[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 08:47

Noa succes met de verhuizing
San sterkte met wat het ook is
ccgangers succes

Ik ben nu onderweg naar panningen hopelijk wordt het dadelijk droog

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:24

Geen geen foto van Lieke, dan maar eentje van het andere span!
Afbeelding :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:41

Bedankt allemaal. De grootste schrik is wel een beetje gezakt. Nu maar hopen dat ik er het juiste aan gedaan heb om hem rustig te houden en dat hij zijn gemak houd de komende weken.

Mighty Mike heet hij Annetje. Wel leuke film al vond ik het einde jammer.
Crossgangers en cc gangers succes!
Fijn dat het beter gaat Tientjeh. Rij je Uk nog wel of helemaal niet meer?
Moet ze naar een andere stal NC? Succes iig.
Hele leuke foto Margreet!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:51

Leuke foto margreet.
Ik ben onderweg richting diepenheim. Heb ze allebei maar mee genomen.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:01

Noa succes!
Sannn ah met channing tatum (ofzo) mooi dat de film geslaagd was!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:03

Noa sterkte!
Itsme: veel plezier!
CC-gangers succes.
Margreet: wat een pretstel :D .

Ik heb lekker uitgeslapen / met koffie en boek op bed gelegen. Zo maar eens Giga & Pebbles van hun honger verlossen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:09

Sann, las het al op FB. Wat kl0ten!
Margriet, wat een leuke foto!
Jantine, kan me wel voorstellen dat dat soort dingen heel speciaal zijn. Geniet er maar lekker van.
Dankjewel voor alle felicitaties :D
Concoursgangers succes

Gisteravond een super gezellig feestje gehad. Nu de laatste spullen inpakken en zo op vakantie! Naar Ameland :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:11

hier ook al uitgeslapen, ben pas net mijn bed uit. Zo eens spullen verzamelen voor Helden :j

Mirthe, fijne vakantie!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:54

Mirthe fijne vakantie :D Ik kom er net vandaaan! Weer is (was iig) beter dan hier!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 12:05

CH Schoorl voor vandaag afgelast.... wat een water, wat een water. "jongste" heeft in de 2e proef afgegroet, was niet meer te rijden door de bagger, het water. Terrein stond helemaal blank. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor alle trailers zonder 4wd ervoor, van het terrein af zijn... Zo jammer voor en van de organsatie. Ben benieuwd of het morgen wel door gaat. Lijkt mij van niet, dus dan heb ik een vrije dag. Ook niet verkeerd, maar de reden waarom is dan niet leuk.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 12:11

morning ladies! (en albert)

Hier is de oefencross aan de gang, super weer vooralsnog.., nog geen druppel gevallen, Mandy was ook met nr. 1 aan het rijden! Terrein is ook super!!, helemaal niet nat. (afkloppen).

Verder drukke dagen gehad, donderdag hele dag CK in geesteren, onze merrie is daar voorlopig keur, en dus elite geworden, verder nog geholpen met vrij-springen.
Gister is in Utrecht op de CK nog een merrie uit ons stammetje kampioen geworden in de springrichting, dus de hele merrielijn is weer een aantal predikaten rijker!

verder braaf bijgelezen over de foto van de beeb van marijke/geert (rustig blijven wachten....)
over rotweer op de eilanden (water)
mirthe die op vakantie is/gaat en die ik bij deze nog even feliciteer!!
Sannn die pech heeft met d'r paard (sterkte)
Noa die aan het verhuizen is
lielle die uit heeft geslapen....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:20

Het is hier stralend weer, en niet voor te stellen, dat een klein stukje zuidelijker de boel afgelast is omdat het blank staat. Mensen zitten hier (zoals dat zomers hoort, laten we dat niet vergeten) lekker in hun blote bassie, buiten aan de koffie.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:24

Er zijn vandaag grote verschillen in Nederland dat is duidelijk! In het Noorden gaat een strook met vreselijke regen in de lengte over het land: ze krijgen daar echt een berg water :(:) . Wij zitten net bovenin de strook met minder regen die over het Zuiden trekt. Het miezert hier een beetje, maar ik ben al lang blij dat we dat hoosweer niet hebben!
Wat heerlijk dat jullie het lekker hebben Texelse! Dan heeft Mirthe dat ook denk ik :D .

