@ WL: Zo das vroeg, als iemand mij op zo'n tijdstip wakker maakt word ik gevaarlijk

@ simmie: je nieuwe paard ziet er leuk uit, hij heeft een hoog teddybeer gehalte

@ Marloes: Tsja Jury's he.... soms geven ze je punten waarvan je geen idee hebt waaraan je ze verdient hebt en soms gaat het super en krijg je totaal geen punten.
@PB: als ik jouw voorbeeld lees snap ik precies wat voor soort paard je bedoelt, op dat 4-takt na, volgensmij horen paarden toch in een 4-takt te galloperen

Nou de oplossing van het raadsel:
Toen ik ging losstappen met Bam was de prijsuitrijking van de B net begonnen, maar ze gingen moeilijk tegen 1 amazone die haar paard al helemaal afgezadelt op de trailer had staan omdat ze dacht dat ze niks had gewonnen, dus was ze te voet naar de prijsutrijking gegaan. Vervolgens kwam ze een beetje verwaalt naar buiten en vroeg of ze mischien even 5 minuutjes een paard mocht lenen van iemand, en natuurlijk reed iedereen gewoon rustig verder, lekker sociaal weer

Ik vond het best wel sneu, dus toen heb ik haar op Bandido gezet en mijn cap gegeven (die 5 maten te klein was

Toen ze daar op het midden stond zag Bandido ineens mij langs de kant staan, zette gelijk zijn kop derop en keek me aan van: He baas

Vervolgens doet ie zijn oren naar achter en kijkt om naar dat meisje dat erop zit, je zag hem echt gewoon denken: Als jij daar staat wie zit er nu op mijn rug dan

Er stonden nog wat mensen ernaast die wisten dat het mijn paard was en die vonden het ook hilarisch, die blik op zijn kop was echt onbetaalbaar