[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:10

bijna wel Noor ;)

Ik heb vanmorgen stoofperen vlaai meegenomen bij de bakker! Is echt een aanrader!
En ik heb besloten Zeus wel mee te nemen vanavond! Leuk leuk ben benieuwd hoe gek hij zal zijn :D

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:11

Ik in ieder geval wel haha! Ze zal het vast goed bedoelen denk ik dan maar :P.
MM: goede keuze, veel plezier met 'spelen' vanavond iig!
Noor en Margreet: fijn dat Nudine zo snel gegaan is en nu geen pijn meer heeft...
xxitsmexx: ajj, Baylando was stout! Hij is de laatste tijd vaker stout toch of heb ik dat verkeerd gelezen?

Ik ben weer heerlijk bijgekomen van een relaxt weekendje in Utrecht. Ik had twee verjaardagen, dus het had niet echt zin om naar Limburg te gaan. Wel zaterdag nog lekker in het zonnetje getennist met vriendlief en daarna gaan uit eten. Aankomend weekend heb ik gelukkig vanaf vrijdagmiddag vrij, dat wordt dus lekker veel rijden. En ik ga zondagmorgen met Madelene mee naar Ysselsteyn. Wel weer gezellig om iedereen te zien :D.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:45

Middag!

Zo weekend zit er weer op. Druk gehad.
vrijdag vast voorbereidingen voor Zaterdag, me boy van station afgehaald. Fijn van vrijdag op zaterdag hier geweest. Hij moet wel nog wennen aan de vroege opstaan tijden van de SGW maar goed.
Zo lief, had hij alle spullen opgeruimd, dus toen ik 's avonds thuis kwam, lag er niks meer <3
Toen SGW Neede. Dressuur weer drama, springen en cross foutloos. Netjes binnen de tijd, en nette hartslag :) Voor langer verslag kijk je maar in het verslagentopic: [SGW] Verslagen SGW de Bollert
Verder zondag lekker lui geweest, Urban licht gereden. En verder 's avonds op de bank gehangen bij de tv.

Noor: Netjes debuut!
Joki: gefelciteerd met je puntje!

oliebol, moet weer weg, info avond van school. Dus bijlezen doe ik nog even!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:12

sanurie lekker druk dus! Echt balen van je dressuur punten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:24

Ego post:

Ik ga 28 november 4 dagen naar Bartels! *\o/* *\o/*en 4 december op vakantie :Y)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:27

Gaaf Eef!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:07

:):) :):) :):)

:D :D :D :D

Zeus was FIJN!!! Heb eerst lekker los gereden en Zeus had echt zn pretbek op. Overal wit schuim van zn bekkie. Daarna een paar keer over een minie boompje gesprongen en ik voelde me helemaal niet onzeker. Daarna naar het water. Daar vond Zeus het kunstgras een beetje raar. Even op gekeken en toen het water in. Daarna de insprong gedaan, en door laten lopen naar de achterkant. Daar eruit. Toen hindernis 1,2 en 3 gesprongen en Zeus liep echt heel fijn.
Weer afgesloten in het water.

Ben erg blij.

Andor liep fijn achter Zeus aan, heeft nog de dubbel gesprongen bij de picknickplaats (de lage versie) en Geert moest nog even ''afstappen'' hij is zoooooo vlug. Daarna lekker uitgestapt!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:09

Fijn Marijke! Blijven de hindernissen nog even staan, dat jullie nog lekker konden trainen?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:11

Pasruiters mogen altijd de dag na de bollert nog een rondje doen. Na vanavond wordt afgebroken wat moet worden afgebroken en er zullen er ook een aantal blijven staan, maar welke weet ik niet. :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:12

Aah vandaar! Bij ons word de tripalon gelijk opgeruimd, best jammer. Gelukkig kunnen we altijd nog wel de waterbak door.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:12

Klinkt goed Marijke! Andor is echt zooooo knap :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:19

Wat gaaf Evelien! :)

Lekker gereden dus Marijke.

Sanurie: Goed gereden in Neede.

Corien: Beterschap! Hoor heel veel die ziek zijn. Komt vast door de weerswisselingen. Dan weer 20 graden en ineens weer regen en frisjes.
Bij ons op kantoor ben ik de enige die nergens last van heeft. Nou dat zal dan vast niet lang meer duren :=.

Ik zat vanmorgen om half 8 al te paard. Sofie is weer helemaal fit en liep erg fijn. Even een aantal dingetjes uit de proef geoefend. Moeders mailde vanmiddag al dat Sofie tijdens het buitenspelen mooi uit d'r plaat was gegaan. Dus die voelt zich weel helemaal goed :+. Maf beest.
Morgen middag komt de fysio nog even langs. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Het is gewoon even voor controle, doen we vaak om de zoveel maanden even. Heb niet echt het idee dat ze ergens echt heel erg last heeft, maar een check kan nooit kwaad :).

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:25

@ Evelien volgens mij weet Andor dat ook ;) Wat een arrogante bal zeg :D

Fijn dat Sofie zo goed aan voelt Kim!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:26

Lekker genoten met Zeus dus Marijke! Super. :)
Beterschap Corien.

