool , de zon was daar af en toe hardstikke warm!!

Het heeft gisteravond echt enorm geonweert, mooie lichtflitsen Pling , heb tijdje voor het raam staan kijken Wow!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:58

Goede..middag al Bloos *LOL*

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:10

goeiemorgen,

iedereen gefeliciteerd met de goeie uitslagen van de cross.. Goed gedaan bokkers.!! Go jij! Go jij!
En alle andere concours gangers ook natuurlijk.!!

bianca1980: Ik heb je 2 keer gezien met springen losrijden en met dressuur.. ik had alleen ff geen tijd om te teuten moest beetje opschieten.. Bloos En je zag me tog niet volgensmij ahahah.. Clown In wezep is als het goed is nu de zomerstop met oefenspringen. Ik weet niet wanneer ze weer beginnen, maar moet je de site maar in de gaten houden. Daar staat altijd alles op www.deheuvelruiters.com.

gisteravond lekker wezen stappen in Zwolle. Was vanochtend 5 uur thuis.. was gezellig in de stad. Party!!
zo eers maar eens een bakkie koffie, even wakker worden Gaaaap

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:25

Ik ga omkleden en richting paard.
Moet om half 5 crossen.
Ga deze keer voor maar 1 uitsluiting.
gister was ik beide rondjes uitgesloten Clown
Nu wil ik ieder geval 1 goed rondje.
Ik ga net zo lang naar het parcour kijken tot ik hem snap Slapen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:00

goeiemiddag Haha!

rowo: Het was een streekwedstrijd, doen niet zo heel veel mee. 15 ofzo deden mee. En er werd indd niet goed gesprongen. Was geen kijkerig parcours (geen hekjes etc). Maar toch vonden de paarden iets engs aan dat parcours.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:04

15? Haha das niet veel nee.... vandaag op het concours waar ik was starten er zelfs in de Z 40 Clown
Ja sommige parcoursen hebben dat. Soms snap je die paarden dan echt niet.

edit: zelfs 56 in de Z.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:36

Whow, das wel weinig ja. Vorige week in Geleen zat BW in groep 2 voor het L springen als 70e. Bij het Z hebben ze ook 2 groepen moeten maken. Er mogen er volgens mij maar 75 in 1 groep bij mekaar zitten.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:44

Goede uitslagen gezien!
Ik verveel me Nagelbijten / Gniffelen