Geniet lekker Mirthe, en iedere dag een andere bikini aan hoor, anders hou je er eentje over!
Lekker stel Noor! Margreet, succes met je stoelen in je prieeltje. Heb je al bloedblaren? Lau: jammer hoor, en dan was Chal dus ook niet voor ons bestemd dus, anders had ie er volgende week nog gestaan.
Verder weet ik niets, ben alleen maar moe! Gisteravond ook niet mee geweest naar de wedstrijd van ponylief, die het weer super gedaan heeft. Van horen zeggen: 1e proef heel braaf en 195, 2e proef, "spectaculairder" gereden met meer foutjes, 176. Heel tevreden. Ga nu snel boodschappen doen, want krijg morgen 6 logees, dus mag ook nog proberen wat culinaire hoogtepunten op tafel te zetten. Doe maar lekker allemaal dingen die ik vooraf kan maken en dan in de oven, anders weet ik zeker dat er niets van gaat lukken. Een grote pan soep vooraf, een bak sla erbij, en nog iets dat niet kan mislukken, dan verhongeren we vast niet!!
Snoekiej
Geplaatst: 11-06-11 15:43
Goeiemiddag! Ik heb vanochtend bij Michiel gesprongen. Ging een beetje hetzelfde als de laatste keren. Wel heet, maar met veel hulp is ze wel stukjes te controleren. Daarna nog zelf een springlesje gegeven aan een meisje op stal. Nu zit ik even in mijn joggingbroek bij te komen, moet om half 7 weer beginnen op werk. Ben echt moe, misschien ga ik ff een half uurtje liggen
Heerlijk dat Caap zo fijn sprong Eef Wauw Vief, wat ben je alweer lang bezig met dat dieet! Wel super dat je waardes allemaal goed zijn! En veel plezier vandaag! Veel plezier vandaag Caro Drukke planning Tientjeh! Leer ze Noor! En wat een lieve foto! Lekker dat je fijn getraind hebt Joki Lau Handig Corien Veel plezier Mirthe! Succes met koken Texelse!
Nou Ik heb gereden men meneer was druk en zag overall spooken! Heb er maar 2 mailtjes uit gegooit, even kijken of de spring meneer me tijden iets naar achter kan doen.
voor Lau! Noor plaatst gekke foto's van honden! Cs staat thuis om uit te zwaren en morgen dus ook mertens met Eef Margreet, wat zijn heksenbollen? Tientjeh, TOT hoe laat werkt remco? Best vreemd zo'n omgekeerd ritme! Danny had last van bakkabouters... Lielle is weer thuis van vakantie! Welkom terug Noor, wat is je badmeubel er snel vriendje moet nog 2 weken wachten, maar hij moet ook nog de oude wastafel eraf zien te krijgen. Wat een pokkeding is dat!
Vriendje is net weg. We wilden wandelen, maar het regende dus hebben we maar golf gekeken...
billy1
Geplaatst: 11-06-11 17:19
tientjeh schreef:
Jullie mogen hier ook wel een keer komen meeten. in de vorm van een bbq of zoiets?
Kijk dat is nog eens lekker in de buurt
Joki
Geplaatst: 11-06-11 17:45
Noor leuke foto! Margreet veel succes met stoelen in elkaar zetten Lau
Ferrose liep vandaag echt fijn. Weer een stuk krachtiger en met een stuk meer verbinding. Ik heb stiekem het idee dat het springen van crosshindernissen op zijn springers wel geholpen heeft (dan springt ze op techniek ipv brute kracht).
MargreetW
Geplaatst: 11-06-11 17:52
Mootje: dit zijn heksenbollen, ze zijn er in allerlei variaties en kleuren. Maar (zoals gewoonlijk) degene die ik graag wilde hebben bij ut prieel waren me veels te duur (50 euro) en dat met een pup in de tuin is geen goede combinatie. Volgend jaar beter.
En ik heb/had 1 stoel in mekaar, had ik de leuningen elk aan de verkeerde kant geplaatst, zelfs een anorexiadwarf pastte er niet tussen. Alles weer uit elkaar gehaald, mis ik bij het opnieuw in elkaar zetten een inbussleutel en 2 schroeven .
