ik zit er sterk over te denken om morgen in de wei te gaan rijden *met kim*.. Heb al bijna een week niet meer op een paard gezeten! Dalijk verleer ik het nog!
Jeetje, wat een naar ongeluk daar bij eindhoven. Goed idee, Canter om een kaartje te sturen.
MissM, leuk dat je er weer bent funny avatar
Missmuts, je kunt ook vragen om als eerste in het L te starten en de rest van de L bokkers als nr 2, 3, 4 etc . Dan nemen we allemaal een touw mee en slepen Oeste mee door de waterbak
Scum, er zijn wedstrijdorganisaties die het echt niet aflassen, maar juist hopen dat veel ruiters zich afmelden... (behalve wanneer de federatievertegenwoordiger het besluit dat het echt niet door kan gaan)
PM ontvangen, ik zal morgen een kaartje sturen. Bah, ben er echt even naar van. Hoeveel kan een mens hebben in zo'n korte tijd. Ik hoop dat ze op 1 of andere manier hier weer bovenop weet te komen.
Lieve Mensen, Ik heb ondertussen contact gehad met de persoon van het ongeluk en zij heeft mij verteld wat er zo ongeveer gebeurd is. Haar naam wil ik nog liever niet noemen! Waarschijnlijk is de vrachtwagen kapot gegaan en gaan slingeren vervolgens omgeslagen de paarden zijn er beiden uit gevlogen door het dak. Het paard van haar vriend is vrijwel meteen gestorven. En heeft geen pijn gehad. Haar eigen paard is er vandoor gegaan en opeens gestopt toen hebben ze hem gepakt. Zelf is ze door de vooruit gevlogen.
Als ik haar spreek zal ik ze sterkte wensen! En in der daad wat CD zegt sommige mensen is het niet gegund en het zit voor haar nu echt allemaal even tegen...
Canter; Bitwise en ik willen ook graag meedoen aan het kaartje. Zou je mij wel per PB willen vertellen om welke ruiter het gaat (ik heb wel een vermoeden). Dat vind ik toch prettiger om te weten als ik een kaartje stuur.
Scum, ik zet jullie op de kaart. Als je wilt weten wie het is dan kun je beter Ribay een pm sturen, zij zit dichter bij het vuur en kan beter beoordelen of ze je het kan vertellen of niet. Volgens mij willen ze niet haar naam noemen zonder dat ze het zelf heeft toegestaan, wat ik wel kan begrijpen.