[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 23:07

Ja, was maandag haast in staat om heel de boel op te ruimen om maar niet steeds dat ellendige afscheid te hoeven nemen....

Nickeltje: Heel veel sterkte! Ik begrijp het helemaal dat je er niet twee op 1 dat wil laten gaan, op deze manier heb je ook veel meer individuele aandacht voor allebei. Maar het blijft k*t, plat gezegd.

Canter: Ach gut

Wup en Madelene: Go jij! Go jij! Woei! Dat is goed nieuws zeg! Fijn dat jullie allebei weer op mogen gaan bouwen!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 23:32

canter en nickeltje... Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 23:52

welterusten..
succes Neede gangers morgen!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 10:58

het is niet te geloven....ben wel al vanaf 6.00 op...maar heb nu pas effe tijd om te kijken of er al wat loos is op bokt....
ben ik de 1ste...!!!

GOEDEMORGEN ALLEMAALLLLLLLLLLLLLLL!!!!! Haha! Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 11:08

He, wat een nare berichten allemaal. Nick; ik kan me goed voorstellen dat je er niet 2 op 1 dag aankunt. Dan lijkt het bijna fabriekswerk. Eerste klaar, volgende halen...
Nu kun je het misschien iets beter verwerken.

Canter; het is nooit leuk. Maar een hersenbloeding is ook niet niks.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 11:11

Goedemorgen..
Scum, zo dachten wij er dus ook over. En dan ook voor de paarden zelf. Eerst zien ze ons Balder meenemen en niet terug komen en dan kom ik Gajah halen en die ziet Balder daar wel liggen voordat ze er zelf naast zal liggen. Dat idee stond ons echt te erg tegen.

Heb vannacht nauwelijks geslapen. Bij ons achter is vandaag het NK autocross. Gisteren de hele dag, bijna de hele nacht en vanmorgen vanaf 6u worden er auto's aangevoerd die nonstop vlak langs ons huis bulderen. Wij wonen hier in afzondering, dus elke auto hoor je normaal al, en dit zijn rammelende vrachtwagens aangezien ons pad niet verhard en hobbelig is...
Vanavond is aansluitend feest en daarna moet iedereen naar huis. En zelf heb ik morgen Neede... zucht...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:17

Wat is het enorm stil hier zeg...
Heb alles klaar staan voor morgen vroeg en ga nu nog even broodjes smeren en alvast water en koffie klaar zetten in het apparaat.
Vandaag nog wat foto's gemaakt van Balder en zijn familie. Zijn moeder, tante en oma hebben we namelijk ook... Alleen voelde ik me toen we die foto's aan het maken waren eigenlijk wel een beetje hypokriet. Zo van, we hebben je even mooi gepoetst voor wat last minute foto's want overmorgen is het voorbij...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:43

Ik heb het spul ook klaar staan voor morgen!
Ben vandaag bij Wisecrack geweest, die is een tijdje geleden verkocht naar Barchem. Hij heeft het erg goed! Loopt nu B dressuur en B springen en haalt regelmatig prijzen. Ik heb er nog even opgezeten, ze liep lekker.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:02

Citaat:
Alleen voelde ik me toen we die foto's aan het maken waren eigenlijk wel een beetje hypokriet. Zo van, we hebben je even mooi gepoetst voor wat last minute foto's want overmorgen is het voorbij..

Ik kan me het dubbele gevoel heel goed voorstellen, heb ook al 2x met een paardenhoofd op schoot gezeten toen het einde daar was maar dit is niet hypocriet. Er is toch niets mooiers dan je je lieve dier te herinneren in goede tijden, mooi gepoetst en verzorgd. En het is ook voor hem gezelig om nog een keer extra veel aandacht te krijgen. Het afscheid is al moeilijk genoeg, dit is een mooie manier om goede herinneringen aan hen te houden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:03

Dankjewel...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:07

Het is absoluut niet hypocriet Nickeltje. Met mijn oude pony heb ik precies hetzelfde gedaan, hoe moeilijk het ook is om een dier in te laten slapen, als je een mooie laatste herinnering er aan over kunt houden is dat alleen maar fijn. Ik stond te janken bij de laatste keer poetsen en knuffelen van Nena, maar het was wel goed dat ik nog één keer een moment samen met haar had wat goed voelde.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:11

Welterusten...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:38

Truste, tot morgen.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 01:05

Succes voor de Neede gangers morgen!

