Toch bang, Jeroen?? @ Sussie: dan rij je misschien wel in de prijzen, maar ik word liever laatste met 1,2 (of bij voorkeur) 3 wp dan eerste zonder wp! Daarnaast vind ik het niet fair tegenover mijn paard en zonde van mijn tijd Maar wie weet valt het allemaal mee! @ Mandy: en hoe voelde Avi aan met springen na haar controle?
bianca1980
Geplaatst: 08-12-10 14:20
@ Margreet zo'n horrorwinter wil ik niet !!!! vind het nu al te koud.... @ Mo ziek nog ff rustig uit he, anders ridj je geen wedstrijd toch of denk je dat je dan alweer fit bent. @ Weule geef die kerel een schop... met al zijn regeltjes @ BV over welke week hebben jullie het ??
T was maar een kruisje he, dus kan er niet zoveel van zeggen. Maar ze is nog nooit zo relax geweest met springen. Hoefde alleen maar te zitten en galopperen. Niks geen geren, gestress. Had wel mijn dressuurzadel op
Ja zeker. Volgende week gaat ze weer ff mee naar clubles en spring ik daar wat. Maar niet hoog, want heb nog geen springzadel voor haar. En springen met een dressuurzadel is echt niet wat
Volgende zadelmaker pastte die wel. Voor mij gevoel lag die niet lekker Ook clubgenoten bevestigden dat. Dus heb hem terug gedaan. Nu dus idd afwachten of ik wat nieuws kan vinden.
MargreetW
Geplaatst: 08-12-10 14:33
In het kader van bijzondere foto's:
Maar ze was wel heeeeel moe (en koud) van een lange wandeling.
Hallo allemaal! Heb niet bijgelezen sorry! Maar hebben het nu erg druk met een aantal dingen en tja alles komt dan natuurlijk tegelijk. Het is wel erg leuk als alles lukt, maar dat horen jullie dit jaar nog wel! Zag wel dat nieuwscbericht over de winter en daar ben ik niet zo blij mee. Verder is weule hier! Hallo!
Ben vanmiddag vrij en zal dan met W maar weer een binnenbak opzoeken!
was ik weer hoor ik laat me niet wegpesten, helemaal niet door Rowo
moest ff bij me oom helpen de paarden vasthouden (smid kwam daar en hij moest werken)
Je moet altijd netjes blijven, helemaal tegenover ambtenaren, maar ging niet vanzelf om me te bedwingen hoor helemaal niet met die handhavingsambtenaar die nog enkele minnen opmerkingen maakte en beledigend was..., maar goed..., wordt zelf later misschien ook wel ambtenaar, en met correct blijven bereik je het meeste...
net even gelezen, heb wel een uitgesproken mening over die zaken.. maar ga me er maar niet in mengen, kost me teveel tijd en frustratie...., meeste 'winst' valt naar mijn idee te behalen in efficiëntie, regeldruk en beleids/proces-coördinatie.
Las onlangs een krantenartikel over een gezin met een gehandicapte/moeilijk leren kind waarbij 24 individuele hulpverleners bij betrokken waren, van verschillende instanties... dat werkt toch onmogelijk, tijd/geld verspilling.
Verder ben ik wel voor een wat strenger beleid ten aanzien van asielzoekers of mensen zijn verblijfsvergunning en dan niet zo extreem als een Wilders, maar ik vind wel dat er bepaalde groepen/personen zijn die van zoveel kanten geld kosten (criminaliteit, hulpverlening, huisvesting, procedures) en helemaal niks opleveren, daar mag gewoon strenger tegen worden opgetreden. Met name als die 3 laatst genoemde kostenposten gepaard gaan met criminaliteit.
De zorg moet persoonlijker worden en het moet niet zo zijn dat voor een kleine zorghandeling de thuiszorghulp vervolgens 10 minuten gegevens moet gaan invoeren op een PDA zodat hetgeen waarvoor hij/zij is opgeleid (verlenen van zorg en hulp) steeds minder aan bod komt. Uiteindelijk moeten de uren en de onkosten zoveel mogelijk rechtstreeks bij de client/patient terecht komt en niet opgaan aan bureaucratie, regels en administratie.
Weule, Ik ga mij er ook niet in mengen, want dan is denk ik het hek van de dam Ik vind het alleen zo grappig dat sommigen niet eens weten wat nu precies 'overheid' is!