[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:32

Shanouk, hij staat er niet bij. Maar foto houden jullie tegoed :P

Evelien, lekker de zomer in de wei is wel lekker voor ze!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:19

@ noor KJ ziet er rond en gezond uit. Bouw van jullie huis gaat snel!
@ evelien als je de ruimte thuis heb zou het geen slecht idee zijn om hem een tijdje de wei in te sturen..

Paard staat gewassen op stal, auto is gepakt en ik ben aangemeld voor de wedstrijd van morgen. Om 2100 wordt de startlijst gepubliceerd voor de dressuur. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen want in mijn groep zijn 64! starts.
Mijn veulen is nog geen waterrat :+ . Hij blijft gewoon eigenwijs aan de andere kant van de grote plas staan en maar roepen naar zijn moeder. Jammer voor hem is moeders opeens oost-indisch doof :o
Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:30

:wave:

Eef: Dat is inderdaad flink zeg!
Noor: Wat super van jullie huis *\o/* en leuke KJ spam! Inderdaad geen sprietje, hou ik wel van ;)
Caro: Spannend :D Veel succes alvast en wat een mooi koppie!
Laura: Leuk dat je papa zo'n fijne nieuwe auto heeft :)
Corien: Hoe is het nu met je arm/hand?
Shanouk is haar hoofdstel weer aan het terugverdienen en Karen heeft een (foto-komt-nog-)frontriem, ben benieuwd :D

GG gaat ook goed het is echt al zo'n gespierd veulen :wow: En ook echt heel sterk. Moest wel lachen van de week weer in de binnenbak geoefend met het stel en toen mijn vriendinnetje met Woll ging draven aan de andere kant van de bak werd meneer toch wel heel brutaal. Dacht dus even half steigerend weg te kunnen rennen, maar ik was er al op bedacht en hield hem mooi vast. Verloor dus zijn evenwicht en lag net zoals een bambi op het ijs op de grond. Je had hem moeten zien kijken _O- Bleef ook echt 10 sec op de grond liggen voordat hij gauw opstond om te doen alsof er niks was gebeurd :D Voetjes optillen gaat trouwens al super, binnenkort maar eens kijken of hij al vast kan staan :)

Verder vanmiddag naar weer voor mijn voeding geweest en alle orgaanwaardes waren weer helemaal goed! Alles weer netjes in balans :) Waren nog wel wat afvalstoffen die nog in mijn bloed zaten en moet nog bepaalde vitamines bijslikken, maar verder dus heel positief :) Enige dingen die ik nu nog niet kan verdragen zijn witte meelproducten (dus mag alleen volkoren pasta's en brood), witte rijst, dextrose, suiker (wel rietsuiker), cola (lustte ik toch al niet) en waterbeesten (inktvis, garnalen en vissen), maar die lust ik ook echt niet dus dat valt allemaal 100% mee. Vanmiddag voor het eerst in 8 weken dan ook weer een stukje chocolade gesnoept :9 <3
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 10-06-11 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:35

Voetjes optillen kan die van mij ook al goed. Sinds deze week heeft hij ook het drafknopje gevonden en dat laat hij nu graag zien. Brutaal is die van mij wel maar op een leuke manier. Trapt of bokt gelukkig niet naar mij.
Dat van je voeding valt reuze mee...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:04

CS gaat zondag naar huis. :D Heb net een stal omgeruimd en volgegooit met vlas.
Heb na vandaag eigenlijk wel heel veel zin om van het weekend te gaan springen, er is alleen niet echt iets in de buurt. SPA is dik een uur voor mij, zag dat je wel twee parcoursen kan rijden, ook in het M? Misschien ga ik dan toch maar die kant op.

Fijn dat de orgaanwaardes weer goed zijn, Vief. GG is al wel makkelijk zo te horen! Wij hebben er 1,5 maand over gedaan voordat we Flippie normaal konden aaien en een halster om konden doen, die is dan ook wel extreem ril. Ben benieuwd hoe erg het is als hij uit de opfok komt.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:06

caro ook een super leuk koppie en achja dat water leren ze dan wel weer.
succes op je wedstrijd

noor wat een schatje. en die krijgt zeker wel goede slagroom ;)

gister hele dag bij OG geholpen. was weer leuk maar parcours stond zeker niet hoog (voor de 130/140/115/130 rubrieken) zelfs die 140 leek niet heel erg hoog. wel technische lijntjes.
morgen hele dag schrijven op ponywedstrijd in dinxperlo.
en zondag weer hele dag bij OG helpen en 's avonds ook nog bij de kur op muziek.

