joki mooi dat het uiteindelijk toch nog goed is gegaan. op naar volgende week danielle heeft een zielige perfect. mooi dat je met beide een prijs had.
Leliaardje
Geplaatst: 14-07-12 18:48
Wat fijn dat je een herkansing had Joki! En helemaal dat het daar lekker ging! Het went vast wel en dan gaat een 1e keer ook goed. Danielle: dat is ook wat zo'n kemphaan , of eigenlijk kempkip dus. Gefeliciteerd met je prijzen!
daNiielle_
Geplaatst: 14-07-12 19:14
Snap je toch niks van, staan al 7 jaar samen in de wei en naast elkaar in de stal. Touw dat lang is in de trailer maakt ook niet uit, maar zodra Tessa door heeft dat ze los staat dan grijpt ze Perfect letterlijk. Wonden in haar nek waren net nog aan het bloeden, zielig paardje...
Klinkt heftig Danielle. Joki: fijn dat de oefencross goed ging. Texelse gefeliciteerd met jongste Itsme lekker gereden dus!
Ik ben weer op Nederlandse bodem na gecrost te hebben in Duitsland. Gisteren al vertrokken want was 3,5/4uur rijden voor ons. Tel daar file bij op en je bent ruim 5,5uur onderweg... Vanmorgen om half 9 gedressuurd en kreeg een 6,8. Jury was zeer te spreken over amati en hoe ik reed alleen een fractie te diep en op ieder onderdeel een punt aftrek.. Had uiteindelijk nog wel 67%. Springen simpel nul en in de cross ook. Moest pas om half 6 crossen dus was echt een heeeele lange en vooral natte dag. Cross was leuk. Niet extreem lastig maar zaten wel grapjes in als een smalletje boven op een heuvel.
Maandag iig KNHS bellen om Helvoirt in te schrijven en z'n paspoort regelen.
gaaf lau.. Mooi dat het zo goed ging en dat je nu * in helvoirt gaat starten.
texelse
Geplaatst: 14-07-12 20:31
Super Laura!! (en wanneer heb je je afspraak staan met Rim?)
daNiielle_
Geplaatst: 14-07-12 20:36
Margreet super leuke foto! Mirthe veel plezier op vakantie, geniet er van. Texelse wat zonde van het concours, echt jammer. Hier viel het heel erg mee, ondanks dat buienradar anders voorspelde. Mendy fijn getraind dus! De waterbak in Diepenheim levert bij veel combinaties problemen, donker gat.. Lelie haha net pech gehad met de regen. Joki mooie dressuurpunten! Knap gedaan het tweede rondje, ideaal dat je die gelegenheid had. Lau super gedaan, gaat echt goed met jullie he!
Nu lekker voor de tv, morgen met mijn vriend naar CSI Twente..
Ergens deze week. Hij zou nog laten weten wanneer hij kan. Was erg druk met z'n werk en ik had ook bepaalde dagen dat ik niet kon. Hij moest nog ergens een gaatje vinden. Ik stond op het punt te zeggen zoveel tijd kost dat toch niet. Puur om te weten te komen wat hij nu wil, maar bij Rim werkt dat niet. Dat is een dominant manneke en ik kan hem proberen uit te horen dan zegt hij juist niks. Die moet je in de juiste richting masseren en het idee geven dat het zijn idee was. Zoals ook nu. Ik heb suggestie gegeven spullen te halen, maar de rest bepaald hij
caro29
Geplaatst: 14-07-12 20:43
@ Lau gaaf dat je nu 1* gaat en dat Rhauderfehn leuk is. Ik hoop volgend jaar nu wel eens te kunnen starten..
Laatst bijgewerkt door caro29 op 14-07-12 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil er zeker heen. Zeker omdat het zo dichtbij. De cross wordt wel vaker in een landelijk CC gepropt. Is oa ook bij Neu Versen zo. Stonden er nog bijzondere dingen in de cross?
Nee eigenlijk niet. Geen gaten, geen echt dikke dingen of combinaties. Wel wat heuveltjes, smalletje erop, dikke haag en de finish was lastig. Was een dikke haag met daarvoor een arrowhead. Water was dikke boom erin en dikke boom eruit. Eigenlijk gewoon een degelijke cross. Wel vrijwel alles op 1 veld dus aardig wat draai werk. Daardoor was de tijd niet te halen.
@ Lautje dat grapje heb je in Dorpen ook. Alles op 1 groot veld. Daar heb ik gewoon 3x de cross gelopen voor de zekerheid. Voor degene die met je mee zijn wel fijn want dan kunnen zij ook alles eens zien.
voor de kijkers is het wel leuk dat het op een veld is. Kunnen ze wel veel zien en dat is natuurlijk super. maar het korte draaiwerk is wel lastig met beetje tempo.
Lautje: ken je de uitdrukking "wil je een varken vooruit laten lopen, moet je hem achteruit aan zijn staart trekken". Lijkt mij redelijk van toepassing. Die methode hebben wij bij een van de meiden in de pubertijd toe gepast, en het was even wennen, maar gaf een hoop gemak.
Hahaha dat is denk een uitdrukking vanuit het Noorden want mijn moeder (uut Grunn) gebruikt die wel eens. Maar je hebt gelijk. Het is een eigenwijs stuk vreten wat niet weet wat goed voor m is. Of eigenlijk wel want hij zegt zelf ik ga/heb spijt en wat ik met jou heb, heb ik met niemand. Maar goed ik zie het wel en verder heb ik besloten dat ik vanaf nu ga genieten van mijn eigen leven en een kerel daarin is geen must, maar moet een verrijking zijn. Is hij dat niet, dan kan ie wieberen.
Jeetje Lau mooi gezegd Gaaf dat je nu 1* gaat starten! @ Danielle gefeli met je prijzen en WP's! @ Texelse ook gefeli met jongste WP! @ Joki super dat je er nog een rondje achteraan deed! Mooi ook 0 daarna! @ Caro pfff ik was ook zo doorweekt!
Lekkere drukke dag gehad! Was vanmorgen licht en droog en dacht ga lekker met Max naar buiten! Halverwege werd het donker en begon het ineens te hozen!!!!! Zowel Max als ik zeik en zeiknat! Terug op stal was het.... Ja hoor DROOG Vlug daarna naar huis gedouched en naar verjaardag 1! Daarna uit eten want mn pa is vandaag 51 geworden! Dus druk maar leuk dagje!
Goed hoor Lau! Gaaf dat je nu 1* gaat starten! Verder nat dagje voor de concoursgangers! Henny tot op dr ondergoed natgeregent. Mendy lekker naar Diepenheim wezen crossen! Danielle nog gezien, gefeliciteerd met je prijzen!
Zusje heeft vandaag voor het eerst Uk weer gestart na anderhalf jaar pauze. Woensdag heeft ze voor het eerst een oefenrondje gedaan op les en dat was de voorbereiding. Ahum... scheelt dat Uk weet hoe hij moet springen en hij altijd wil. Zusje was uiteindelijk netjes foutloos en 66,5 punt voor stijl. Supergoede prestatie vond ik!