[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:36

Dat is altijd een erg moment om afscheid te moeten nemen Mo

Ik heb voor het eerst in mn leven een herkansing op de uni. }:0 en wel op 1 tiende

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 22:25

Ik heb mijn module gehaald :D! ben super blij, maar 10 % heeft het gehaald :=. Echt super weinig.

caro29

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:02

Gefeliciteerd Kim.
Jammer van de herkansing PB

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:07

Oh ja, sorry PB met mijn vrolijke berichtje :=.
Balen van je herkansing. Gelukkig is 1 herkansing nog wel te doen :)

Ik lig heerlijk op de bank met kopje thee O:).

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:16

Ik zou mij hier ook graag melden :D
Mijn naam is Eline, en ik heb een 12 jaar oude BWP, Unesco. SGW, omdat ik eigenlijk het volgend jaar hier serieus in wil starten. Ik heb deze zomer al 3 communotaire wedstrijdjes gereden en vond deze altijd super fijn. Helaas ben ik begin september serieus overkop gegaan tijdens het inspringen voor een springwedstrijdje (1m) en we hebben een tijdje niet gesprongen. Sinds een maandje ben ik het terug aan het oppakken en dat gaat eig. redelijk goed. Deze zondag ben terug op wedstrijd geweest, 70 cm. Had ik twee weigeringen op nummertje 3. Het inspringen ging wel goed, maar blijkbaar waren we toch beiden, vooral ik :D te gespannen in het parcours. Ach, over twee weken weer ;)
Enne we rijden L2 dressuur.
Dus ik hoop hier wat mee te praten :D ( heb al stiekem enkele pagina's meegelezen.

Ik ga even achter een foto zoeken, heb net een nieuwe pc :P
Gevonden:
Afbeelding

Verder over mezelf,
Ik ben net 18 jaar geworden, woon in Antwerpen en studeer communicatiewetenschappen aan de Universiteit van Antwerpen ;)
Ik ga nu slapen, heb morgevroeg al les :wave:

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:20

Mo: sterkte morgen
Pb: balen zeg!
Kim: gefeliciteerd!
epona: Welkom :D

Vanavond ledenvergadering gehad, was niet echt boeiend.
Nu lekker na bedje toe.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:27

PB: Sterkte. Maar vind dat je na zo lang studeren niet echt mag piepen over 1 herkansing hoor haha ;)
Volgende keer kop je hem vast in!
Mo: Sterkte.. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.. Weet helaas ook wat het is.
Kim: Super zeg :D
Ilse: Jammer dat het een saaie vergadering was..
Epona: Welkom! Ik studeer ook Communicatiewetenschap, leuk :D

Heb gelukkig geen spierpijn. Echt nergens last van gelukkig :) Zit nu nog wat te knutselen met stomme vragenlijsten. Moet vrijdag af, maar snap het programma (Authorware) nog niet helemaal.. Lastig, lastig :\

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 00:15

PB: Met Vief eens :P , niet zo streng zijn voor jezelf!! ;)
Mo: Sterkte :\ , lijkt me echt heel erg moeilijk.
Kim: WOEHOEEEE!!!!!! :D
Epona: Welkom :)

Nou... Wolin had koliek/was koliekerig vanavond :\ . Ik was per toeval op stal, omdat ik eigenlijk de deken wilde wisselen vanwege de gedaalde temperatuur. Maar ik zag dat Wo had gerold, ze zat helemaal onder het stro.. en Wo rolt echt nóóit in de stal.. >;) Ze zweette ook onder haar dek, nou Wo zweet na 2 uur flink draven eigenlijk nog nauwelijks, dus dan gaat het al dagen natuurlijk.. Toen ze begon te schrapen en iets door de knieën ging.
Dus zweetdekentje op en een stukje stappen. Ze begon al best gauw te mesten, maar dit luchtte haar niet op.. Weer een stukje stappen, en na verloop van tijd kwamen er een paar flink dikke winden en daar had ze echt last van, gaskoliek.. Van het kuil, wat ik hier al eerder beschreef; echt niet goed gewoon. De wisselende kwaliteit is gewoon niet goed. Na de dikke winden ging ze op rust staan en staan soezen.. later ging ze liggen slapen en liet ze nog wel een hele dikke wind.
Wo was met stappen ook gewoon anders, normaal wil ze overal snuffelen en alles onderzoeken en nu liep ze echt aan een stuk door alsof ze de trein moest halen .. welisweer heel attent, maar niet zoals ik Wo ken.
Tot vanmorgen had ze nog hooi, heel droog mooi verpakt hooi, vanavond hebben ze dus een nieuwe baal opengemaakt en dit is wederom van dat vieze vette kuil. En aangezien Wolin echt nóóit last heeft van de buik, zegt dit mij écht genoeg; geen kuil meer. Mijn moeder heeft gelijk mooi hooi gehaald op de andere stal, dat at ze echt perfect toen ze daar stond..
Gelukkig was alles weer rustig toen ik weg ging, diepe zucht en lekker op rust, wat knabbelen, nog even dekentje gewisseld, was helemaal droog.. Arm dier :(:) , was per toeval op stal..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 01:00

