[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:57

Nee inderdaad Verdrietig Hij stond al een jaar ofzo te koop, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat hij nog verkocht zou worden.
Ben je verliefd Corientje? Tong uitsteken

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:00

JA beetje haha, was leuk hoe ik hem ontmoet heb.

Ik was bij de douane en moest me papieren afgooien om verder te mogen en der stond een juuuts rij dus ik loop door Clown jah vrouw he Tong uitsteken en hij zegt zo zo jij bent slim en snel weg! : ik jah tuurlijk vrouwen eh Knipoog

Dus telkens als ik hem tegen kwam zwaaien en sijnen met de lichten en zo Tong uitsteken

Heeft me pa via het cafetje waar hij altijd eet (me pa) aan een collega van hem zijn nummers gevraagt en die kreeg ik dus gister, en gelijk gesmst, Tong uitsteken

DUs hij reageerde terug, en toen aan de babel gegaan, en zo verder gekletst en toen kwam die me ophalen om een rite mee te rijden, (bleef in rotterdam slapen) en van het een op het andere gesprek komen we weer bij mijn auto, en wij even met zijn collega's zitten kletsen, en toen ging die weg en vroeg die een Kusje haha dus jah die rups is nu aan het kruipen ahah

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:09

Leuk voor je zeg Haha!
Grappig hoe je hem hebt ontmoet inderdaad!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:41

Ja idd, wel leuk belt me om de haver klap..

Ik gaat richting bed..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:28

nathalie: mooi dat ie zo braaf is, en snap je idd na 5 mensen!
snoekiejeh: Ach gut nooit leuk.
corien: ooooo Haha! haha kriebels Tong uitsteken, weltrusten en droomse Tong uitsteken

Nou alles staat zowat klaar, maar heb rustig de tijd morgen, om half 2 komt ze me ophalen bij stal.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:37

Doei!
we zijn vandaag naar het strand geweest! Haha!
[JITP] Bambi op het strand!

ik heb nog niet teruggelezen, moet nu eigenlijk gaan slapen, morgen weer school Gaaaap

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 07:02

Goeiemorgen!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 07:35

Goedemorgen,
Corien, wat leuk!!
Snoekiej, nooit leuk om een dier te moeten verkopen, helemaal als je er niet meer op gerekend had
Ilse, veel plezier! Hopelijk hebben jullie mooi weer!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:26

Goeiemorgen!
Leuke foto's Jetske!
Inderdaad Nat. Hij krijgt het wel beter dan hoe hij het nu had, maar het blijft een beetje sneu Verdrietig

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:41

goedemorgen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:58

Goedemorgen!
Ga zo even de paardjes rijden. Moet vanmiddag pas naar Deventer. Moet dan opbouwen voor de open dagen van het Deventer ziekenhuis. Zie het niet meer zitten voor het weekend. Hopelijk komt het toch nog allemaal goed!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:57

Goedemorgen!
Heb net een toets gehad, was eigenlijk best wel heel simpel. Had er alleen niet echt goed voor geleerd. Hoop dat ik net op een 5,5 uitkom. Als je hier een beetje voor zou leren kun je er makkelijk een 9 voor halen Tong uitsteken

Jipje: succes vandaag!
Corien: wat leuk zeg hoe je hem hebt ontmoet
Hypo: gaaf dat de shirts binnen zijn!!!!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:36

Goedemorgen Lachen

Helemaal klaar met de examens, nu afwachten tot 11 Juni, dan zijn de uitslagen, ben echt benieuwd want was zelf niet helemaal tevreden Nagelbijten / Gniffelen .. Ga ook voor 5 dagen in de kapsalon werken nu, dus zal het lekker druk krijgen.. Noujaa, mag nu al wel heel veel leren, nu begin ik dan met haren verven Lachen Gaat ook allemaal goed. Moet vanmiddag ook nog even werken en vanavond ga ik dan even paardrijden.
Morgen tot half 3 werken, en daarna paardrijden, en dan gaan we hier eten en dan uit Haha! Heb ik ook wel weer zin in..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:49

