Ik had wedstrijd, ging niet heel goed, 1e parc. 1 balkje, 2e parc 2. Was er echt niet met mijn hoofd bij, ik ging Inez daar meeten, alleen maar heel kort, dat was wel jammer. Maar dat is er niet zo vervelend, want we weten dat Kino gewoon moeite heeft om op te blijven letten bij het 'lagere', volgende week gaan we M springen.
Maar nu het echt rotte. Ik mag bijna niet meer op de quad rijden, mijn polsen kunnen dat niet hebben

en dat is zoo vervelend. We hebben een speciale 'baan' ervoor, en die hobbelt. En ik ging daar eergister en gister heel veel op rondracen, en vanmorgen werd ik wakker en had ik zo'n last van mijn linker pols. Niks zeggen, stel je voor dat ik niet meer op de wedstrijd mocht. Maar wel steeds vertrokken gezicht en de pols ondersteunen met andere hand, mam had het wl gezien, en op de terugweg vroeg ze wat er was, ik zo dat mijn pols pijn deed. Wij eens denken, maar nee, wisten niks. Ik moest maar even een pijnstiller nemen thuis. Zou een aspirine, maar werd steeds pijnlijker dus maar ibuprofen genomen. Toen ging mam naar pap, ie was aan het hakselen, en die meteen: O, komt door de quad. Nu mag ik alleen nog maar over beton, maar daar slijten de banden te hard van, dus maar 1 keer in de week ofzo

. Mam zei dat ik wel mocht blijven rijden op de quad, maar dan moest ik meteen stoppen met rijden. Nou, dan blijf ik liever rijden want dat kunnen mijn polsen wel hebben.
Mijn polsen zijn allebei al eens gebroken, en meerdere keren zwaar gekneusd

En nu loop ik weer 2 week ofzo met pijnlijke polsen, want de andere pols begon vanmiddag.