Gefeliciteerd Kim :D
Balen dat je moet herkansen PB. En dan nog op 1/10!
Wat een geluk dat je op stal was Lotte! Hopelijk gaat het nu weer wat beter met haar.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 01:55

@ PB: Wel jammer dat je het net niet hebt gehaald, maar zo lang je de mogelijkheid hebt om te herkansen komt het vast wel goed
(Ik wou dit ik met elk tentamen die luxe had, ik krijg maar 3 herkansingen in een heel jaar ;) )
@ Epona: Welkom :D
@ Kim: gefeliciteerd!
@ Lotte: Wel een geluk dat je er was, en dat het gaskoliek was die weer overging, me

Ik heb me trouwens nog even zitten verdiepen in mijn map met informatie van mijn kur op muziek-cursus, (die cursus heb ik gedaan, en ik vond het ontzettend leuk, ben stiekem nog steeds een dressuurmuts ;) )en ik geloof dat ik toch even de takten in mijn hoofd door elkaar gehaald heb :o , dus jullie hebben allemaal gelijk.

Ik vraag me alleen wel af hoe zo'n 4-takt galop er nu precies uitziet, heeft iemand mischien een filmpje waarop je dit duidelijk ziet, een paard zoals PB 2 blz terug beschreef heb ik weleens gezien, en hun galop vind ik een stuk minder mooi dan hun draf, maar echt een 4-takt heb ik volgensmij nog nooit gezien?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 08:51

Goede morgen :)

Zo ik ben aan het ontbijten, en dan richting werk :+

4takt is idd niet goed nee, snap niet dat een jury dat niet ziet :=

Bianca mooie foto's hoor :D
Vief jeetje, wel een hoogte waar je van afvalt hoor!
Ilse leuk zeg, :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 08:58

Goeiemorgen :wave:

peanutbutter schreef:
Ik heb voor het eerst in mn leven een herkansing op de uni. }:0 en wel op 1 tiende

Das wel balen, maar zo erg is dat toch niet :? Menig mens wil met jouw cijfers ruilen, die her overleef je ook wel weer.

@ vief: gelukkig geen spierpijn van je val. En dat van je vragelijst ken ik ook niet :+

@ corien: werk ze!

@ lotte: wat balen dat Wolin koliekerig was. Is het nu weer goed?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:07

Lotte, griezelig altijd, dat koliekerig zijn!
Corien, werk ze!
Vief, wat een geluk gehad bij die val zeg!

Gister is Uk voor het eerst geschoren, hij was het er bij lange na niet mee eens en had erg losse achterbeentjes. Hij is er redelijk netjes onderuit gekomen, op een paar schaafplekken ( en daarbij horende happen) na,

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:34

goedemorgen

Lotte: wat een geluk dat je nog even na stal ging.
Tientjeh: Uk vondt het dus niet zo leuk het scheren...

Ik zal ook zo richting werk, hoef alleen vanmorgen :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:40

Goeiemorgen

Ik ga zo gelijk naar stal..

Die Uk := .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:14

Een her is ook niet erg. Maar bij ons betekend dat impliciet dat je niet meer hoger dan een 6 kan komen. Dat vind ik zonde, zeker omdat ik eerst een 7,5 stond voor dit vak.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:22

Morgen :wave:

10tje: Vervelend dat Uk niet zo braaf was.. Wel fijn dat hij er nog een beetje fatsoenlijk uit zien nu :)
Lotte: Wat fijn dat je er gister was! Hoop dat Wolin nu nergens meer last van heeft.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:38

Jeetje, wat heb ik lekker geslapen vanacht :D

Niet hoger dan een 6? Waarom niet := ? Snap wel dat je dat zonde vind ja als je zo goed stond :).

Mag straks met de auto naar school. Heb een bedrijfpresentatie dus moet in pak. Maar met een jas daarover en met de busjes is dat gewoon niet zo fijn. Moeders is vrij dus ik mocht de auto wel mee :)).
Fijn, want dan ben ik vanavond ook weer wat eerder thuis. Moet van 12.45 tot 16.45 dus ben dan half 6 thuis ipv kwart over 6.
Kan ik mooi even rustig eten en dan naar de binnenbak. Even wat sprongetjes maken met Sofie :).

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 12:19

Goeiemorgen!!
Erg druk weekend gehad en zondagavond/nacht goed ziek geworden helaas. Gisteren dus ook maar een dagje thuis gebleven van stage, de WC zit hier toch wat te ver van mijn werkplek af :o Vandaag weer een heel stuk fitter en dus weer op stage, kan mijn eten tot nu toe nog netjes binnen houden, dus gaat de goeie kant op. Wel wat bijgelezen, maar geloof niet dat ik veel heb onthouden.

