Ik had er eerst ook niet zoveel mee. Maar als je gewoon begint met simple koekjes en taarten en je begint zelf te experimenteren wordt het steeds leuker. Kan nu zo een hele dag in de keuken staan.
Doe je een stukje op de post PB ik heb nu al honger
Ik bak nooit Heel af en toe een brownie of een moffin of een variatie op een muffin (bij gebrek aan ingrediënten wordt nog lekker ook ) Koken doe ik wel Macaroni, spaghetti, aardappelpuree ( ), frituur ( ), pizza & dat soort prut
Jeetje Andrea geconcoleerd
Snoekiej
Geplaatst: 26-01-09 21:34
B&J taart vond ik lekker, maar ik heb hem echt wel een dag of 2 laten staan voordat ik hem ging eten. Ik werd echt misselijk van die chocoladegeur! Pizza vind ik echt heerlijk als je het zelf maakt Daar kan geen andere pizza tegenop!
En ik kan nu zeggen dat hij nog lekker is ook! Alleen súper machtig. Mn vader en ik hadden net een ieniemienie stukje genomen, maar konden het amper op. Uit die taart haal je zo 16 stukken.
WolinLotte
Geplaatst: 26-01-09 23:54
PB: Één woord: GODDELIJK!! Meeeeeen, die ziet er lekker uit !! Ben ook erg gek op alles waar walnoot in zit (Griekse yoghurt met honing en walnoten ). Ik vind koken alleen leuk als het snel klaar is .. maar voor taarten en cakes e.d. neem ik wel echt de tijd .
Wo was een beetje gek vandaag (goh.. ), ik kwam op stal aan en er kwam al meteen iemand naar me toe dat Wo niet haar dag had vandaag .."Ze stond maar te steigeren en te bokken op stal..." Arm paard .. ze heeft voor mijn gevoel alweer veel te lang op stal gestaan, gisterochtend héél vroeg is ze er dan uit geweest voor ik naar Jumping Amsterdam ging. Ze heeft lekker buitengespeeld en aan de dubbele lijnen gewerkt, hierna stond haar kop weer goed. Met het in de paddock zetten ging ze rodeo-end mee aan de hand, steiger-bok-steiger-bok, hop hop hop (paardje in galop). M`n moeder ligt met 40,1 op de bank , anders was ze vanmorgen al even naar Wo geweest .
BVW: Ik zou ook voor de Dalmar-beschermers gaan , echter voor achter wel anderen. Dat ze draaien had ik nog niet eerder gehoord, maar ik weet wel dat ze erg klein uitvallen...