Ik ben wel een trouwe kijker, al is the voice de eerste talentenjacht die ik volg. Erwin met the river van bruce is echt top, geweldig nummer. Iris zong ook super...
muts_marijke
Geplaatst: 20-01-12 23:44
Goeieavond
@ Mootje dat antwoord zegt ook al genoeg @ Noor fijn dat je springles weer zo goed ging @ Vief hopelijk heb je gauw geen last meer. En straks alleen maar gemak. @ Annetje ik snap je twijfel zooo goed! Lastige rotproblemen zijn dat. @ Margriet gaaaaaf! Ben zeeeeer benieuwd naar foto's straks! @ Mister T klinkt als een verstandige beslissing over je instructrice en je paard. Ik heb echt dagen last gehad toen ze mijn verstandskies trokken. 3 x helemaal licht in de kop en tegen het flauw vallen aan gezeten. Werd toen ook telkens ''licht-gevend-geel'' zei Geert
Wij zijn net uit eten geweest met de familie van Geert. Geert zijn broer is ook overgekomen uit New Zeeland met zijn gezin en ik heb dus net mijn 1.5jarige nichtje vanavond voor het eerst gezien.
Heb even geen behoefte om mee te lezen sorry hier voor maar heb er een goede reden voor.
Heb vandaag een nieuwe sport ontdekt Snowborden echt super vet mocht ik stoppen met de paarden dan weet ik iets nieuws
heb zondag een clinic bij eline pen gereden en heb leuke oefeningen mee gehad! dus flink aan de slag weer met springen! Dressuren gaat ook goed nu hard aan het oefenen voor het M2 En ja het crossen dat gaan we in feb maar eens in plannen!
voor de reden dat ik niet meer zo veel plaats vertel ik liever prive dan openbaar.
Mocht ik Chaam niet kunnen rijden dan ga ik ook maar eens heel hard over Diepenheim nadenken
Leliaardje
Geplaatst: 21-01-12 01:11
@Weule/Evelien: ieder wat hij zelf wil: heb meer vertrouwen in Jeanette dan in een dierenarts voor een hoop dingen. Maar als je maar tevreden bent met degene die je naar je dieren laat kijken . The Voice heb ik alleen helemaal in het begin gezien. Vind het niet echt leuk. Vanavond wel een bloedstollende Silent Witness gezien. Tjeempie, zat echt aan m'n stoel gekluisterd.
Kwam net bij de mesthoop: kijken twee van die kraaloogjes me aan : was me toch een dikke rat! Hij bleef nog een hele tijd zitten kijken terwijl ik daar stond met m'n kruiwagen en toen ging hij er toch maar vandoor. Lekker dan.............
Wat leuk zo vaak oefencross in Diepenheim! Is het echt oefen oefen, of ook interessant voor een L-combi? (nou ja: toekomstige L-combi. Het moet natuurlijk nog wel even gebeuren ).
Zijn er nog veel cc-gangers dit weekend?
cobrst55
Geplaatst: 21-01-12 01:38
Dames, mijnheer,
even een berichtje van een trouwe meeleesster:
Iemand nog zin in een bezoekje Jumping Amsterdam zaterdagavond? Ik heb 2 (e)tickets (vak D rij 8) maar kan ze helaas zelf niet gebruiken.
Zo'n bezoekje ga ik nog niet volhouden met mijn net geopereerde pootje
Dus als ik iemand anders er een plezier mee kan doen laat maar even weten per PB met vermelding van je e-mail adres, dan stuur ik het zaterdagochtend zo snel mogelijk door dus " Wie het eerst komt, het eerst maalt".
Op ons clubterrein staan circa 20/25 hindernissen varierend in hoogte van 60 cm tot ongeveer een meter. inclusief een waterbak met inloop, insprong en hoge insprong. niveau schatten we in op groen tot en met L niveau. (al is niet elke L-combinatie ook L ) Maar zeker in het begin van het seizoen of voor een nieuwe serie wedstrijden is het ideaal om weer meters te maken.
De hindernissen staan wel in advies volgorde (parcourtje met zo'n 12 sprongen) maar deze hoef je niet te volgen. het terrein is ongeveer 1,5 hectare dus zeer overzichtelijk. individueel kost het 7,50 voor de oefencross en als je ook het oefenspringparcours wilt doen (indoor) een 10'tje. Op de betreffende data is de zaterdag vrij toegankelijk en op de zondagen is het terrein alleen per uur af te huren voor groepen (regiotraining, cross-groepjes, andere verenigingen met eigen begeleiding)
De flyer wordt momenteel ontworpen, hoop met 1,5 week alle info her en der online te gooien.
