[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 23:57

Ik heb een paar jaar geleden (na een kerst dat er zo vreselijk veel dodelijke ongelukken waren gebeurd door de ijzel) alle familie verplichtingen afgeschaft en gezegd dat ik er niet meer aan mee deed. Dat gedoe dat iedereen met dat slechte weer op pad moet om zogenaamd gezellig te gaan zitten doen. Vreselijk.
Sindsdien zijn wij met Kerst en Oud & Nieuw lekker samen thuis met de beestenmonsters <3 .

Snoekiej

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 01:30

Wat een mooi kindje is Lieke Marijke <3
Die foto met Geert op FB is ook erg lief :)

Ik heb alle foto's van het buitenritje laatst binnen, en heb maar weer eens een topic aangemaakt voor al dat nieuwe beeldmateriaal :)
[RIJ-ITP] 4-jarige puppy Denzel @ Tweede buitenritje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 04:41

MIjn moeder is er gelukkig 1 uit duizenden. Lijkt me echt rot als je geen fijne relatie hebt met je moeder.
Beli, sterkte vandaag!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 08:19

Lijkt mij ook wel erg moeilijk...

Snoek: wat een leuke foto's :) Leuk dat je zo samen met Vorstin het bos in kunt!
Beli: succes vandaag!

Ik ben opweg naar stal. Zal Woll blij mee zijn, rijden ipv met de rest mee naar buiten ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 08:45

Je went eraan, en ik heb me er grotendeels in berust. En soms hou ik m'n pootje stijf (zoals nee mam, je gaat echt zondag niet mee in de boot), de enige die haar aan kan is Noor.

Beli, sterkte vandaag.
Alle overige dames en heren, een plezierige dag.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 08:53

Je went er idd aan, zeker zolang je haar niet teveel ziet of spreekt. :+
Maar dat psychotische aandachttrekkerij daar ben ik wel allergisch voor. Mijn pa is er wel eentje uit duizenden gelukkig!
En waar ik ook niet over mag klagen is dat ik in de zomer altijd vakantiegeld krijg van mijn ouders en dat kwamen ze gisteren brengen. :D Dat vind ik dan wel weer onwijs lief, is een traditie, kreeg mijn vader ook altijd van zijn ouders en dat hebben ze doorgezet. Bezoekje was dus niet voor niets.alleen mag pa voortaan ookwel alleen komen ;)

Ik hoop toch dat ermelo wel doorgaat hoor!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:22

Is er eigenlijk al een kandidaat die het nieuwe topic aanmaakt. In geval van nood wil ik wel verzamelen maar ik zit maar een paar keer per week op een gewone computer en bok vooral vanaf mijn telefoon

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:29

Beli heel veel sterkte en succes vandaag
Texelse strakke actie van je! Heb je daar als jury wel het recht toe eigenlijk?
FE heeft familieproblemen

Vriend en ik zijn gisteren samen naar de zomerfeesten geweest om onze eerste date te herbeleven :D Was érrug gezellig!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:35

Hoi ladies (en Jeroen)!

Ik ben gisteravond weer terug gekomen van vakantie. Jullie hebben in de anderhalve week dat ik weg ben geweest zo'n 40 pagina's bij elkaar gekletst. Dat is echt een onmogelijke opgaven om dat allemaal te gaan lezen. Op facebook heb ik het belangrijkste nieuws wel gelezen: Marijke en Geert hebben een prachtige dochter gekregen! Nogmaals van harte! Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Het begin was niet helemaal zoals ik zou willen. Ik vertrok ziek en de eerste dagen was ik dat ook nog. Deze vakantie heb ik me vooral heel rustig gehouden. Deze week ben ik nog lekker vrij! Dus nog een paar daagjes genieten. Nu nog wat fatsoenlijk weer in NL, dat zou het wel afmaken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:15

Annetje: ik heb geen idee hoe het precies omschreven staat in het reglement, maar dat boeit me ook niet. Het was hoog tijd dat er even ingegrepen werd, en dan ben ik de beroerdste niet om dat meiske te vertellen dat ze niet zo netjes bezig is. En als is dan haar volgende mikpunt ben, dan is het voor mij heeeeel snel afgelopen met haar wedstrijd.

Sussie: welkom terug, en lekker kalm aan bijkomen voor je weer aan de slag met.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:20

Marijke en Geert hebben knap werk afgeleverd, leuke foto's hoor en zo hebben we een beetje een beeld bij Lieke.

Lau gefeliciteerd.

Texelse, gelijk heb je. Ik heb 1 keer geschreven en daar ging ook een amazone vreselijk tekeer tegen der moeder en die gaf ook effe een bekkie terug. mensen die we beide goed kennen Ik was echt verbaasd dat de jury niet ingreep.

Hoe heb je mij eigenlijk ingedeeld met de SGW?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:21

Waar ben je geweest, Ils? :)

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:35

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:48

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:52

Marijke super super super gefeliciteerd met een prachtige dochter!! Wat fijn dat je kraamtijd ook zo heerlijk is. Geniet ervan :)
Danielle nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Henny wat balen van je eventingshirt!!
Mirthe nog gefeliciteerd met je verjaardag.
FE wat een afschuwelijk verhaal zeg!! Gatverdamme..
Sannn sterkte.
Tientjeh voor het eerst hartje gehoord, lijkt mij ook altijd speciaal blijven.
Margreet haha prachtige foto!
Texelse balen van het CH wat is afgelast.
xxitsmexx ook een mooie foto.
Joki super van je herkansing in het oefencrossrondje.
Lautje wat enorm gaaaaf! Super knap.
Noor ging lekker laat naar bed haha.
Vief heeft ook een leuk feestje gehad (ik ga hierna je PB lezen!)
Annetje wat leuk om de eerste date zo over te doen.

