Laat maar even weten, misschien ga ik wel mee dan..
Kom 10 mei terug uit turkije en 17 en 20 mei start ik bij beukers.. Liefst ga ik de woe na de 20e.. Beukers kan ook, miss wel verstandiger voor sgw oudkarspel
Leuk TG dat je weer een nieuw projectje krijgt Hoe doet TG zelf het? Hoever zijn jullie nu in de training? Noor ik zit een beeeeetje uit de route om iemand te kunnen noemen. Vaak krijg je zonder papieren enkel recreatieruiters. Als je dat leuk vindt, zou ik gewoon een advertentie in de supermarkt hangen of op marktplaats plaatsen. Dan heb je zo klanten denk ik.
Helvetia komt geloof ik ook uit het Frans. Waarschijnlijk wordt ze trouwens dit jaar toch weer gedekt met Van Gogh, gister belde er iemand van de Wiemselbach of het veulen er al was. Kwamen toen ook met een leuke aanbieding
AntheaV
Geplaatst: 19-04-12 16:05
bvw schreef:
Helvetia komt geloof ik ook uit het Frans.
Dat is van Confederation Helvetia, oftewel Zwitserland
Bianca, hoe gaat het eigenlijk met Erik? Dit jaar wordt ie toch 3?
Crosszweep gemaakt, koste 7,50. Goedkoop!
bvw
Geplaatst: 19-04-12 16:24
Ja hij is volgend week jarig en wordt dan idd drie In augustus ga ik ermee bezig en erop. Hij is best leuk, wel een beetje een dombo en niet heel groot (+/-1.66m). Vrijspringen heeft hij wel al één keer gedaan. Vond hij erg leuk maar hij bakte er helaas niks van. Hopelijk komt dat nog, geloof dat wiso dat eerst ook niet kon en die gooide hele hoge ogen met het vrijspringen op de keuring
ik vind het ook een prima maat, heb liever een klein en handig paard. Ik kan wel even een foto gaan maken, van hoe die nu is (in elk geval vies) want ze staan toch in de bak. Het is wel grappig dat hij nu ineens donkerbruin lijkt te worden, zal hij nu pas uit zijn veulenvachtje komen?
AntheaV
Geplaatst: 19-04-12 16:40
Leuk Bianca, ben wel benieuwd
sanurie
Geplaatst: 19-04-12 16:59
Haalloooo Ik zal me hoofd ook weer eens om de hoek laten zien!
Gaat heel wat over camera's. Zeer jaloers , wil er zo graag ook 1! Ben dol op foto's maken, en dat lukt niet echt met een mobiel of klein banketstaaf digitaal foto cameraatje. Over ruime week jarig maar dat vinden pap en mam toch helaas een te duur cadeautje Mendy: Ziet er niet lekker uit je val van Maasbergen! Verder komen er zeer mooie foto's voorbij! Ik kan zelf ook niet kiezen tussen deze 2, ik wil er graag 1 bestellen: of Aantal die een crossweide hebben aan huis, lijkt me heerlijk! Sarah: Balen dat je nog niet van je scheenbeenvliesontsteking af bent. Ik helaas ook niet... Zal helaas wel een gevoelig punt blijven. EB: Balen dat je de startpas nu al kwijt bent! Gelukkig is hij al weer gevonden! TG: Ik heb je nog zien rijden in Maarsbergen met Bari. Heel slim dat je even wachten zodat je zo door het water kwam! Zaterdag wezen kijken in Maarsbergen en aantal bokkers op de film, waaronder Noor, Sandra en Geert(man van Marijke) dus ik veel plezier er mee! Vief: Stukje komt er aan! Hier nog een Action-fan!! Moet daar nooit heen gaan met me ma want dan komen we met super veel thuis! Snoek: Fijn dat zo goed gaat met Vorstin! FE: Veel sterkte! Karen: Mooie foto! Bianca: Dubbel gevoel dat Bull weg is! Maar een routier voor terug! Karen: Fijn dat er nog hoop is voor de vos!
Zo weer alle pagina's weer doorgeworsteld! Eerste wedstrijd van jaar ging nog goed maar Maarsbergen hield weer niet over. Heeft me weer erg aan het denken gezet. Ik heb nog 3 wedstrijden staan: Castenray, Markelo Snorrewind en Vlietland. Blijft hij zo doen in de dressuur dan is het klaar. Dan ga ik me weer lekker richten op het springen. Vind wel zo jammer omdat hij de cross zo fijn aanpakt. Maar hoe Maarsbergen ging. Loop richting de ringen, meneer maakt zicht groot wil niet naar de ringen toe en loopt daar als een bommetje tussen de ringen door. In de ring was dit net zo, geen enkele hulp kwam aan. Zo ging hij ervan door op me been en zo ging hij stilstaan op me been. Dan stuur je dan krijg je geen reactie, dan stuur je en sta je bijna 180 graden gedraaid. Gaan misschien magnesium voeren. Hopelijk ontspant hij ze spieren wat meer. En in Castenray ga ik maar een uur galopperen voor ik moet dressuren want hij moet toch op een of andere manier rustig zien te worden.
AntheaV
Geplaatst: 19-04-12 17:02
Sanurie: Ik denk dat goed losrijden wel heel belangrijk is voor die van jou. En dan zou ik niet een uur gaan galopperen, maar juist heel afwisselend rijden. Veel overgangen en figuren.
Figuren rijd ik al veel, linksom/rechtsom. Maar als ik in een les veel overgangen rijd dan word hij gek. Temposchakkelingen kan wel, zoals draf/middendraf, stap/middenstap. Maar als ik te veel overgangen rijd word hij heel kort en gaat hij ook verkeerd reageren op been/hand.
bvw
Geplaatst: 19-04-12 17:21
Foto's van Erik!
Eerst een familie foto: links Wiso (Burggraaf * Ulster) midden Erik (Van Gogh * Ulster) en rechts Frits (Beaujolais * Ulster)
En met een beetje moeite kreeg ik hem ook nog helemaal op de foto. Ik was namelijk heel interessant, dat vond wiso ook want die stond ondertussen in mijn nek te kwijlen.
Oeh! Is niet de charmantste foto van Frits. Erik is een droppie!
MargreetW
Geplaatst: 19-04-12 17:58
Ik heb het even nagekeken , maar 't is alweer een week geleden, dus mag het weer? Ik heb 1 verschrikkelijk mooie foto met haar prachtige ogen open maar die mag ik pas volgende week plaatsen omdat die in de krant komt. 't Is zo'n mooi, klein lief poppetje.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 19-04-12 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt