Kim, fijn dat de paarden goed sprongen
Ilse, veel plezier op kamp
Rosalie, goed om te horen dat het beter gaat met je paard.
Gisteravond heb ik springles gehad en Undercover sprong braaf, we hebben niet alles uit de kast gehaald want de bodem van de manege is slecht en daardoor erg zwaar. Daarna Undercover gewassen voor het world equestrian games, ik dacht dat ze mee zou doen met het nationaal scholenconcours maar dat blijkt niet zo te zijn. Vandaag was de testdag, de ruiters mogen de paarden 20 minuten rijden om te wennen, er werd niet gesprongen. Dus vanmorgen vroeg naar Oenkerk vertrokken met de dochter van Undercover's eigenaar. Zij had haar eigen paard had ze ook meegenomen. Undercover was ingedeeld bij Oostenrijk en Canada, het meisje van Oostenrijk ging wel op Undercover testrijden maar zaterdag zou een teamgenoot het paard starten, ze reed heel eerlijk en relaxt, het andere meisje dat met Undercover gaat springen ging ook nog even 5 minuten rijden en vond het zeer goed gaan en was al snel tevreden en ze heeft er volle vertrouwen in. Daarna ging een meisje van Canada erop, dat meisje was onzeker en reed veel minder fijn rond, haar teamgenoten wilde ook Undercover uitproberen, op een gegeven moment vond ik het genoeg. In totaal hebben 5 meiden op Undercover gereden ipv 2 die zaterdag gaan springen. Ze wilden allemaal even het paard uitproberen. Morgen heeft Undercover vrij en zaterdag moet ze twee keer springen, waarschijnlijk een B parcours. L vond men toch wel wat enthousiast. Ik kreeg vaak te horen dat wij twee goede paarden hadden meegenomen.
Undercover was erg braaf, dat wordt zaterdag wel anders als ze weet dat ze mag springen.