Hij stond al een jaar ofzo te koop, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat hij nog verkocht zou worden.Ben je verliefd Corientje?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij stond al een jaar ofzo te koop, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat hij nog verkocht zou worden.
jah vrouw he
en hij zegt zo zo jij bent slim en snel weg! : ik jah tuurlijk vrouwen eh
haha dus jah die rups is nu aan het kruipen ahah 
nooit leuk.
haha kriebels
, weltrusten en droomse 

.. Ga ook voor 5 dagen in de kapsalon werken nu, dus zal het lekker druk krijgen.. Noujaa, mag nu al wel heel veel leren, nu begin ik dan met haren verven
Gaat ook allemaal goed. Moet vanmiddag ook nog even werken en vanavond ga ik dan even paardrijden.
Heb ik ook wel weer zin in..
. Gelukkig allemaal goed afgelopen!!
..
. Alles is ingepakt en paard heb ik vanmorgen al gewerkt aan de longe en gewassen. Als vaste groom ben ik er weer om voor ruiter en paard te zorgen morgen!
Moet woensdagmiddag voor het eerst
.
. Sliep half 4 ofzo. Veel lol gehad
.
.
En daarna naar mijn vriendje toe of hij naar mij, zien we nog wel
doeei 
Veel plezier vanavond!
Om 10 uur op school vertrokken met de bussen en we waren tussen 11 uur en half 12 binnen. En om half 6 kwamen de bussen ons ophalen. Was echt super moe, maar het was echt gaaf om daar een keer te zijn geweest
Hij is verkocht, net voor m'n examens begonnen, maar hij mocht blijven tot na m'n examens. Ik wist al wel dat ie weg moest, papa en mama willen hem niet kopen omdat ze bang zijn dat ik er volgend jaar niet genoeg tijd meer voor heb als ik naar de andere school ga.. En hij verdient iemand die hem iedere dag alle aandacht kan geven
Vanavond komen z'n nieuwe baasjes hem ophalen... Heb vandaag nog lekker even met hem gestapt (vanochtend heeft ie nieuwe ijzers gekregen) en wat getut. Ga hem echt heel erg missen

Veeel te hoog, haha. En toen Coriana; 194 en 187. Toen krabte ik me helemaal achter de oren, want dat verschil had veel groter moeten zijn. Zetje was nog niet winstpunt waardig. Bleek ik ook nog eens 1e (1e proef Cor), 2e (2e proef Cor), 3e (1e proef Zetje) en 5e (2e proef Zetje) te zijn.. Echt niet normaal
Tezz
.