Sorry verder niet veel bijgelezen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:09

pfff heb de starttijden voor morgen. 8.35 al de dressuurrring in dus om 6.30 op pad. Springen is pas om 13.30 en de cross om 16.45. Starttijden komen daarvan pas morgen in de loop van de ochtend. Ik rol zo maar vast mijn bedje in..

@ Evelien Cs zou dat vast niet erg vinden. Lekker in het gras.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:13

Succes morgen en sterkte met opstaan. :P

Denk dat hij het helemaal niet erg vind! Hij staat nu ook op de wei maar niet zo lang, een uur of 4. Straks staat hij van 08.00-22.00 op de wei.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:15

Leuk om die veulenfoto's nu te zien! Wat worden die dingen snel groot he! Niet normaal
Vief leuk dat je zo actief bezig bent met GG. Ik ben het even vergeten, gingen jullie hem houden of niet?

Over laarzen kan ik niet meepraten, ik heb enkel met chaps gereden of met van die rubberen laarsjes vroeger :D

Evelien, wie is CS? :o

Ik heb net Vies aan de lange lijnen gehad en ik moet zeggen, mij viel het mee. De zadelmaker vond hem kreupel/onregelmatig op het linkervoorbeen, maar dat was hij nu echt niet. Ik heb heel erg gefocussed op de voorkant en kon daar niets ontdekken. Wel vond ik de achterkant veel te traag en wilde hij rechtsachter nog al eens buiten de massa plaatsen.
Na het 'werk' overal gevoeld en geknepen en hij was toch wel érg gevoelig halverwege de rug en naar achteren toe. Ook bij de heupbotten omhoog richting kruis was hij gevoelig. Met hoeven uitkrabben trapte hij met rechtsachter, op zijn donder gegeven en nog een keer gevraagd, toen deed hij als een krampentrekker...eerst zachtjes wiebelen en toen zijn been helemaal naar voren toe wegtrekken. Ik denk dus dat er iets in zijn kruis/heup niet lekker zit.

De fysio die mijn zadelmaker graag wilde laten komen is de komende drie weken op vakantie en dat vind ik te lang duren. De zadelmaker heeft nu een nieuwe naam gesmst, dus die ga ik dinsdag na pinksteren eens bellen. In de tussentijd blijf ik Vies gewoon heel rustig aan de lange lijnen en dubbele longe loswerken.

Ik heb hem trouwens niet meer op het harde laten lopen. Het pinkstergeweld is hier los gebarsten en ik vond het niet zo veilig om daar in mijn eentje tussendoor te gaan rennen. Morgen is er meer hulp op stal, dus misschien kan iemand hem dan even voor me heen en weer laten rennen over de weg, kijken wat ik zie.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:16

Hoi hoi

Wat een rot tijden caro. Succes voor morgen

Wat een leuke veulen foto's.

Gaaf huis Noor. Ik heb werkelijk geen idee hoe groot ons huis is hahaha.

Ga op tijd slapen heb een zere nek en dat slaat meestal om in hoofdpijn. Denk gister toch iets te fanatiek gereden. En ik heb vandaag voor het eerst weer tot 18.00 gewerkt. Ben gesloopt daarom wel alles bij gelezen maar heb geen fut meer om over al op te reageren :o
Hoop morgen wel zo fit te zijn dat ik wat sprongetjes kan maken heb ik sinds mijn val niet meer gedaan
en hoop maandag mee te kunnen doen met de cross les
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 10-06-11 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:16

Succes morgen Caro!
Zal Scene wel lekker vinden in de wei.
Dat zal wel goed gesmaakt hebben die chocola Vief! :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:43

_Noor schreef:
Hebben we trouwens wel meteen de volgende meeting in het vooruitzicht: housewarming in N-H ;)

ooeehhh gezellig *\o/* voor de winter..?? :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:44