_lautje_
Geplaatst: 21-01-12 10:17
Moest een essay af hebben en was toen net klaar...
Wauw!!! Super gaaf Corinne!!!!! Heeel erg bedankt!
cobrst55
Geplaatst: 21-01-12 10:27
_lautje_ schreef:
Moest een essay af hebben en was toen net klaar...
Wauw!!! Super gaaf Corinne!!!!! Heeel erg bedankt!
Lau veel plezier op JA Margriet dat is wel super zo snel al geslaagd
viefdepief
Geplaatst: 21-01-12 11:30
Dat is nog eens een leuke beloning na het tot zo laat aan een essay zitten Laura Margriet: Wat tof dat de eerste jurk dé jurk bleek te zijn! Corien: Ik wil wel een pb'tje.. Wel super dat het rijden zo fijn gaat en je het snowboarden ontdekt hebt!
Verjaardag gister was erg gezellig dus lag pas om 3 uur in bed. Heb ook nog wat mensen enthousiast gemaakt voor jullie oefencross Weule Zal nu eens douchen en naar Deventer voor de high-tea met mijn ouders en broertje
Leliaardje
Geplaatst: 21-01-12 11:38
Jeroen, dat klinkt echt heel gaaf! Eens kijken of het ergens in het wedstrijdschema past.
Laura: wat leuk dat je vanavond naar JA mag op de kaartjes van Corinne! Margriet: wat gaaf dat je meteen DE jurk gevonden hebt! Vief: heeft het laat gemaakt! Noor fijn dat je springles weer zo goed ging Annetje: ik snap je twijfel goed! Echt lastig. Ik weet wel dat ik W met zijn rugproblemen geholpen heb met veel longeren. Hij was in een keer zo door zijn lichaam gaan bewegen dat zijn rug dat niet zo goed aan kon. Uiteindelijk is hij er alleen maar beter van geworden. Maar ik wist toen ook niet echt of ik er nu wel goed mee zou doen. Mister T: verstandige beslissing over je instructrice en je paard.
caro29
Geplaatst: 21-01-12 13:50
Goedemiddag.
Jammer dat ik al op tijd in mijn bedje lag anders had ik ook wel interesse voor JA. Helaas.. Ik heb vandaag eindelijk in de bak kunnen longeren Ik zie weer zand. Deels moest paard wel door het water maar dat noem ik gelijk maar spiertraining. Bodem was wel goed stevig.
@ BVW Happy Birthday @ Margriet leuk dat je de jurk heb gevonden.
mistid
Geplaatst: 21-01-12 14:30
Is Coursewalk er nu ook voor Android? Ik heb hem gewonnen maar mocht het alleen voor Iphone/Ipad zijn heb ik er niet zoveel aan
Gaaf Margriet dat je de jurk hebt gevonden!
Gister even naar Hardenberg geweest, tuigers kijken. Heb op de beurs een mooi armbandje gekocht van Energetix, en 2 springflappen (40 euro per stuk, die kon ik niet laten liggen)
edit: Ik heb dus de Iphone/Ipad versie gewonnen. Ik had beter moeten lezen voordat ik aan de prijsvraag meedeed
Sim
Geplaatst: 21-01-12 15:44
Als je 'm kwijt wil Mistid....houd ik me aanbevolen.
Kris
Geplaatst: 21-01-12 15:46
Even een snelle zwaai! Net klaar op de zaak en nu op weg naar stal om Obi klaar te maken voor wedstrijd van morgen! Vroeg naar mijn mandje, om 6 uur gaat de wekker.... Brrrr....
Mister T
Geplaatst: 21-01-12 16:14
@lau veel plezier op Jumping! @weule Super die oefencross! ik ga zeker ook een datumpje meepakken Jeroentje je staat achter!! @Mistid.. balen dat het een iphone versie is! Android telefoon houders worden gediscrimineerd @Vief gezellig High tea-en! @evelien ik denk dat hij met zware wallen thuis komt
Ik kijk eigenlijk nooit de Voice.. gisteren wel een stukje gezien! wat is die Paul een persoon zeg haha! spoort echt niet! owjaah.. en cupcakes gebakken dus ik zeg bakkie thee en een cakeje erbij! mijn anti-snoep-dieet was niet van lange duur