Hopelijk valt het in Helden mee, maar dat ziet er ook niet echt goed uit op buienradar.

Ik ben gekortwiekt. Kan ik er weer een tijdje tegen. Verder zit ik moed te verzamelen om te gaan rijden met Giga. Ik wilde naar Wijchen, maar daar zitten ze ook in de regen -O- . Eerst maar even een warme chocomel :9 .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:14

krijg net een berichtje dat "jongste" ondanks de bagger, het water, de kommer, kwel en andere ellende, toch een wp gehaald heeft. 184 en nu m2 startegerechtigd!! Heeft ze zich niet voor niets doornat laten regenen. En de 2e proef afgegroet door de slechte omstandigheden, maar die begon ook niet eens beroerd. Ze vertrouwde het niet voor het paard, hij tikte zichzelf al een keer lelijk aan, dus ze heeft i.m.o. groot gelijk dat ze afgegroet heeft. Geen bekertjesdrift ten koste van het dier.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:22

Verstandig Texelse :j

Ik heb net een bus pringles soldaat gemaakt... Kleine kater..

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:27

Wat mooi dat ze nog winst had!
En wat zonde voor het concours dat het weer zo slecht was/is -O- .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:29

pringles.. mmmmmm....... lekker zout na een paalzitavondje (mooi voor wf, maar dat zal ie wel niet pakken)
Lelie: idd, een van de grootste concoursen in nh. Heel veel voorbereidend werk, en dat valt letterlijk in het water.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:32

zo weer thuis uit diepenheim.
het was zeker niet nat. terrein was goed te doen. eerste rondje met ol kwamen we uit de waterbak en hoppa daar ging meneer. volgens mij hoofd tussen de benen en bokken maar. ik was beide beugels kwijt en ik dacht ik ga eraf. gelukkig nog wel aan martingaal vast kunnen houden. jammer dat dat weer niet op film staat had het wel even terug willen zien. 2e rondje ging wel heel netjes.
daarna met bay. Die liep ook zo maar richting terrein niks aan de hand. 1 meisje was aan het crossen dus beetje op hindernis 1 los gesprongen. daarna even achter haar aan geprobeerd de waterbak in te gaan. maar bay dacht daar toch echt anders over. Nou helaas dan maar niet. Rest van de hindernissen deed hij super. trakhener dan weer niet maarja dat komt wel. hij ging bij de andere paarden weg en verder keurig het rondje gereden dus ik ben tevreden.

leli wat heb jij dan laat gevoerd? als ik langer wil liggen ga ik voeren en kruip ik er weer in. echt niet na 8en dat ze eten krijgen
mirthe veel plezier op vakantie
texelse wat balen dat het terrein blank staat
toen wij thuis weg gingen regende het ook behoorlijk maar in diepenheim geen druppel
noor lekker die pringles

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:38

Dat was weer spannende actie Itsme! Goed dat je bent blijven zitten. Al met al lekker geoefend dus! Heb je toevallig een foto van de trakehner? Misschien dat we in september nog die kant op gaan om te oefenen, maar dan is het belangrijkst eigenlijk de trakehner. En een boom of afsprong voor/bij de waterbak, dat is ook nog wel een groot punt van aandacht.

