Ik heb voor het eerst in mn leven een herkansing op de uni.
en wel op 1 tiende Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. 
te gespannen in het parcours. Ach, over twee weken weer 
( heb al stiekem enkele pagina's meegelezen.

Zit nu nog wat te knutselen met stomme vragenlijsten. Moet vrijdag af, maar snap het programma (Authorware) nog niet helemaal.. Lastig, lastig
, niet zo streng zijn voor jezelf!!
, lijkt me echt heel erg moeilijk.
. Ik was per toeval op stal, omdat ik eigenlijk de deken wilde wisselen vanwege de gedaalde temperatuur. Maar ik zag dat Wo had gerold, ze zat helemaal onder het stro.. en Wo rolt echt nóóit in de stal..
Ze zweette ook onder haar dek, nou Wo zweet na 2 uur flink draven eigenlijk nog nauwelijks, dus dan gaat het al dagen natuurlijk.. Toen ze begon te schrapen en iets door de knieën ging.
, was per toeval op stal.. 
)
)en ik geloof dat ik toch even de takten in mijn hoofd door elkaar gehaald heb
, dus jullie hebben allemaal gelijk.

peanutbutter schreef:Ik heb voor het eerst in mn leven een herkansing op de uni.en wel op 1 tiende
Menig mens wil met jouw cijfers ruilen, die her overleef je ook wel weer.

? Snap wel dat je dat zonde vind ja als je zo goed stond
.
.
.
Vandaag weer een heel stuk fitter en dus weer op stage, kan mijn eten tot nu toe nog netjes binnen houden, dus gaat de goeie kant op. Wel wat bijgelezen, maar geloof niet dat ik veel heb onthouden.

En hij zei dat ik de beschermers mocht terug sturen. Ik heb hem geantwoord dat ik wel 50 euro heb betaald voor die dek en dat ze dat moeten terug storten. Tot vandaag heb ik niets gehoord van hem!
Maar wat een gedoe seg 

En morgen gaan we weer naar Bodegraven, vind het nu al spannend
Wat te doen als het niet/wel verbeterd of gelijk gebleven is? Ik weet in alle gevallen niet wat ik dan ga doen 

Hopelijk gaat het vandaag weer goed 
Hopelijk kan je je geld terugkrijgen!
, stomme webshop..
...
. Ze heeft 2,5 uur in het zonnetje staan soezen
. Haar vriendinnetje stond liefkozend haar achterbenen af te likken.. Wo de ogen dicht, erg schattig!! Het hooi eet ze heel goed, hier kan ze dan ook lekker heel de dag van knabbelen
.
.