ja het idd heel erg moeilijk ik zal het eerst over hebben met mijn ouders kijken wat zij er van vinden en als ze het paard idd te duur inden vertel ik het over de e-pony valk hengst zo de foto van hem!
wij hebben niet 1,2,3 10.000 euro voor een echt goed leerpaard waar ik wat mee kan bereiken en een pony kopen dan moettie misschien weer weg over paar jaar snappie!
En we haddenmijn paar niet verzekerd, en hadden net nieuwe zadel bbuikflap ect en bij de da inspuitingen gedaan enz. dus daar waren we super veel aan kwijt!
ja he MJ alleen nu nog kijken wat me ouders zeggen als ze het paard gewoon te duur vinden om ook zo te leasen dan kan ik het begrijpen en kan ik de pony voorstellen!
Ok is snap het, was gewoon een beetje nieuwsgierig Maarre ook voor veel minder is echt wel wat leuks te vinden hoor, wij hebben ook geen 10.000 euro ofzo Maar met een E-pony kom je niet in het kader
Ik had eergisteren een mailtje van Ede, dat ze mijn mailtje door zouden sturen naar de mevrouw die erover ging.. Had het blijkbaar naar de verkeerde gestuurd ofzo Maar nog steeds niks teruggekregen, had m'n moeder net even gebeld en toen zei die mevrouw dat er nog maar heel weinig plekjes waren, drie ofzo! Dus gelijk maar even de coupons op de bus doen!!!!
Weet niet wie ook al weer wilde weten als ik een reactie op m'n mail had.. Maar bij deze dus
jeetje, wat een naar bericht zeg over dat meisje...... ik wens de betrokkenen heel erg veel sterkte
Gisteren op concours geweest. Wat een natte bende daar zeg. Ik was nr 10 maar er waren een paar uitgevallen en toen had ik nog maar 10 minuten om los te rijden. En mijn paard is het eerste kwartier altijd supervervelend met zn hoofd enzo. De proef ging ook nkiet zo geweldig, ook niet slecht ofzo maar hij was een beetje tegendraads zeg maar Toen de proef klaar was had ik hem even op zn donder gegeven en de tweede proef ging al wel wat beter. De eerste proef had ik 184 pnt en de 2e 189 en was ik 5e. De prijsuitreiking duurde alleen zo lang voordat ie begon, ik was helemaal verkleumd. Om dat weiland uit te komen moest je ook door een heel stuk modder en bijna iedereen zat daar vast met de auto (ze hadden wel 2 trekkers ingezet )Toen wij weg wilden ging zo'n domme trien net voor ons langs en die parkeerde haar auto overdwars in die modder Wij kwamen er gelukkig zelf uit
Pfoeh moeilijk kiezen tussen die pony en het paard.. Als je echt graag het kader in wil ging ik voor het paard..Tegen de tijd dat jullie lekker aan elkaar gewend zijn en lekker kunnen gaan starten en dan ook winstpunten gaan halen kan miss. ook wel eventjes duren. Je kan dan alle tijd nemen die je nodig hebt om je in het kader te rijden en dan zit je er mooi jong tussen..
Die pony is een E dus in het kader komen doe je niet. Je kan natuurlijk een leuke pony tijd hebben maar uiteindelijk ben je dan veel geld kwijt aan die E pony, ga je op je 18e over naar de paarden en wil je alsnog een paard waarmee je het kader in kunt en kun je alsnog die kosten gaan betalen..
Ik zou er nog eens heel goed over nadenken..En proefrijden zowieso
dat vraag ik me ook af? Als je zelf nog nooit gecrosst heb, zou ik me niet direct op het kader richten maar eerst maar eens onderaan beginnen en lekker genieten!