Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Zoals ik wel vaker dingen verkeerd doe, zoals regelmatig schoenen verkeerd om aantrekken etc etc... Blond he..
Ze is wel gelongeerd in die tijd, en ze was dus heel braaf, maar de knopjes waren wat zoek. 
moest soms bijna kokhalzen!!
en balen van wendel zeg, dat ze zo spooky blijft, dat mocht na 3 jaar toch wel keer beter zijn lijkt me…., kan me voorstellen dat je dat zat bent.
)
en inderdaad veel te vroeg wakker….
super mooie wedstrijd jammer dat ze net niet wonnen…
ik kan weer gewoon eten gelukkig
fijn dat corion weer fit is!!
snap dat je het zat bent!

Wat is een nieuwe tuut? Vrachtwaggel? 
_lautje_ schreef:Sussie heeft idd weinig van Sussie in haar echte naam. Kwam ik achter toen ik werd gebeld door mensen en ze vertelde dat ze mijn nummer had gekregen van Sussie´s echte naam. Toen mist ik even heeel hard dneken
Snap dat je even hard moest nadenken...
Vanochtend begon goed... De hele nacht naar de wekker liggen staren & toen van mijn stokkie onder de douche (gelukkig voel ik dat tegenwoordig aankomen...) dus ben weer in bed gedoken..... Ik sta trouwens ook niet op de startlijst voor zondag. Eerst er maar even op kruipen voordat ik het secretariaat ga bellen!
Is Dienke echt jouw vriendinnetje 
?
MargreetW schreef:Kom laat ik eens wat positief schrijven
http://www.telegraaf.nl/buitenland/8436 ... tml?p=21,1
Noor, kom anders vanmiddag maar naar huis, we hebben een hok vol schattige mannetjes waarvan er eentje naar huis gaat en 2 blijven eten.
Moet wel gewerkt worden natuurlijk!!