Ik vond een fotootje van mijn wedstrijd van vorige week met de Friese dame:
Afbeelding

Mevrouw is altijd lichtelijk enthousiast in de galop en heeft de gewone arbeidsgalop nog niet echt ontdekt. Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 08:25

Leuke foto canter Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 11:35

hophophop canter in galop!
Nick en canter, sterkte
Loop nog lekker in mn pyama, lang geleden dat ik daar op zondag tijd voor had. Maar ga nu toch maar even lekker naar stal

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:18

Even een foto van Miron zijn hartje Haha!
Afbeelding

Wat een schatje is het toch, die ouwe van ons!!
Afbeelding

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:19

Aah super lief MJ!! Dat koppie er ook bij Lovers

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:20

ja ik vond die foto ook zo schattig!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:22

Ik vind het ook niet raar Nickeltje. Van Sambal heb ik ook een paar hele mooie afscheidsfoto's.
Sterkte Ach gut

Chantal: Wat fijn dat het zo goed gaat met Wise!
Leuk dat je hem opgezocht hebt Lachen

Canter: Leuke foto's. Ziet er ruig uit Cool

M_J: Haha wat tof!
Schattig koppie inderdaad.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:42

Ik vind het ook helemaal niet raar Nickeltje Vind het jammer dat ik bij Otje daar geen kans meer voor gehad heb.

Leuke foto Canter!

En Miron is ook schattig Haha!

Ik ben weer thuis Haha! Heb ik nog iets gemist in de afgelopen 37 bladzijden? Ga namelijk niet alles bijlezen Clown Nice surprise is dat ik een digitale ingangstoets van 3 uur moet maken om morgen aan co-schap te beginnen. Had mijn vader de info laten openmaken om te kijken of er zoiets was, was niet zo volgens hem. Er was alleen nog een tweede enveloppe van de VU achteraan gekomen met die info en die had hij niet open gemaakt Clown Nog een geluk dat ik gister al thuis gekomen ben en niet vanavond Tong uitsteken

Brabant was erg leuk, heb het prima naar mijn zin gehad daar en mag altijd weer terugkomen als ik wil Ja
Urby heeft het ook leuk gehad, een hoop gekkigheid gezien en hij heeft zich keurig gedragen. Op de terugweg heb ik gister dat witte monster van me weer uit het koppel geplukt dus die is ook weer thuis. Volgende week komt Cheeka ook weer thuis als we die geladen krijgen Clown

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:23

Fijn dat het goed bevallen is in Brabant Gomir!
Leuke foto's MJ en Canter.
Ik ben een beetje gefrustreerd door mijn dressuurwedstrijd vandaag. Ik had al getijfeld of ik wel zou starten. Om een of andere reden kan ik bij het betreffende jurylid geen goed doen. Of ik nou waardeloos rij of een wereldproef neerzet ik krijg bij haar gewoon altijd 160 punten. Toch maar gestart, we waren er toch al en baat het niet dan schaad het niet, toch? Ik had een fijn proefje gereden. Kom later terug in de ring (zelfde jury) voor mijn tweede proef en wordt bij de jury geroepen en tot de grond toe afgezeken n.a.v de eerste proef. Dat vind ik dus gewoon echt niet kunnen. Als je als jury wat aan te merken hebt dan doe je dat toch na de (eerste) proef en niet op het moment dat een deelnemer klaar is om de tweede proef te starten? Daarbij is opbouwende kritiek van harte welkom maar om iemand (s paard) nou gewoon af te gaan zeiken..... Ik ken mijn eigen tekortkomingen en die van mijn paard heus maar wat zij zei raakte echt kant nog wal.
Ik heb me echt ontzettend in moeten houden om een eventuele schorsing te voorkomen want ik kon haar wel wat doen. Ik ben ook maar niet meer terug geweest voor mijn protocol. Ik geloof niet dat ik daar nog wat aan had gehad.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:26

Jeetje Altos Scheve mond

Heb je nog wel je tweede proef gereden?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:30

Ja, ik wilde me niet laten kennen maar ik had het natuurlijk eigenlijk net zo goed niet kunnen doen... Ik weet wel dat wanneer ik het betreffende jurylid weer tref ik mijn paard dus niet meer van de trailer af haal. Ik zit er zelfs over te denken om een melding te maken bij de KNHS maar volgens mij haalt dat toch niets uit.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:34

Kun je doen hoor Lachen. Eerst aan de organiserende vereniging vragen wie er jureert en dan niet starten Lachen.

Bij ons in de buurt zit ook zo'n jurylid, als bekend is dat deze jureert starten er ook veel mensen niet.