Onze pony's en geiten zijn getraind in het weekend-voertijdstip. Ze krijgen 's avonds laat altijd nog eten en 's ochtends wil het nog wel eens wisselen qua tijdstip.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:03

nee helaas geen foto van. nouja in de verte maar daar heb je niks aan. het is gewoon zo'n groot zeil met opstaand randje dat er water in blijft. onder een boompie .. lag niet heel veel water in (maakt het wel leuker) Maar je zag er al aardig sporen voor staan. Bay wilde die niet dus daar heb ik wel leuke steiger foto voor haha

picknicktafeltje met bay. en meneer springt hoger dan ol. Rest zet ik zo op fb
Afbeelding

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:16

Leuke foto! Jammer van je halve hoofd 8-) .

Zo, ben even doornat geregend zeg.......... dacht: ga even de merries een strookje gras er bij geven en neem meteen kruiwagen drollen mee. Toen ik in de wei aankwam, ging de kraan boven open :Y) . Jas is duidelijk niet waterdicht: trui en T-shirt waren ook doorweekt.............

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:17

ja ik weet het. Pa had niet ver genoeg terug gezoomd. maarja bay staat er op en bewijs dat ik hem gesprongen heb. Lijkt zo op de foto veel lager.

balen dat je nat bent geregend leli

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 16:45

@ Itsme mooie foto

Hier is het een natte toestand vandaag. Vanmorgen gejureerd. Wat een bikkels van een kinderen in de ring!Je zag het water van hun afstromen maar heb bijna iedereen blij kunnen maken met een wp. Denk 4 van de 24 niet. Regen heeft blijkbaar een positieve invloed.
Schimmel rondgeslingerd aan de longe in de blub want die had een schaafwondje op haar sprong.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 17:56

Texelse gefeliciteerd met de wp van de jongste
Itsme lekker getraind en een leuke foto
Leli is nat geregend

Ik ben uiteindelijk tevreden over panningen
Dressuur de hele tijd droog en mijn proef begint en het begint te hozen dankzij een milde jury die mijn paard haar zijwaarts lopen vergaf en het prachtige halt houden en groeten naar e omdat ze met haar kont in de tegen wilde staan toch nog 203 , punten
Springen was het losspringen in de blubber maar ze bleef het fijn doen. Parcours op gras was wat glad daardoor 1 balkje maar ze bleef er goed aan trekken
Cross; loscrossen braaf maar direct op hindernis 1 begon het vechten om er nog over te komen. Hindernis 3 ,2 wieringen daarna weet verder gevochten en op hindernis 9a een domme weigering omdat ze zich niet wenste te laten sturen, dus dat kostte de bloempjes want daar ging ze midden in staan.daarna op de skyjump een weigering omdat ze gewoon niet meer vooruit wenste te gaan. Ik baalde nogal want dit was weer de rottige Ferrose die ik goed kende. Dus ik me weet braaf voorgenomen in t het als een leermoment te zien toen mijn buurvrouw zei ik heb me in overleg met Rob ingeschreven voor de oefencross

Ik ben ook gauw met Rob gaan overleggen maar die vond dat zeker voor die van mij zeer verstandig, dus ingeschreven. Heerlijk foutloos een rondje gereden. Op 3 nog wel even kijkerig maar verder alleen maar ruig. Eerste keer had ik op de coffin de keuze voor de bielzen ipv greppel gemaakt maar de tweede keer gewoon rechtuit gereden. Skyjump probleemloos en de rest wat ze nog niet gezien had ook dus toch nog goed afgesloten en hopelijk kan ze dit nu de eerste keer ook doen

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:22

Tessa heeft Perfect aangevallen -O- Hele hoofd/ hals met bijt en schaaf wonden... :(:)

Verder een leuke dag gehad ondanks regen en modder!
's ochtends oefenparcours met Tessa, ging echt als vanzelf! Daarna dressuur, eerste proef was echt om te lachen. Wat een pruts werk, wat slecht.. Tweede proef wel fijn n daar hadden we 186 punten en een 4e prijs.

Toen springen met Perfect. Die sprong foutloos, ging heel fijn en lekker rustig.
We kregen 69 punten en een 5e prijs. :)

Vanavond ga ik de verslagen van Panningen en andere concoursen even lezen, zit nu op mijn mobiel!