Ik heb me hier ook anderhalve week niet laten zien. Week begon met heel veel gedoe binnen de familie en daarnaast heel druk dus m'n hoofd stond er echt niet naar en heb ook echt geen computer gezien de afgelopen week. Daarna hartstikke ziek geworden. Ben nu net wakker en heb van de afgelopen 29 uur gewoon 26 uur geslapen.. Voel me nu wel weer wat beter gelukkig. Ga zo proberen een rondje te doen door het bos met m'n hondje. Winch heeft het even rustig, ze is ook ineens héél panisch op m'n hand, vooral als ik haar wat bovenin rijd, dus gooi er eerst maar een wat dikker bitje in en wat longeren.

In de tussentijd nog fotos gekregen van een shoot die vriendje en ik tijdje terug hadden gedaan.
Afbeelding
Deze komt op canvas.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:57

bianca1980 schreef:
albert1975 schreef:
Goedemiddag,

Voor de ruiters die in Ermelo mee doen..

http://www.knhs.nl/news.asp?ID=24728

:(

Doe ik even mee voor jullie :( :( :(
Dat zou toch wel heel erg sneu zijn.

Rosa: Mooi!

Hier al klaar met werken, de rest van de week alleen maar leuke dingen. Mag ook wel weer een keertje.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 14:09

:wave:

hier lekker druk geweest, met huis (trap krabben en schuren), yoga (jaja!) en de paardjes, wel wat meegelezen op de telefoon :D

Marijke en Geert, wat een prachtige dochter!
Jantine, fijn dat je je goed voelt!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 14:16

Rosa wat zijn jullie een mooi stel!! Echt een leuke foto. Hopelijk knap je snel weer helemaal op, en krijg je ook weer rust in je bolletje.

Ai, Ermelo.... dazouniebesweze.... Getverderrie. Hopen dat het nog wat afdroogt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 14:17

Inderdaad, hele mooie foto Rosa!

Ilse, wat balen dat je nog steeds niet helemaal fit bent. Wel lekker dat je deze week nog lekker vrij bent!

Texelse, waarom is de regio nou op vrijdag?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 14:18

Lieve Karen, ik heb geeeeeen idee.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 15:11

Mootje: ik ben in Zuid-Frankrijk geweest aan de Middellandse Zee richting Pyreneeën. Lekker aan zee met super mooi weer. Lekker windje zodat het niet super heet aanvoelde.
Rosa: mooie foto!
Albert: dat zou mooi balen zijn van Ermelo!
Texelse: groot gelijk dat je ingreep. Maar ik vind wel dat als een kind tekeer gaat tegen haar moeder, dat de moeder de aangewezen persoon is om in te grijpen. Ik was als kind ook niet altijd even lief tegen mijn moeder vanwege de zenuwen. Mijn moeder wist dat en die deed dat gewoon even of dat ze het niet gehoord had en ging gewoon verder. Tenzij ik het te bont maakte dan had ik echt wel een probleem.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 15:52

sussie: klopt, maar soms helen "vreemde ogen", en vaak zijn pa en ma er best wel blij mee. Bijvoorbeeld een teleurgesteld kind na een springparcours op het inrijterrein, die onterecht reageert naar de pony. Mee gemaakt dat de ouders achter hun kind stonden als ik dan even een praatje maakte om te zeggen dat dat echt niet kan, en dan, voor hun kind niet zichtbaar, een duim opsteken.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:26

Dank jullie wel! :)
Zou balen zijn voor alle deelnemers van Ermelo als het niet door kan gaan zeg.
TeeGee is druk met de trap.

Op concour hebben wij ook veel gezien/gehoord in de ponytijd. Een geval is me altijd bijgebleven, meisje kwam met totaal verkeerde afstand op 5a aan, pony redde haar nog en sprong, maar klapte vol in 5b daardoor. Meisje viel eraf, gaf de pony een enorme mep met haar zweep, smeet haar cap op de grond en beende zo het parcour uit. Vader haalde vervolgens de pony op... De jury is zo uit de wagen gestapt en achter dat meisje aangebeend. WOEST was die meneer (en terecht).

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:29

Zodra de pony de dupe is vind ik het een ander verhaal. Maar als alleen de moeder er last van heeft dan vind ik het anders. Zodra ik me af reageerde op mijn pony kon ik eraf komen en rondjes gaan lopen totdat ik afgekoeld was. Dan mocht ik er weer op. Mijn moeder had er geen problemen mee als ik een keer onaardig uit de hoek kwam tegen haar, maar zodra ik mijn zenuwen op mijn pony af reageerde had ik toch echt een probleem. Dat werd absoluut niet getolereerd.

Rosa: dat vind ik een situatie dat een jury altijd moet ingrijpen.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:33

Texelse goed bezig geweest op cc!
Rosa :+:
Snoekiej Pracht beest !!

Mijn dag was vermoeiend, duur en zinloos...
Of te wel... red is nog steeds te koop meer info per PB