ja, theorie ORUN. Hierboven dus de ezelsbruggetjes, maar ook zonder die lukt dat wel. Logisch nadenken hoe een paard beweegt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes in elk geval! [edit] Theorie Orun dus! [/edit]

maar ze staan ook onder een deken dus hebben ook niet erg veel haar, en het vriest hier weer dus ze hebben het nog nodig
We hebben nu helaas hele kleine sprietjes, dus die verstop ik dan een beetje door het stro zodat hij toch wel eventjes bezig is. We hebben heel droog kuilvoer trouwens. Het heet kuilvoer, maar het ziet eruit en het ruikt naar hooi.
die van mij komt echt gigantisch aan en de rest valt af... na een week of twee zijn ze wel gewend en staan ze niet meer zo te bunkeren.

Hij was al een beetje raar de laatste tijd, als ik het scherm dichtklapte als hij aanstond, kreeg ik hem daarna niet meer aan of uit, en moest ik de accu eruit halen. Nu gaat hij steeds aan en uit als ik hem aan wil zetten, met een raar geluidje erbij
Weet niet wat ik moet doen! Gelukkig heb ik laatst mijn documenten en afbeeldingen op een externe schijf gezet, maar ik mis toch aardig wat nu. Ga nu naar college. Moet vandaag tot kwart voor 6, dan naar huis en Vorstin nog rijden. Best een inspannend blok dit keer!
En jij bent toch juriste bij de gemeente? Weet jij hoe het zit met schadevergoedingen voor een ongeluk dat is gebeurd door een gat in de weg? Mijn broertje is gisteren met zijn scooter in een gat gereden, en over de kop geslagen. Scooter is behoorlijk kapot. Heb verschillende dingen gehoord over wel/niet vergoeden, weet jij misschien hoe het zit?
). Maar het is iig een standaard maat.

? Heb je nog garantie op de laptop? Want dan zou ik hem gewoon op laten sturen, heb ik ook bij die van mij gedaan!