Ik heb een topic
(zie onderschrift)Amai wat ben ik toch subtiel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(zie onderschrift)
Denk ook niet dat je er echt wat aan kan doen. 
Ik vind het best wel spannend, ik hoop echt zo dat ze zegt dat ik binnenkort weer mag rijden...
Ik heb ingevuld dat ik het de dag erna wilde hebben, hopen dat het ook nog vandaag aankomt

)
Vandaag de laatste gehad, wiskunde. Vond het best moeilijk, maar denk wel dat ik het redelijk heb gemaakt
Maandag had ik bio, vond ik ook moeilijk en is ook niet zo goed denk ik.. maar wie weet valt het mee, hoor het over 2 weken. Nu eerst lekker relaxen
TeeGee schreef:Gefeliciteerd PB en Heleen!
Rowo, denk dat Dottie van de Ottiestam oid is??

Op concours vind k het niet mooi. Wel logisch uiteraard dat je de naam uit de stam aan houd.
Heel veel sterkte! 
Dies leuk!
En wat balen van je boete 

Wanneer is DE dag?
Lees 6 uur pp 
Wij nog even naar de docent gegaan (zou onze opdracht al wel nagekeken zijn omdat we hem later ingeleverd hadden?) maar dat kon hij zo niet zeggen. We moesten op de lijst met voldoendes wachten die die middag op teletop zouden staan. Ondertussen zaten wij al grapjes te maken dat als we dit zouden halen we het vanavond zouden gaan vieren. Wat bleek we hadden een V
Dus zo gezegd zo gedaan. Beetje jammer dat ik geen kleren bij me had dus bij de H&M maar even shirtje en een setje ondergoed gekocht

Was echt super leuk in de stad!! Lichten gingen aan en toen maar eens richting huis. Was het al half 5
Uiteindelijk nauwelijks geslapen. Maar na een ontbijtje voelde ik me eigenlijk best wel fit. Helaas ging mijn rijles 's middags niet super sonisch. Maar moet er altijd een beetje inkomen de 1e les van de week lijkt wel. Morgen heel vroeg mag ik weer (07.45 uur) hoop dat het dan weer wat fijner gaat. Verder morgen nog even wat naar mijn kamer slepen en in Enschede maar wat spulletjes kopen. Dan 's avonds weer feest
Wordt volgens mij echt heel grappig. Er is een Scavenger Hunt georganiseerd (crazy 88). Dus ben heeeeeel benieuwd wat voor opdrachten we moeten doen...

!
Oke dat gaan we niet laten gebeuren.
Schrok me echt een hoedje hij ging hard