Jullie mogen hier ook wel een keer komen meeten. in de vorm van een bbq of zoiets?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:46

tientjeh schreef:
Jullie mogen hier ook wel een keer komen meeten. in de vorm van een bbq of zoiets?

en slapen....kussen gevecht......pyama party... }>

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:48

haha ruimte zat voor tentjes e.d. En een grote hooizolder :P

Wij moeten vanaf hier zover rijden richting NH en ZH, dus daarom mogen jullie rustig een keer deze kant op komen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:48

bianca1980 schreef:
tientjeh schreef:

en slapen....kussen gevecht......pyama party... }>

Hoe oud ben je? :D :P

Geen gek idee om Scene nog even "weg" te zetten Evelien.
Mooi huis Noor!
"Fijne" tijden Caro!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:53

SIM @ houd je jong toch.. :P ....enne een hooizolder kunnen we ook wel wat mee...... :o .

Maar ja ga me nu maar snel omkleden en optutten, gaan even stappen in Bunnik bij Brothers, ik doe nog even rustig aan zonder al teveel gedans en dan moet het helemaal goed komen morgen om te rijden. Alleen mijn rechterschouder/nek is nog wat stijf, de rest gaat oke..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:23

Haha, hier zeiden ze ook al. Je moet hier wel eens wat doen San, is leuk. Nog in het midden van het land ook. Vroeger deden we dat altijd met de ponyclub, maakte vaders samen met paar anderen chinese indische rijsttafel. Was altijd wel gezellig en vooral lekker. :)
Gaat wel goed met je dus Bianca dat je gaat stappen? Veel plezier!
Hoe is het met de kleine tientjeh?

Pfft, ik heb net even in de regen rondje hardgelopen. Moest echt even stom afblazen, wel goed voor mij die frustratie ga ik tenminste hardlopen. ;)
Morgen lekker naar Minderhout!! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 10-06-11 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:23

Zo lekkere tijden Caro. Succes morgen.

Bianca aan je tweede jeugd begonnen :P

Evelien, hoe gaat het met je merrie? Is ze al geïnsemineerd? Goed besluit om CS nog even te laten groeien, je kan hem altijd van het najaar weer oppakken. Hij zal er niet slechter van worden.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:24

Sannn, hier is alles goed met de kleine. onderhand al niet zo klein meer :P

Heb weer een mooie planning gemaakt met Uk. Morgen B springen, zondag crosstraining bij Alice.
Volgende week B + L springen.
Week daarop Maarsbergen.
Weekend daarop B + L springen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:26

gr_roos schreef:
Bianca aan je tweede jeugd begonnen :P

soort van.... :D moet toch eens een leuke kerel ergens tegen kunnen komen..?????hahaha

Sann @ het gaat op zich wel goed. Ik heb alleen nog niet gereden, dat dorst ik niet aan, dus veel gerust deze week niet getraind etc.....hoop dat het laatste waar ik nu nog last van heb mij geen last bezorgd met rijden, maar dat ga ik morgen wel merken. Ik wil er gewoon 100% voor rijden anders vind ik het zonde van zo'n eind rijden. maar denk dat ik er wel met behoorlijk veel mazzel vanaf gekomen ben...

Nou nu snel weg.... :wave:

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:30

Als je kan stappen moet je vast ook wel kunnen rijden. ;)
Mooi dat het goed gaat Tientjeh, nog foto's? :D

Regent en onweert het bij jullie ook zo? Moet eigenlijk naar buiten paarden doen..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:31

Regenen wel hier, onweer gelukkig niet. Jeroen is net naar het werk ( werkt als bakker), dus ben alleen thuis. Wel met Sem, maar die ligt allang op 1 oor. Heb nog geen foto's. Wel fimpjes gemaakt gister van zijn gebrabbel, dus die ga ik zo eens op de pc zetten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:37

Hier heeft het rond 6 uur gestort regent. Was echt verschrikkelijk, de stal en bak (Agterbergbodem!) stonden gewoon blank. En wat was ik aan het doen, juist Hetje rijden :Y) Zelfs mijn tenen en BH waren doorweekt en ja ik had een regenjas aan :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:45

Evelien, ook in het M :D