Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En paardje lijkt leuk, ik zal voor je duimen dat ie ook goed door de keuring komt!
en dat die door is!
Nu wordt er of opnieuw gekeurd of de foto's ter controle naar mijn eigen DA..
), maar het is wel leuk om mee te maken met alles eromheen als stukjes in de PK ed.

.
.
) en richting Wo, een ritje maken
. 

Ik moest al lachen toen ik klimmen zag staan
Arme Wim, wel met je werk maar niet met hem
Stoer dat je het toch gedaan hebt! Lijkt me ook niet echt wat 
Ben heel benieuwd naar de foto's!

Fijn zo'n relaxte zondag 
Is inderdaad wat lastig, maar niks aan te doen.. Woll was weer super braaf en liep lekker. Ook even een stukje gegaloppeerd, was al weer even geleden, dus dat was leuk
Blij dat ze weer zo fijn loopt en als beloning nog een halfuur buiten gestapt. Morgenochtend maar weer even fijn rijden. Volgende week als ik mijn nieuwe beschermers heb mag ze ook weer lekker naar buiten
Nooit gedacht dat het al zo anders zou zijn! We hebben denk ik een uurtje geoefend, en ik kon aan het einde recht achteruit rijden, kon veel beter corrigeren als ik scheef ging, en had al wat meer gevoel voor sturen
Misschien morgenochtend weer ff oefenen, en anders volgende week pas weer.
De slobber zonder brokjes vind ze blijkbaar toch heel lekker, dus die geef ik voortaan na het werken totdat de zak op is.
Morgen een dagje vrij, dinsdag gedeelte van de les meepikken, en dan woensdag weer naar de kliniek..
Hopelijk kan ik het straks ook zo goed, want ik wil me liever zelf kunnen redden ipv mensen om hulp moeten vragen.
Vooral als het wiebelt en je je nergens aan vast kan houden!
Mooi paard is het! 

en paardje ziet er leuk uit!
tientjeh schreef:Sim, klinkt goed! was het eenmalig met dat jonkie? of ga je hem vaker rijden?
Citaat:Vandaag naar Gorssel geweest om te springen.Ben helaas met een rotgevoel thuisgekomen. Uk liet me compleet in de steek. Had me B opgegeven om even een simpel rondje te rijden weer voor het eerst binnen! maar helaas dacht uk er anders over, eerste hindernis stonden we al middenin, omdat meneer een extra krabbel wilde maken en bij hindernis 7 ging hij compleet in de stop. Terwijl hij voor de rest echt wel ruim over alles heen ging. Wat hij heeft, geen idee! even in de gaten houden, is iets van de laatste tijd, terwijl hij normaal het hout opvreet.
! Foto?

,
)
!
).
, maar echt opzettelijk weigeren heeft hij echt nog nooit gedaan
). Uiteindelijk zijn we er toch met een paar wappers vanuit stilstand overheen gegaan, maar echt soepel ging dat ook niet, vervolgens gingen we naar een dubbel van 40 (!) cm, en hij stopte gewoon weer met Zo'n
kop erop. Uiteindelijk is mijn instructeur erop gegaan om hem even het vertrouwen te geven, die reed hem weer wat vertrouwen in op een rondje 50 cm en eenr rondje 80 cm, en vervolgens heb ik zelf ook nog een normaal rondje 50 cm gereden. In het weekend hem even laten "huppelen" op wat sprongetjes oplopend tot 90 cm, gewoon voor het vertrouwen. Vervolgens les gehad waarbij hij weer ontzettend gretig begon te springen, en weer normaal gesprongen.
! Hij ging super gretig het parcours door (mischien net iets te hoog tempo, maar ik was allang blij dat hij er weer zin en vertrouwen in had), uiteindelijk 1 balk (niet mooi aangereden door mezelf
). De mensen langs de kant hebben me vast voor gek verklaard
, ik heb hem de hele rit de hemel ingeprezen, maar who cares, we hebben ons eerste winstpunt binnen en het vertrouwen weer terug! De tweed ronde was precies hetzelfde parcours, Bam had het spelletje al helemaal door en ging nu wel echt té hard het parcours in, we hebben er 3 balken afgegooit, waarvan ik er tevens wel 1 wijt aan de parcoursopbouwer die voor de hindernis langs liep waar ik overheen moest, waardoor ik moest remmen en: hindernis 4 vrij! moest roepen. Halverwege heb ik mijn paard wel weer even onder appèl gezet en verder het parcours superbeheerst uitgereden.

vind het zelf niet lastig met een trailer rijden, je moet kijken waar die heen loopt, en dan met je stuur ook daar heen sturen
gevwoon veel oefenen, komt het van zelf goed