Laura:
TeeGee
Geplaatst: 11-06-11 19:06
Wat een leuke foto van Katoo!
Eef en Lau, tot morgen, gezellig Mo, kwam jij ook nog?
Ttje start ik niet morgen, die heeft nog een druk programma van de week Maar wel 2 keer met Schimpie
En ik heb mn blauwe De Niro's besteld, duurt wsl een week of 6.
tientjeh
Geplaatst: 11-06-11 19:09
Oeh niet handig Margeet. Ik ben altijd zo'n iemand die eerst probeert het in elkaar te krijgen en wanneer het echt niet lukt, dan de gebruiksaanwijzing pakken. Ook niet handig.
Mo, ben je nu helemaal into de golf? je nieuwe hobby soms ?
Texelse, fijn dat de pony goed ging. En succes met kokkerellen!
Ik kom net terug van concours. Alles zeiknat, wat een regen. Kwam al aan en dr stond echt een flink B parcours. ( wat ook door kon gaan voor L) hoorde van de parcoursbouwer dat hij alles op minstens 1.05 had gezet. En net geen 1.10, zodat mensen niet konden zeuren. Hij vond dat hij wel zo'n parcours neer kon zetten omdat het selectie was.
Het regende dus gigantisch en vanwege de droogte kon het totaal niet weg. Wat dus resulteerde in een spekgladde bodem. Veel mensen die niet starten, halverwege het parcours de ring verlieten, gaf mij ook niet echt moed. Zat enorm te twijfelen, maar toch gezadeld. Tegen mezelf gezegt dat als het niet goed voelde ik kon stoppen. Het was wel glad en Uk was voorzichtig, maar toch het parcours gereden met 1 balkje. Super tevreden dus. Dat geeft een mens wel een boost om onder zulke omstandigheden als 1 van de weinigen het parcours uitrijden.
Laatst bijgewerkt door tientjeh op 11-06-11 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt
La, ik kom kijken zag dat je net voor half 1 moet starten, dus ben er rond 12! Tientjeh, wat super van jou en Uk!! Vriendje is helemaal into golf... Margreet, wat een mooi huis en mooie tuin
Sannnn
Geplaatst: 11-06-11 19:18
Ah Noor, wat een geweldige foto zeg!! Hele fijne vakantie Mirthe! Lielle is ook weer terug, leuke vakantie gehad ondanks de slechte laatste dag? Voor Laura. Springen ging wel lekker dus Snoek, werkse vanavond! Leuk Karen, ben benieuwd! Wat jammer zeg Tientjeh. Netjes resultaat! Interesse in de Schimpie van Karen Mootje. Succes morgen voor degene die gaan springen!
Ben weer terug van Minderhout. Echt super lekker getraind ondanks de 'ruzie' die ik had met What in het grote water. Ik wou die kant op en hij wou die kant op… De aap. Heb later ook nog mijn AJ uitgetest. Was goed blij met dat ding, viel op mijn rug/ nek. Maar doordat die opblaasde was de klap minder. Sim’s Hubbie heeft er foto’s van.. Maar verder goed gevoel aan over gehouden en vol goede moed op naar ons L debuut zaterdag!
Sussie85
Geplaatst: 11-06-11 19:57
Noor: wat een lieve foto! Mirthe: veel plezier op vakantie! Lielle: is weer terug van vakantie. Laura: is Chall helaas kwijt aan een hopelijk leuk nieuw baasje. Shanouk: fijn dat het springen met hulp wel fijn ging. Karen: gaat 2 keer starten met Schimpie. Jantien: jammer van het balkje, maar wel een net resultaat. Texelse: fijn dat de pony goed ging, wel jammer dat je niet mee kon. Margreet: is in de tuin aan het klussen geweest. Joki: fijn dat F goed liep vandaag. Corien: dat is dus zo'n programma waar ik nooit aan mee zal doen. Maar leuk dat je kennis gewonnen heeft. Sann: balen dat je van What gevallen bent. Gelukkig deed de AJ zijn werk.
