Even een klein verslagje van mijn crosstraining van vanmiddag!:
Ben even naar een collega SGW-er geweest, H.S. (naam noem ik hier niet, weet niet of ze het terrein liever privé willen houden
)die ook in het gat wonen vlakbij m'n opa en oma. Dus kon mooi op het paard er naar toe!
Ze hebben daar echt van alles, echt super. Ze was erg kijkerig en had de aandacht er eerst totaal niet bij. Dus even rustig losgesprongen en wat gewone hindernissen gepakt. Dat deed ze erg fijn
Daarna wat smalletjes, dat begreep ze eerst niet echt
Maar na een paar keer begon ze die ook lekker te springen! Toen wilden we de trakhener doen, de eerste keer ging het goed. Deze was ook flink overbouwd dus je zag het gat haast niet. Daarna wilde ik een andere doen, maar daar was ze dus echt niet overheen te krijgen. We hebben het geprobeerd op een gewoon greppeltje maar ze is echt bang voor die gaten. Toen zijn we naar een andere trakhener gegaan die ook wat dichter overbouwd was. Wou ze eerst ook niet, maar na een paar keer uiteindelijk wel! Dus daarna nog iets van 5 keer gesprongen, ook zonder aanleuning en daar was ik echt al tevreden mee, we moeten er gewoon veel mee bezig gaan, misschien gaat de greppelangst dan wel over 
Oja, het water ging super! Kleine insprong ging goed en daarna een dikke insprong gedaan, ging echt lekker! Nu alleen die gaten nog