[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ingridje16

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:49

Rowo; Nee, ik haal hem alleen maar zelf binnen, ik wil eigelijk wel weten wat ze nou allemaal uitspoken daar.
maja om nou de hele dag in de wei te blijven zitten Slapen
Het is wel veel erger geworden sinds er een een nieuw paard bij staat.
Die was eerst kreupel maar mag nu weer op het land, die is al wat ouder en wat groter Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:02

Goedenavond!
Ik heb net Spy Game gekeken, was leuk Haha!

Iedereen heeeel veel succes in Vrouwenpolder en met de andere wedstrijden dit weekend!!!
Wow dat is effe schrikken Lotte! Gelukkig kwam je patient bij!
Wat jammer dat Money weggaat Tezz Verdrietig Jij zit dus in hetzelfde schuitje als ik
Gefeliciteerd met je punten Rowo! Goeie wedstrijd dus Haha!

Ik heb lekker op Vorstin gereden vandaag. Morgen ga ik waarschijnlijk lekker een buitenritje maken Lachen En morgen heb ik misschien een nieuw springzadel: een Prestige Sidney!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:23

Das super zeg Snoekiej! En deze heb je laten na kijken door een zadelmaker?

@ ingridje: nee dat snap ik. Maar misschien dat de staleigenaar het wel ziet?

Ik ga slapen. Voor zover dat lukt. Het begint al te regenen en onweren en de buienradar ziet er niet fijn uit

Welterusten Doei!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:27

@ Rowo, ik kwam hem tegen op Marktplaats!
Toevallig is het zadel onwijs dichtbij, dus komt ze met het zadel naar Vorstin toe. Mijn instructrice kijkt of hij globaal past, en als hij globaal past, laten we er zo snel mogelijk een fysio en een zadelmaker naar kijken Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 06:53

Goeiemorgen Gaaaap

Zo weer op concours naar Albergen. Vandaag mag Coriana daar een rondje springen.

@ snoekiej: ik zou het idd dan ook nog ff laten na kijken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 07:45

Goeiemorgen Slapen
Veel plezier Rowo!

Ik hoop dat het droog blijft, anders gaat de buitenrit niet door.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 08:24

Goedemorgen Doei!

't Is raar weer maar hoop voor iedereen dat het een beetje droog blijft Lachen

Tessa: Wat jammer zeg dat Money weg gaat Ach gut
Rowo: Zeer netjes OK dan!
Wedstrijdgangers: heel veel succes Lachen

Ik ga maar even snel douchen en naar de stad.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 10:08

Goedemorgen!

Rowo; De stal ligt aan de ene kant van de dijk en het land ligt aan de andere kant.
Alle twee laag, je kan dus vanaf de stal het land niet zien.
Je moet ook telkens een heel stuk lopen naar de brug over het water voordat je aan de andere kant bent.
Ik vind het ook wel een beetje gevaarlijk want niemand kan de paarden in de gaten houden.
Iemand kan zo een vrachtwagen neerzetten hekkie open en weg paarden bij wijze van.

Ik ga maar eens aankleden en richting stal.
Vandaag me eerste cross, ben beniewd wat het word Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:06

Goedemorgen. Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 12:48

Ik ben er al een tijdje weer van concours.. heb maar vast Calyp gereden. Het ging niet goed vanmorgen Helemaal mijn eigen schuld. K zag de afstand niet op 3 en ging terugprutsen, waardoor ik een balk had. Ze was flink beledigd. Hindernis 4 en 5ab stonden er moeilijk. Ik kreeg haar pas na 2 weigeringen door de dubbel.. Vanaf toen ging ik rijden en ging het fijn. Ik vergat alleen hindernis 8 waardoor ik alsnog de bel kreeg Gestoord K heb 8 alsnog gesprongen en ook nog snel 9, jury zei gelukkig niks.

@ ingridje: nee das geen fijn idee. Stel dat er een paard met de benen in de draad zit, dat zien ze dan ook niet.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:25

Wat jammer dat het niet helemaal fijn ging Rowo Ach gut
Ingrid: Hoe was het?

