Ik ga ook naar Hattem en Rekken! Beide L. Heb helaas nog wel nachtdienst/oproep vrijdag tot 8u smorgens ... dus hopelijk laten ze me slapen
Hoe is het bij rekken elk jaar met de bodem? Vind het weer in november niet altijd even denderend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
esc schreef:DoretteK schreef:Ik heb na mijn natte cross in Ophemert wel een karwei gehad aan het klittenband van mijn beschermers schoon te krijgen. Daar heb ik nog niet een hele snelle oplossing voor gevondenBen nu met een nagelborstel en ductape aan de gang geweest om alle kleine grasjes en dingetjes uit het klittenband te krijgen.
Dat is goed schoon te krijgen met een kattenborstel voor klitten, zo een met van die dunne ijzeren pinnetjes die krom staan
).
we doen het op blote voeten, so far so good.
soms met twee paarden zelfs... alleen elke week veel kilometers met de trailer vinden zowel ik als mijn rekening niet zo geweldig
vandaar hou ik het voorlopig bij Hattem en Barchem en daarna wellicht een crosslesje ergens hier in de buurt of gewoon terug naar springen tot in het voorjaar

. Wel wat pechbalkjes.
was dat tijdens de cross ook zo erg? En kunnen ze dan nog wel goed afzetten/landen?
het is net of ze zelf schrok van het feit dat ze schrok en toen toch maar sprong
Braaf paard!
Boy sprong echt alles, maffe hindernissen, greppels, en hij houdt van water dus ook zonder problemen de waterbak in (die trouwens behoorlijk diep was, dus rustig in stap gedaan). We hadden ons ingeschreven voor één rondje 60cm, maar het ging zo goed dat we daarna nog een rondje 80cm hebben gedaan, dat ging ook echt perfect!

maar wie weet, als het de komende weken niet zo nat wordt! 
en wist niet echt wat ik daarmee moest. Daardoor ook erg emotioneel aangepakt, opjagen van een afstandje enz. ipv rust bewaren en op mijn paard blijven wachten. Terwijl het afgelopen weken thuis juist onwijs goed ging en dan toch zoiets
En B stond nou helemaal niet zo spannend. Ben nu zo onwijs teleurgesteld met mezelf, te erg voor woorden.