Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuke foto's ook van jullie!
Ik merk alleen dat ik nog wel eens te veel wil doen en het dan nog wel eens lastig vind om keuzes te maken daarin
Ben dus wel erg blij dat ik 2 wedstrijdpaarden heb op het moment
Eigenlijk heeft ze vakantie, maar omdat ik naar de Gelderse mag mocht ik wel bij haar thuis komen voor wat extra zweetdruppels
peanutbutter schreef:Ik vind 60,- ook erg veel geld. Voor Lucinda ben je idd minder kwijt en dan spreek je toch al over een hele andere ervaringsklasse.
Maar eerlijk gezegd vond ik die 175 voor die clinic al helemaal van de zotte. Zij maken reclame en jij moet betalen om die reclame te ervaren.
Ik vermaak mij prima bij Rob en Michiel en vind het fijn om niet helemaal alleen te moeten rijden. Alhoewel, een privéles (in mijn eentje) bij Wendela is goed te doen!

)volgens mij meer betalen. 

Mootje schreef:Rowo, 90 euro voor 5 kwartier valt toch wel mee (is de terreinvergoeding er dan al af)? Als ik zie wat mijn baas factureert naar onze klanten voor mijn uren is dat een koopje
Daarnaast spring en dressuur ik meer en les ik daar liever meer in. 

Jeetje dat is echt veel. Ik les normaal 2x per maand samen met mijn nichtje. Is 15euro per keer, dus maar 30euro per maand (dus puur dressuur/springles). En dat heb ik nog aan huis ook...