Mijn feestje donderdag was trouwens erg leuk Haha! Verder zit kast Benno inmiddels in elkaar Cool
Hij moet nog wel aan de wand bevestigd worden want hij staat nu nog ietsjes wiebel. Maar dat moet met een boor gebeuren en dat laat ik liever aan paps over ofzo.. Schijnheilig Was trouwens wel lachen.. Het is echt zo'n meidenhuis en de hamer (als die er al was) was dus foetsiej. Heb ik mijn kast maar met een hockeystick in elkaar getimmerd Huilen van het lachen

Vanochtend in Deventer nog even wat spulletjes met mams ingeslagen en dan vanaf volgende week er echt in Haha!
Dit was toch wel de superkoop van vandaag. Kan ik helemaal hip mijn boodschapjes naar huis vervoeren!!

Afbeelding

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:20

Goeiemiddag.

Rowo: jammer van je concours, volgende keer beter!
Vief: Leuke tas hoor! Knipoog

Gisteravond mijn paard laten vrijspringen, vond hij erg leuk!! Eventjes 2 foto's; erg duidelijk dat hij er zin in heeft Haha!
Afbeelding

En de mooiste:
Afbeelding

Vanmorgen weer lekker aan het werk geweest. Zit nu te bedenken wat ik met Voodoo zal gaan doen zo Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:22

Wauw gave foto's Haha!
Springt netjes zo te zien!

Ooh het is trouwens een fietstas, maar dat is ook niet echt duidelijk te zien Clown

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:25

zo ik ben ook al weer een tijdje weer van concour.. het was ook nog een selectiewedstrijd.. Ik ben wel tevreden dessuur 180 Clown en springen 1 balkje op hindernis 1 verder foutloos Cool
dat ene balkje was mijn schuld ree te langzaam naar de 1e hindernis, daarna had ie de smaak te pakken en sprong ze fijn. Gestoord

Maaar wel weer een winstpunt erbij Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! En dat voor mijn 5e springwedstrijd ooit..!!

dus was weer een geslaagd dagje.. vanavond lekker stappen in zwolle.. Party!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:46

Goedenmiddag!
Zadel paste helaas voor geen meter Boos! Hij lag veels te veel achterover.
Buitenrit was wel leuk Lachen Vorstin was weer de echte zeikmerrie aan het spelen, durfde niet voorop enzo, maar het was toch leuk Lachen

Jammer dat het niet fijn ging Rowo
Leuke foto's Rosalie!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:53

Ik ben moe Nagelbijten / Gniffelen.

Met Sofie moest ik als 1e in de L1. Ik had 194(1e prijs) en 180 punten Haha! Tweede proef ging ook wel iets minder fijn. Maar niet zo'n verschil als dit Knipoog.
Daarna in de BB gesprongen, daar was ik 2x foutloos en een keer 2e en een keer 1e *LOL*.

Met de grote vos had ik in het B springen een balkje (2e prijs). En tweede parcours 8 strafpunten. Maar ging wel redelijk.
In de M1 dressuur liep die best fijn. Toen had ik 182 punten en 176. De eeste ging ook net iets fijner dan de 2e.

Maar ben wel tevreden over beide paardjes Haha!.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:53

Dat is wel zuur zeg Snoekiej! Maar je hebt niks aan een niet passend zadel. Heeft die zadelmaker geen zadel voor je dan? Dan zit je ook niet steeds met de teleurstelling dat het niet past.

@ vief: ik vroeg me al af wat die foto was Clown Gaaf dat je volgende week op kamers gaat. Hoe ga je het doen met Woods?

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:00

marielle123 schreef:
zo ik ben ook al weer een tijdje weer van concour.. het was ook nog een selectiewedstrijd.. Ik ben wel tevreden dessuur 180 Clown en springen 1 balkje op hindernis 1 verder foutloos Cool
dat ene balkje was mijn schuld ree te langzaam naar de 1e hindernis, daarna had ie de smaak te pakken en sprong ze fijn. Gestoord

Maaar wel weer een winstpunt erbij Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! En dat voor mijn 5e springwedstrijd ooit..!!

dus was weer een geslaagd dagje.. vanavond lekker stappen in zwolle.. Party!!

Wij ook weer terug. Dressuur 185 (hiha eindelijk weer een winstpunt), maar met het springen werd het hem allemaal een beetje teveel. Hij was behoorlijk moe van alle indrukken.
Volgende week opnieuw in Nunspeet en dan eerst springen en daarna dressuren (met circa 2 uur rust ertussen).

