Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat kan ik niet missen!! 

Reglement KNHS schreef:De bitten voor paarden dienen glad van uitvoering te zijn en zonder scherpe randen en - met uitzondering van de onderlegtrens - van een zodanige dikte te zijn, dat het deel van het bit dat op de lagen van de paardenmond rust bij de trenzen een dikte heeft van tenminste 1,0 cm; de minimum dikte voor de bitten voor pony's bedraagt eveneens 1,0 cm.
Citaat:De bitten voor paarden dienen glad van uitvoering te zijn en zonder scherpe randen en - met uitzondering van de onderlegtrens - van een zodanige dikte te zijn, dat het deel van het bit dat op de lagen van de paardenmond rust bij de trenzen een dikte heeft van tenminste 1,0 cm; de minimum dikte voor de bitten voor pony's bedraagt eveneens 1,0 cm.
Lielle schreef:BT, ongebroken is niets scherper dan een gebroken trens, alleen andere werking.
paarden daar een paar dagen neer zetten, een keertje naar het strand en lekker uitwaaien. miss_jumpy schreef:reeskees, ik wil mijn verjaardag best ergens anders vieren hoor! Crossen op je verjaardag is toch het leukste wat je kan doen![]()
op zaterdag 
maar ik had het idee dat ik liep te plukken en te rukken 

Is goed voor de afwisseling!
maar mocht ik gaan crossen dan blijf ik hier wel in de buurt denk ik