Jeetje wat een verhaal! Heeel veel sterkte!! Bah het idee alleen al dat je een ongeluk krijgt met je paarden..Ging ook wel eens door mn hoofd maar moet er toch niet aan denken..
Zoiets is niemand gegund, die arme paarden! Echt verschrikkelijk gewoon...
Nee moet er ook niet aan denken. Laatst sloeg onze trailer op de rem aan een kant, bij het wegrijden (zonder paarden gelukkig) Toen zeiden ze ook dat als dat tijdens het rijden gebeurd zou zijn de combinatie zou scharen en je trailer zou omslaan..
Echt de gedachte! Ik krijg er rillingen van!
Vief: Ja een beetje opschieten jij! (Als je overal 'westerbork-punten' krijgt zit het wel goed!
Ik heb vandaag voor het eerst een buitenritje gemaakt met Wise! Ze vond alles super eng en spannend maar ze was daarnaast erg braaf! Ook even gesprongen moet Oes, ik was nog nooit verder gekomen dan 65cm ofzo, nu iets meer de lucht ingebouwd (95cm), maar ze doet het allemaal met gemak. Ook even wat elastisch werk gedaan (in-uitjes).
lekker Sjaan. ik zal vanavond nog even op de schimmel klimmen, vanmorgen die grote gedaan. die was erg braaf. daarna zowat een uur op het politiebureau gezeten...zucht, gelukkig had ik iemand mee! smiddags werd ik gebeld dat ik weer terug moest komen, dus ben net weer geweest... het houdt je wel van de straat
Canter, heb je de kaart al op de post gedaan? Anders kan je misschien nog een dagje wachten, want een aantal bokkers die dit weekend in Belgie rijden willen misschien ook wel op de kaart?
Lielle, marieke, Bento enz. zijn nu al even niet online geweest, maar misschien doen ze wel graag mee?