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:21

Rowo: netjes van je wedstrijd! Hoe is het inmiddels met je oma?
Vief: ik dacht al dat het fietstassen waren, een vriendin van me heeft die volgens mij ook!
Kim: proficiat met je prijsjes en ik snap heel goed dat je moe bent hah! Wanneer ga je B springen met Sofie?
Snoekiej: balen dat het zadel niet past zeg!
En Ruudj: natuurlijk ook gefeliciteerd met je prijs!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:43

Kim: Goed gereden zeg! Sofietje doet het echt super!!
En fijn dat Loempia ook braaf was Lachen Gefeliciteerd met je punten en prijzen.

Snoek: Wat balen zeg van het zadel Scheve mond Heeft ze zo'n lastige rug?
Fijn dat je toch nog lekker buiten gereden hebt. Gisteren met Wol ook een buitenritje gemaakt. De merrie die mee was flipte alleen behoorlijk van alle mugjes Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig bleef Wol er braaf onder. Alleen als ze wat engs ziet moet ze zich eerst een paar keer omdraaien. Helemaal wanneer de de andere er ook niet langs wilde. Ze kan trouwens heel goed uiteruit (dravend Ja)! Maar verder gaat het wel steeds wat beter en was het wel een leuk ritje. Ze moet het toch maar gewoon leren!

Ruud: Gefeliciteerd met je wp!

Mandy: Ga sowieso vrijdags naar huis Knipoog En wil door de weeks ook gewoon een dagje naar huis. Rijd Wol nu ook 4 á 5 keer per week. Dus dat moet prima te doen zijn volgens mij! vrijdag, zaterdag, zondag = al 3x. Ach nog 3 weken dan is het toch alweer vakantie Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 17:20

Floor: Ik weet het nog niet. Ik denk na de zomer vakantie. Ze is word volgende maand pas 4. Dus wil niet te snel met het springen. Ze doet het nu zo goed Lachen. Maar ze is erg voorzichtig. Die B komt wel, ze mag eerst wat Km's maken in het BB Knipoog.

Ik heb net even uurtje geslapen. Moet om 6 uur eerst weer werken Tong uitsteken.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 17:33

Ik zie een heleboel mooi resultaten voorbij komen, gefeliciteerd allemaal ! OK dan!
Rowo: had je L gestart met Calyp omdat je er pas na die weigeringen uit moest? Wel balen dat het niet lekker ging. Maar gelukkig had je een beter gevoel over de laatste sprongen van je parcours.
Money was overigens van mij.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:08

Gefeliciteerd met je winstpunten Kim!
Rowo, we gaan nu écht een zadelmaker langs laten komen.
Vief, ik dacht dat ze wel een makkelijke rug had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Zadels liggen al heel snel te veel achterover op haar.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:41

Gefeliciteerd met de winstpunten!

Snoekie: Jammer dat het zadel niet goed past, ben blij dat je er zo secuur naar kijkt. Ik zie zoveel problemen door zadels die niet passen.

Mooie foto Rosalie!

Ik heb morgen mijn allereerste sgw, in Oudkarspel.
Net even gekeken, de cross ligt er mooi bij. Ziet er super verzorgd uit allemaal. Mooie nieuwe hindernissen.
Ik heb enorm veel zin in de cross. De dressuur helemaal niet, ik heb 26 punten in de Z2 en moet nu een B-proef rijden Clown
Olivier begrijpt er helemaal geen barst van, hij wordt er helemaal nukkig van.
Ben benieuwd...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:56

Miriam schreef:
Rowo: had je L gestart met Calyp omdat je er pas na die weigeringen uit moest? Wel balen dat het niet lekker ging. Maar gelukkig had je een beter gevoel over de laatste sprongen van je parcours.
Money was overigens van mij.

Ah dat verklaard het van Money.
En calyp start ik niet meer. Heb alleen nog Maarsbergen opgegeven. K had de 2 jonkies mee dit weekend, in de B.

@ floor: ze is nu 3 nachten stabiel gweest. Maar ze is nog steeds dood -en doodziek. Ze gaan nu langzaam aan medicijnen afbouwen en hopen dat de organen zelf weer wat functies over gaan nemen en de bloeddruk uit zichzelf op peil blijft.

@ vief: dat moet idd wel te doen zijn ja Ja

@ kim: had over je berichtje heen gelezen. Gefeliciteerd met je prijzen! En 2e met een balkje? Dan is er wel erg slecht gesprongen of niet?