Evelien, lekker de zomer in de wei is wel lekker voor ze!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij blijft gewoon eigenwijs aan de andere kant van de grote plas staan en maar roepen naar zijn moeder. Jammer voor hem is moeders opeens oost-indisch doof

en leuke KJ spam! Inderdaad geen sprietje, hou ik wel van 
Veel succes alvast en wat een mooi koppie!

En ook echt heel sterk. Moest wel lachen van de week weer in de binnenbak geoefend met het stel en toen mijn vriendinnetje met Woll ging draven aan de andere kant van de bak werd meneer toch wel heel brutaal. Dacht dus even half steigerend weg te kunnen rennen, maar ik was er al op bedacht en hield hem mooi vast. Verloor dus zijn evenwicht en lag net zoals een bambi op het ijs op de grond. Je had hem moeten zien kijken
Bleef ook echt 10 sec op de grond liggen voordat hij gauw opstond om te doen alsof er niks was gebeurd
Voetjes optillen gaat trouwens al super, binnenkort maar eens kijken of hij al vast kan staan 
Waren nog wel wat afvalstoffen die nog in mijn bloed zaten en moet nog bepaalde vitamines bijslikken, maar verder dus heel positief
Enige dingen die ik nu nog niet kan verdragen zijn witte meelproducten (dus mag alleen volkoren pasta's en brood), witte rijst, dextrose, suiker (wel rietsuiker), cola (lustte ik toch al niet) en waterbeesten (inktvis, garnalen en vissen), maar die lust ik ook echt niet dus dat valt allemaal 100% mee. Vanmiddag voor het eerst in 8 weken dan ook weer een stukje chocolade gesnoept
Heb net een stal omgeruimd en volgegooit met vlas. 

....enne een hooizolder kunnen we ook wel wat mee......
.

gr_roos schreef:Bianca aan je tweede jeugd begonnen
moet toch eens een leuke kerel ergens tegen kunnen komen..?????hahaha
Zelfs mijn tenen en BH waren doorweekt en ja ik had een regenjas aan