Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vandaag lekker niks doen en vanavond met z'n alle uit.
Mijn planning gaat denk ik ook in de war, ik wilde naar Wezep oefenparcours maar volgens mij staat dat buiten en met dit weer zie ik dat niet zitten straks ben ik onderweg en word het alleen maar erger. Dan kan ik net zo goed een hindernisje neerzetten bij mij in de manege.

ik geloof dat ik tussen 13.00 en 15.00 gebeld wordt als ik een her heb of gezakt ben...
Ga zo even naar de paardjes, kan niet rijden vandaag, Money is een ijzer kwijt geraakt
Dus ik ga even lekker tutten. En vanavond met school naar de Hollywood, examenfeest
de hele tijd ging ie nageven enzo. Hij heeft 1 flinke bok gegeven, en 1 keer op been getrapt, maar o, wat is het toch een schaap
. Sofietje liep zo d'r rondje
. Was helemaal blij. Ze pakt het super fijn aan.
). En een paar hindernissen waren eerst doodeng
(flapdrol). Maar daarna ook fijn rondje gesprongen.
. Dus word vast wel even leuk. We slapen met z'n 8en bij een vriendin. 
Ze heeft ook acupunctuur toegepast op de rug en flink losgemaakt in de hals (waar hij ook vastzit). Ik moet nu nog eventjes lekker door blijven trainen zoals ik dat nu doe, met nog wat meer variatie. Over 4 weken gaan we weer heen en behandeld ze hem nog een keer, daarna mag ik waarschijnlijk weer rustig beginnen met rijden

, daar is helaas niets aan te doen.
Undercover was erg braaf, dat wordt zaterdag wel anders als ze weet dat ze mag springen.

Ik vind het echt heel rot, hij was echt mijn knuffelmaatje. Gelukkig krijgt hij het wel beter, maar ik ga hem echt onwijs missen
is nooit leuk een beest verkopen..