Marijke, gaat goed ik zal van de week nog even het zwemfilmpje uploaden. Echt grappig om te zien, hij krult zn lip om. Corien, schimpie is een puber geworden dus die moet hard aan het werk, Do is vooral rondcrossen in de buitenbak en Austin gaat ook erg fijn. Zondag Ysselsteyn als ie er dan nog is want er zijn mensen voor en dat lijkt wel goed. Je vakantie klinkt heerlijk! Caro, wat leuk dat je Gio gaat houden!
Neede verslagen klinken goed, maar erg jammer van die trakhener zeg.
Lanaken was heerlijk, super hotel en mooie paardjes
Noor en Margreet ik sluit mij bij de rest aan! Heel erg veel sterkte morgen. Fijn dat de foto's gelukt zijn. En super dat je er nog even op hebt gezeten!
Vandaag hele dag in Neede geweest. Verslagje staat wel in het verslagentopic. Was heel blij met hoe Uk aanpakte. Hij ging heel simpel door de puntjes, waar ik best tegenop zag. En een mooie 5e prijs meegenomen!
rowo
Geplaatst: 25-09-11 21:12
Ik kan ook niet anders dan Noor en Margreet heel veel sterkte te wensen
Mijn verslag van Neede staat ook in het verslagen topic, maar vind het niet zo gepast om het nu hier te gaan vertellen
Lielle goed resultaat! Evelien; Furminator halen, werkt super bij de hond van mijn vriend. Heb die toen kado gegeven want vond al die haren daar in huis zo vervelend. Joki goed gedaan! Marijke, hij stond er wel mee op de start lijst of niet? Ik dacht in elk geval 'hee das een leuk paard' en zocht het nummer toen op de lijst.. Stond Geert met Andor. Welke fotograaf stond er eigenlijk bij jou hindernis? Zag daar iemand staan haha. Noor en Margreet, alvast veel sterkte gewenst voor morgen. Jantine gefeliciteerd met de prijs! Mandy ook een goed resultaat zag ik.
Woensdag naar de opticien. Heb al een week (!!) last van hoofdpijn, schoonmoeder zei: ' hou je hand eens voor 1 oog'. Ik zie met links gewoon echt super wazig. Kon vanaf de bank het logo van rtl niet eens fatsoenlijk zien.
muts_marijke
Geplaatst: 25-09-11 21:27
Ja dat klopt Danielle, ik heb hem denk ik dan vergeten op tijd af te melden en zag hem ineens op de start lijst... beetje sneu zo om hem met 1 cross les een cross in te sturen Dus heb hem als nog afgemeld. Maar dan nog heeft hij een leuk paard Naast mij stond http://www.eventingphoto.com Hij maakt altijd prachtige foto's!
Noor, fijn dat je mooie foto's het kunnen maken. Het weer leende er zich super voor. Heel veel sterkte morgenochtend voor zowel Noor als Margreet! Danielle, Tijd voor een brilletje TG, Je hebt het maar druk met 3 paarden! Wanneer komt Bari terug? En TG?
Heb telefoontje van de badkamerinstallateur gemist. Ik gok op morgenmiddag, dus ik ga proberen om 7 uur te beginnen met werken morgen
zaterdag heeft er nog een fotograaf gestaan heb ook een blaadje van hem gekregen met site maar die is met mijn witte rijbroek de was in gegaan.. dus als iemand het weet??
en even wat gaan sturen voor de opening maar denk dat ik hem maar ong maak als deze want heb wat minder tijd dan gedacht..
noor en margreet, sterkte morgen! Echt kl*e dingen zijn dat, weet hoe het voelt.
caro29
Geplaatst: 25-09-11 22:02
@ mootje Ja hij staat in de opfok. Het was zo stil in de trailer dat ik bij aankomst voor de grap zei dat ik niet wist of ik nog een staand veulen had. Hij doet het super maar mist zijn mamma nogal. Moeders heeft er minder moeite mee alleen heeft zij een mega uier. @ TG Dat ik hem ging houden tot zijn 3e stond al vast voor de geboorte of hij moest wel erg lelijk zijn
ik wist niet meer welk nummer je had en heb een poging gedaan of ik je zou herkennen maar helaas. Nu ik je foto zie denk ik wel "oh die heb ik wel gezien"
Noor en Margreet heel veel sterkte morgen. Wel prettig dat je vandaag nog leuke foto's hebt kunnen maken BVW Frits is duidelijk klaar voor zijn L-debuut, hij kan de B nu met zijn ogen dicht Danielle wel fijn dat je waarschijnlijk de oorzaak van je hoofdpijn hebt gevonden
Tody
Geplaatst: 25-09-11 22:31
Noor en Margreet: toen ik het de eerste keer las moest ik al enorm slikken, wat een moeilijke beslissing. Heel veel sterkte morgen!!
Mo, haha doe het gelukkig samen met Rem. Bari heeft nog het veulen aan de voet, daar moet eerst een maatje voor komen want de rest blijft nog wel even buiten. Hopelijk is die er met 2 weken maar 3 op stal is wel de max hoor. Maaruh date?niet nog een keer?
bianca1980
Geplaatst: 25-09-11 23:19
Noor en Margreet @ ook van mij veel sterkte.. Ik weet niet hoe het voelt, maar leef wel mee met jullie.