Ik ben weer home, niet zo'n hele lange dag gehad, viel een aantal lessen uit dus was om 2 uur al uit inplaats van kwart voor 5. Rapport gehad, goede cijfers, alleen engels onvoldoende voor me tentamen de afgelopen keer maar die ga ik herkansen. Het is weer heerlijk weer, wat zou ik toch nu graag een bos/heide/strand naast de deur willen hebben. Maar helaas... Vanavond weer springles, laatste keer trainen voor het L want zaterdag hebben we concour in Nijkerk, Zilveren pony en daar gaan we de eerste keer L starten. Ik verwacht geen problemen maar toch.. Ik heb ook weer bijgelezen:
Dat topic van Lielle, belachelijk toch. Me ma vond ook maar raar, maar die zei wel, ik ruik geld Eef_bam: Super dat de les zo ging, wij hadden laatst ook een driesprong. Leuk om te oefenen en mooi begin voor het M. Ik zou persoonlijk eerst overstappen met springen en dan de sgw. Ik zou bijvoorbeeld eerst M gaan springen en dan pas M sgw gaan rijden. Maar zo denk ik er over, geen idee waarom eigenlijk. Shanouk Balen van je Laptop, en gelukkig gaat goed met je broertje, dat is wel ff schrikken. Sussie: beterschap Anneteje: fijn dat zo goed ging in het bos/ Evony: maar goed dan dat de zadelmaker langs kwam, zo kan je als het seizoen weer begint er vol tegen aan. Sannn: Helemaal leuk, gefeliciteerd Filmpje kijkt wel lastig... Lau: Fijn dat de les zo goed ging, vaak hebben ze meer energie dan je denkt. Jetske: Jij ook al een nieuw paard, ook gefeliciteerd, volgensmij wordt het bijna normaal dat paarden hier onderling naar elkaar gaan
Zo dat was me bijleesactie. Ik hoop nog lang vooruit te kunnen met Urban. en we zullen zien wat de toekomst ons brengt en hoe het allemaal straks is. Want ik kan ook niet voor eeuwig thuis blijven wonen