Vandaag op stage bijna alle fitness apparaten uitgeprobeerd. Voel het nu al goed overal dus loop morgen denk ik niet heel makkelijk. ;) Morgen alleen ochtendje en dan naar school.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:27

@ Sannnn wat is jou vader gek zeg! Niet normaal. Moest echt om hem lachen zaterdag

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:31

Geert stond er dus ineens naast _O- Fijn dat Zeus zo goed ging!!
Kim, jij was er weer vroeg bij vandaag! Deed ik ook 1x per half jaar, even een check-up :)
Sannn, Goed bezig zeg!
Eef, Wat leuk dat je weer naar Bartels gaat :D Waar ging je ook al weer naar toe op vakantie?

Ik ben zenuwachtig voor morgen :') Doos dat ik ben... Kan er erg slecht tegen als ik zelf geen 'controle' heb := Ik heb wel nog de directeur op mijn werk blij gemaakt vandaag, en mijn eigen leidinggevende een hartverzakking bezorgd!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:34

Jeps Andor doet nog niks vanzelf en Geert denkt nog weleens oooooh dat doet ie wel. Flats zo met een wapper eraf. Landde op zn benen en had de teugel nog vast :D Opgestapt nog een keer aangereden en toen dacht ie ooooke. ;)

Wat is er morgen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:35

Morgen komt er iemand mijn badkamer doen :)
Haha, die afstappers ken ik...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:36

:wave:

Inloop douche klinkt luxe Mootje. :P
Margreet en Noor, heel veel sterkte :(:) En zoals rowo zegt, hopen dat jullie nu weer een mooie tijd tegemoet komt.
Jeroen: Misschien is het van jullie kant dan ook niet verstandig om dat soort werkzaamheden te doen, terwijl je weet dat er vlakbij concours is.
Balen kunnen toch best een tijdje blijven liggen, of heb ik dat verkeerd? Evengoed wel erg vervelend dat mensen dat soort situaties verkeerd inschatten!
Evelien leuke foto, 's ochtends reed er iemand in het roze/bruin en ook een grote vos...Zat constant de denken of jij het was, stom want jij rijd helemaal geen B. :P
Marijke super dat het zo goed ging. :D

Ik was onwijs blond vandaag. :o :o
Moest in mijn eentje met de bus terug van stage, en dan moet ik altijd 3 keer overstappen. Normaal hobbel ik dan achter een vriendin aan, maar die was er niet.
Stap ik in de verkeerde bus!!
Kwam er pas achter toen we bij de stoplichten ineens links gingen, ipv rechts. :o
Mijn vader gebelt en die heeft me toen maar opgehaald en op stal afgezet. :))

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:36

ooooh gaaf! Was ik effe vergeten. Komt vast goed.

Met zulke afstappers flats ik altijd tegen de grond maar Geert heeft zn lange benen zo stevig staan dat ie zo weer op kan stappen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:37

muts_marijke schreef:
@ Sannnn wat is jou vader gek zeg! Niet normaal. Moest echt om hem lachen zaterdag

Haha, ja. Hij kan er wel wat van af toe.

Ik wil ook op vakantie!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:50

Goedenavond!
Ik heb vanavond lekker een dagje vrij :) Vorstin heeft een paar uur in het buitenbakje gelopen, die vermaakte zich wel! Jeetje wat een gekke sprongen kwamen daar af. Zondag gaan we meedoen aan de Enjoy the Ride in Ermelo, heb er wel zin in! Zeker omdat we aan het einde nog even wat crosshindernissen mogen pakken. Hopelijk (maar zal wel niet) mogen we ook het nieuwe gedeelte op!

Lekker toch nog ff gecrosst dus MM!
Haha Mootje, gewoon loslaten, komt wel goed :P
Goed bezig geweest San!
Lekker welkom weer op je werk Corien :\

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:53

Hmmm, kom er vanmorgen tijdens het tas uitpakken van het weekend achter, dat ik de ab van de tv uit het hotel ook ingepakt heb..... Het is ook precies dezelfde als die we hier thuis hebben, dus het zal wel vertrouwd geweest zijn of zo, maar ik kan me helemaal niet herinneren dat ik dat ding ingepakt heb... :o?

Het buitenspeelhok van Charlotte is echt "Charlottebestendig"; ze is nog niet uitgebroken! Dus nu al een week niet uitgebroken!! Hoera!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:09

EEf gaaf man!!
Marijke fijn dat zeus zo goed ging!!
noor das al wel bijna hoor!
Kim jij was er idd vroeg bij zeg!

Nou heb net weer gereden, ging niet verkeerd meneer maar even een week of 2 longeren aan de bijzet :)
Hoest me longen uit me lijf, en ga dus morgen ook echt niet werken op stal brak het zweet me uit, en zit nu weer met een trui aan, morgen maar even langs de HA :\
Ga nu maar douche en lekker op bed!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:12

Balen dat je je zo beroerd voelt, Corien :(:)