@PB: Balen dat je een her hebt en dus niet meer hoger als een 6 kan halen, al vind ik het wel een erg raar systeem ;)
@WL: Balen dat Wolin koliekerig was, gelukkig dat je er zelf bij was!
@Kim: Dat zijn er maar weinig die het moduul behaald hebben dan zeg!! Gelukkig zit jij ook bij die 10% ;)
@Mo en Epona: Welkom!
@Mo: Hopelijk is vanmorgen alles goed verlopen met je paard, maar kan me voorstellen dat het erg moeilijk is! Veel sterkte in ieder geval :(:)
@Tientjeh: Balen dat Uk niet zo braaf was met scheren, maar gelukkig ziet hij er toch nog wel fatsoenlijk uit!
@Vief: Volgens mij ben je flink van Woll geklapt!! Gelukkig dat het mee lijkt te vallen!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 12:21

@Lotte, wat vreemd, mijn paard had eigenlijk exact het zelfde een week geleden. Maar de dag er na had ie er geen last meer van ;)
@Tientjeh: FOTO! :D

Al zeker langer als een maand geleden heb ik een dekje en beschermers besteld via de webshop van eurostar, die met de kleur peacock. Nou ja alles goed, alles betaald, ik kreeg emails mooi op tijd wanneer ie verzonden is enzo.. Drie weken geleden komt ie binnen, enkel beschermers en dan nog het verkeerde model ( ik wou zo van die 'schoentjes' voor vanachter, geen strijklappen) .Ik heb dan beleefd gemaild en kreeg wel snel respons. Die man zei simpel weg 'ah sorry die dek is uitverkocht'! ;( En hij zei dat ik de beschermers mocht terug sturen. Ik heb hem geantwoord dat ik wel 50 euro heb betaald voor die dek en dat ze dat moeten terug storten. Tot vandaag heb ik niets gehoord van hem!
Me vader gaat nu bellen :o Maar wat een gedoe seg :D

Ondertussen ga ik even werken aan me samenvattingen in word, die verkoop ik lekker door en heb ik veel zakcentjes :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 13:41

Goeiemiddag :)
Ik ga heel braaf wat opdrachten maken voor mijn studie. Vanmiddag doe ik weer een stukje mee met de clubles. Hopelijk loopt ze weer fijn :) En morgen gaan we weer naar Bodegraven, vind het nu al spannend := Wat te doen als het niet/wel verbeterd of gelijk gebleven is? Ik weet in alle gevallen niet wat ik dan ga doen :\

Heel veel sterkte vandaag Mo :(:)
Jemig wat heb jij weinig herkansingen Evie_Bandido! Ik heb er voor ieder vak 1, en als ik het dan nog niet haal kan ik volgend jaar dat vak overdoen!
Fijn dat Uk geschoren is Tientjeh!
Succes vandaag Kim!
Balen dat je ziek was Benthe :(:) Hopelijk gaat het vandaag weer goed :)
Lekkere webshop Epona := Hopelijk kan je je geld terugkrijgen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:04

Even een berichtje vanaf werk.

Vanochtend om half 8 kwam de meneer die Luke zou komen ophalen. Een superaardige man, hij legde uit waar hij nu heenging en hoe het allemaal zou gaan. De vrachtwagen was mooi schoon met een dikke laag stro. Gelukkig liep hij er zo in.
Toen de vrachtwagen wegreed had ik het wel even zwaar, maar gelukkig was de stal-eigenaar er om mij een hart onder de riem te steken!

Zal verder vanavond bijlezen!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:25

Stond je paard mank Snoekiej?
Hopelijk niet te erg ?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:51

Lekker is dat dan Epona := , stomme webshop..
Wel gek, want bij ons op stal had een week terug ook hetzelfde... Dag erna niks meer.
Sterkte Mo :\ ...
Snoekiej, spannend!!
Benthe, gaat het alweer wat beter?

Wolin is wel weer opgeknapt, vanmorgen vond ik haar nog niet zichzelf. Echt mat en ze zag er moe uit.. Maar als snel wilde ze niet meer stilstaan en gingen de oren erop en was het lopen geblazen.. ik heb echt gehangen aan haar :)) . Ze heeft 2,5 uur in het zonnetje staan soezen :z . Haar vriendinnetje stond liefkozend haar achterbenen af te likken.. Wo de ogen dicht, erg schattig!! Het hooi eet ze heel goed, hier kan ze dan ook lekker heel de dag van knabbelen :) .

Vanavond weer even langs om te kijken, hoe het met haar is. Schrok wel toen ik haar zag gister, Wolin heeft nog nooit last van de buik gehad >;) .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:13