Vanochtend gewerkt. Mocht weer vroeg beginnen. Ik was al hardstikke moe toen ik daar klaar was en toen moest ik nog op concours. Gelukkig hebben mijn zusje en vader heel goed geholpen met alles klaarmaken. Losrijden met Weltsieger was in het begin drama. Hij was ontzettend aan het plakken op Pancho die met Mama rond reed. Met zweepje erbij kreeg ik hem uiteindelijk wel aan het opletten. In de proeven had hij teveel spanning. Bij de tweede proef kwam de jury uit de auto, want hij vond dat zijn lage neusriem niet goed zat. Te laat volgens hem. W heeft alleen een kleine mond met een klein neusje en de neusriem kan niet hoger omdat hij dan over zijn bit komt te zitten. Hij vond het dierenmishandeling en had met willen diskwalificeren. Ik wist toen meteen dat ik erg weinig punten zou hebben: 166 punten. Eerste proef was hij in de galop de wissels om de pas aan het springen, dus ook daar weinig punten: 170 punten. Was geen wedstrijddag om te onthouden. Maandag mag ik weer met Pancho in het Z1, hopelijk gaat dat beter.
Annetje
Geplaatst: 11-06-11 20:03
Lau
Margreet was hebben jullie een mooie en heerlijke tuin zeg!
Tien, jammer van de baan en de weersomstandigheden, maar knap dat je het toch veilig uit hebt kunnen rijden
Sannn AJ is dus toch wel echt aan te raden? Fijn dat je lekker getraind hebt
Vies vandaag weer aan de lange lijnen gehad en dat vond hij wel gezellig volgens mij. Paard had alleen energie voor 10, dus de volgende keer moet ik het toch maar met de dubbele longe doen ipv met de lange lijnen. Ik moest echt hard meerrennen zo! Niets te zien trouwens qua kreupelheid en de gevoeligheid op de rug is stukke minder. Ook op het harde heen en weer gedraafd en daar is niets te zien. Ik denk echt dat het vanuit de spieren in de rug kwam wat zij zagen. Als hij last heeft van die spieren en ik ga erop zitten, is dat natuurlijk niet zo lekker voor 'm.
gr_roos
Geplaatst: 11-06-11 20:06
voor sussie, balen van de jury, maar eigenlijk weet je dan al genoeg. Ik kreeg ook een keer te horen dat ze wel erg springgefokt was, weet je ook al dat het klaar is en dan moet de proef nog beginnen.
Ik zit alweer heerlijk gedoucht op de bank. Word een lekkere bankhangavond. Sem zit lekker in zijn wipstoeltje met zijn speeltjes te spelen. Die gaat met een half uurtje naar bed. En duik er zelf ook in denk ik.
Morgen samen met Noor trainen in Biddinghuizen. Hopelijk blijft het morgen droog!
Haha ja ik heb maar gewoon niet gek veel gedraafd zo'n goede conditie heb ik namelijk niet!
Sussie jammer van je wedstrijd trouwens. Ik ben na je verhaal wel benieuwd naar een foto van hoe die neusriem dan zit. Zit hij voor het oog echt zo laag?
Joki
Geplaatst: 11-06-11 20:17
Alle springers succes morgen Heksenbollen zijn wel gaaf. Jammer dat ze te duur waren Margreet Netjes van je parcours Tientjuh San heeft lekker gereden ondanks het testen van haar AJ Sussie jammer van je punten Vies heeft Anne laten rennen. Wel fijn dat hij aan de lange lijnen niet kreupel is
Mijn spaarlijst wordt ook steeds langer. Ik moet binnenkort nieuwe trainingslaarzen, na wat tests vandaag besloten te gaan voor de cavallo polar jump. Dan moet ik ook redelijk op redelijk korte termijn een nieuw trenshoofdstel want mijn Döbert is na meer dan 10 jaar toch wel op, dat wordt denk ik een schockemöhle. En dan mag ik bij een stand van M2+5 (dat zal nog wel even duren gok ik) gaan oefenen met s&t-hoofdstel dus dan moet die er ook komen, dat wordt zeer waarschijnlijk ook een schockemöhle en dan nog de bijbehorende k&k-bitten. Dus dat wordt aardig sparen allemaal.