maja om nou de hele dag in de wei te blijven zitten
Het is wel veel erger geworden sinds er een een nieuw paard bij staat.
Die was eerst kreupel maar mag nu weer op het land, die is al wat ouder en wat groter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jij zit dus in hetzelfde schuitje als ik
En morgen heb ik misschien een nieuw springzadel: een Prestige Sidney!!! 

Helemaal mijn eigen schuld. K zag de afstand niet op 3 en ging terugprutsen, waardoor ik een balk had. Ze was flink beledigd. Hindernis 4 en 5ab stonden er moeilijk. Ik kreeg haar pas na 2 weigeringen door de dubbel.. Vanaf toen ging ik rijden en ging het fijn. Ik vergat alleen hindernis 8 waardoor ik alsnog de bel kreeg
K heb 8 alsnog gesprongen en ook nog snel 9, jury zei gelukkig niks.
Verder zit kast Benno inmiddels in elkaar 
Was trouwens wel lachen.. Het is echt zo'n meidenhuis en de hamer (als die er al was) was dus foetsiej. Heb ik mijn kast maar met een hockeystick in elkaar getimmerd 

en springen 1 balkje op hindernis 1 verder foutloos
En dat voor mijn 5e springwedstrijd ooit..!!
Hij lag veels te veel achterover.
Vorstin was weer de echte zeikmerrie aan het spelen, durfde niet voorop enzo, maar het was toch leuk 
.
Tweede proef ging ook wel iets minder fijn. Maar niet zo'n verschil als dit
.
.
. 
Gaaf dat je volgende week op kamers gaat. Hoe ga je het doen met Woods? marielle123 schreef:zo ik ben ook al weer een tijdje weer van concour.. het was ook nog een selectiewedstrijd.. Ik ben wel tevreden dessuur 180en springen 1 balkje op hindernis 1 verder foutloos
![]()
dat ene balkje was mijn schuld ree te langzaam naar de 1e hindernis, daarna had ie de smaak te pakken en sprong ze fijn.![]()
Maaar wel weer een winstpunt erbij![]()
En dat voor mijn 5e springwedstrijd ooit..!!
dus was weer een geslaagd dagje.. vanavond lekker stappen in zwolle..
Gefeliciteerd met je punten en prijzen.
Heeft ze zo'n lastige rug?
Gelukkig bleef Wol er braaf onder. Alleen als ze wat engs ziet moet ze zich eerst een paar keer omdraaien. Helemaal wanneer de de andere er ook niet langs wilde. Ze kan trouwens heel goed uiteruit (dravend
)! Maar verder gaat het wel steeds wat beter en was het wel een leuk ritje. Ze moet het toch maar gewoon leren!
En wil door de weeks ook gewoon een dagje naar huis. Rijd Wol nu ook 4 á 5 keer per week. Dus dat moet prima te doen zijn volgens mij! vrijdag, zaterdag, zondag = al 3x. Ach nog 3 weken dan is het toch alweer vakantie
. Maar ze is erg voorzichtig. Die B komt wel, ze mag eerst wat Km's maken in het BB
.
.

Miriam schreef:Rowo: had je L gestart met Calyp omdat je er pas na die weigeringen uit moest? Wel balen dat het niet lekker ging. Maar gelukkig had je een beter gevoel over de laatste sprongen van je parcours.
Money was overigens van mij.