Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gr_roos schreef:Mochten er nog mensen zijn met creatieve naaminvallen, nu de merrie op 9 maanden nog steeds drachtig is begin ik ook heel voorzichtig aan namen te denken. Leuke sugessties met een H zijn welkom en voor een merrie wil ik eigenlijk iets met haar naam erin. Noor, Habette wordt het iig niet
. Daarna de halve Epplejeck leeggekocht, geschranst bij de McDonalds en make-up voor morgen (LSD thema winterwonderland) gekocht. Nu moet ik nog met mijn WhipWatch ergens heen er een nieuwe batterij in te doen. Staat me bij dat Karen toen met haar crosshorloge naar de juwelier is geweest, dus ze zullen een crosshorloge op een zweep vast ook wel kunnen maken
.

) . Eigenlijk had ik dit vak niet eens hoeven volgen zegt docent nu, maar anders had ik helemaal tet weinig uren gehad. Ik had maar 13 uur per week les
_Noor schreef:Habette was wel een inkoppertje geweest, Roos![]()
Voor een hengst vind ik Hurricane leuk
Doen ze bij jullie niet moeilijk met papieren?
Privé niet hoor. Mijn instructrice heeft ook geen papiertje en daar heb ik (en anderen) al jaren les van. Zij heeft trouwens ook gewoon lesgegeven op een manege (bij Bonny). 

viefdepief schreef:Op zoek naar zwangere![]()
Zo heb ik ook een flink aantal maanden betaald paard gereden