Hallo!! Doei!
Pffff.. gister een heftig dagje gehad!! Was al zenuwachtig voor mijn tussenbeoordeling, maar 's ochtends begon het al heftig.
Om half 9 's ochtends collabeerde een patiënt in m`n armen.. Ik noodbel ingedrukt, 20 man op de patiëntenkamer, crashkar kwam de hoek omzeilen... maar gelukkig kwam de patiënt bij zodra hij plat op bed was gelegd... Had ik bijna mijn eerste reanimatie te pakken Nors opkijken . Gelukkig allemaal goed afgelopen!!
's Middags mijn tussenbeoordeling, allemaal goed, maar is toch altijd wel even spannend Knipoog ..

Nog een klein uurtje en dan vertrekken we naar Vrouwenpolder Cool. Alles is ingepakt en paard heb ik vanmorgen al gewerkt aan de longe en gewassen. Als vaste groom ben ik er weer om voor ruiter en paard te zorgen morgen! Go jij! Go jij!
Iedereen die ook naar Vrouwenpolder gaat: Succes en wellicht zie ik je daar!!

Doei, doei

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:03

Zo ben ook weer thuis.
was echt leuk gister.
Zal alleen wel blij zijn als je niet meer mag roken tijdens het uitgaan.
De wiet lucht hangt in m'n kleren, je word der al bijna stoned van als je der naast staat.

Corien; Leuk joh Haha!
Balen Snoekiej, nooit leuk om een beestje te verkopen.

Ga zo even naar stal, even rustig rondje maken.

Heb intussen ook mail gehad van maarsbergen dat ik sta ingeschreven, het heeft even geduurt maar dan heb je ook wat Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:39

Vanmorgen de paardeng gereden. Liepen allemaal erg fijn!!
Ga me zo maar omkleden en naar Deventer alvast opbouwen voor het weekend.
We zullen wel zien hoe alles loopt.
Heb net ook een afspraak gemaakt voor rijlessen met de aanhanger Tong uitsteken Moet woensdagmiddag voor het eerst Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:29

Beide paardjes staan gewassen op stal. Morgen ochtend heb ik wedstrijd met beide (2x springen en 2x dressuur met beide paardjes). Word dus even een druk ochtendje Knipoog.

Ik had gister feestje, als afsluiting van de examens. Was wel gezellig Haha!. Sliep half 4 ofzo. Veel lol gehad Clown.
Nu eerst even werken vanaf 6uur. Daarna de laatste dingetjes vast inladen voor morgen, en dan lekker slapen Knipoog.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:40

Nathalie: Meer dan 5 ruiters op één dag op je paard zou ik ook niet willen..!
Snoekiej: Jammer van je knuffelmaatje Ach gut
Corien: Leuk he, verliefd zijn! Hyper!
Kim: Werkse vanavond!

Ik ben er weer van stage, drukke dag vandaag. Ga vanavond maar weer eens mijn paardje laten vrijspringen, dat vindt ie namelijk erg leuk Haha! En daarna naar mijn vriendje toe of hij naar mij, zien we nog wel Lachen

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:43

hallowww allemaal

ik ben weer terug van stage, krimpie gaat goed gelukkig..

Zondag sgw debuut in oudkarspel, moet om 12 uur dressuren om 16.02 springen en om 16.22 crossen..

Heb geen tijd gehad om alles bij te lezen maar gaan er nog meer daar heen, heleen weet ik die heb ik op de lijst zien staan

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:16

hahah we gaan zo naar de bios dus e verslag komt morgen Doei! doeei

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:31

Doei!

Snoekiej: balen zeg Ach gut
Corien: haha leuk joh! Haha! Veel plezier vanavond!
Jetske: gaaf zeg! Leuke foto's! Haha!
Luxket: heel veel succes met je debuut zondag!

Hollywood gisteren was echt super leuk Haha! Om 10 uur op school vertrokken met de bussen en we waren tussen 11 uur en half 12 binnen. En om half 6 kwamen de bussen ons ophalen. Was echt super moe, maar het was echt gaaf om daar een keer te zijn geweest Cool

Heb ook minder leuk nieuws... Money gaat vanavond weg Verdrietig Hij is verkocht, net voor m'n examens begonnen, maar hij mocht blijven tot na m'n examens. Ik wist al wel dat ie weg moest, papa en mama willen hem niet kopen omdat ze bang zijn dat ik er volgend jaar niet genoeg tijd meer voor heb als ik naar de andere school ga.. En hij verdient iemand die hem iedere dag alle aandacht kan geven Lachen Vanavond komen z'n nieuwe baasjes hem ophalen... Heb vandaag nog lekker even met hem gestapt (vanochtend heeft ie nieuwe ijzers gekregen) en wat getut. Ga hem echt heel erg missen Verdrietig

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:34

Doei!

@ JN: spannend zo met de aanhanger, heb je er al veel mee gereden?

@ kim en de rest: succes morgen met concours!

@ tezz: ik dacht dat het jouw pony was, money?

Ik had vnvd selectie wedstrijd met Zetje (voor aller eerste keer mee) en Coriana... hier ff een verslagje.

Nou eerst was Zetje aan de beurt. Ze was super braaf, deed niks, lekker nuchter. De proefjes gingen beetje onhandig en klungelig maaar ze deed niks verkeerd eigenlijk. Middendraf wil nog niet echt, in de baan blijven lukt net en de overgangen zijn moeilijk. Al met al niet ontevreden voor de eerste keer.
Coriana trapte met losrijden haar beide voorijzers los en ik kon merken dat ze er wat last van heb. Heb niet fijn gereden met haar... T was het allemaal net niet.

Krijg ik eerste de punten van Zetje; 1e proef 190 en 2e 182 Bloos! Veeel te hoog, haha. En toen Coriana; 194 en 187. Toen krabte ik me helemaal achter de oren, want dat verschil had veel groter moeten zijn. Zetje was nog niet winstpunt waardig. Bleek ik ook nog eens 1e (1e proef Cor), 2e (2e proef Cor), 3e (1e proef Zetje) en 5e (2e proef Zetje) te zijn.. Echt niet normaal Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:39

zo, dat zijn nog eens punten en prijzen! Proficiat.

Ach gut Tezz

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:41

Mijn paard is weer lekker bezig geweest.
Haalde hem vanmiddag uit het land, overal wondjes en ook onwijs diepe wonden ook.
Ook een opervlakkige wond waar het shabrak ligt.
gelukkig niet waar het zadel ligt.
Vandaag wel gereden en daarna alles maar goed schoongemaakt.
Maar hij ziet er echt uit als een verwaarloosde knol nu Slapen

Nouja ga toch maar eens overleggen of die niet naar een ander stuk wei kan want hij heb telkens wondjes.
Wondjes zijn niet zo heel erg maar straks heb ik een kreupel paard ofzo, en ik vind die wondjes helemaal niet nodig.
Heb ze vandaag geteld het waren er 27, nou mij iets te overdreven, hij heb bijna geen haar meer op z'n lijf Clown .
En ik maar schoonmaken al die dingen. Als die zich nou gewoon heel houd Slapen

Hij liep wel erg lekker vandaag, hoop dat ie morge en zondag ook zo lekker loopt Haha!
Had nog ruzie met de spring instructeur, hij is er alleen op vrijdag dus kon me vandaag pas afmelden voor vanavond.
Was die helemaal boos, ja kan ik der wat aan doen, ik ken die gozer ook verder niet.
Maja ik was vorige week wezen kijken bij de les, maar ik vond het echt niks.
Je werd bijna van je paard geschreeuwt en de groepen waren ook echt onwijs groot.
Je sprong maar een paar keer.
Heb wel springlessen nodig, maar ga toch maar even wat anders verzinnen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:43

@ ingridje: en je weet niet wat ie doet in de wei?