Goedenavond!
Vervelend dat Bandietje niet helemaal goed was LL
Alvast succes Hilde 
De rondjes zien er beheerst en lekker rustig uit Rowo! Jammer alleen dat ze vaak overkruist springt. (Vorstin doet dat ook heel vaak)
Grappig filmpje BV!
Rot dat het nog niet opschiet Lotte 
Leuke foto's Shanna!
De H&M in Leiden vind ik wel leuk. Ik koop ook altijd van die standaard shirtjes of vesten, heerlijk voor als het warm is.
Ik ben ook weer terug van stal. De les ging wel aardig, we reden in de buitenbak. Aan het einde van de les zagen we ineens de drie jaarlingen in het land helemaal op hol, er klapte er een in het hek, en we zagen een grote plons. Ik heb Vorstin gelijk in dr stal gegooit, zadel&hoofdstel af, en heeel snel naar het land achter. Er lag dus een van de jaarlingen in de sloot. Gelukkig kwam hij er weer uit toen we onderweg waren naar het land. Ze waren geschrokken van een zwaan, en het land was voor een beetje glad. Eentje gleed er dus tegen het hek aan, en een ander in de sloot! We hebben ze nog even gepakt en bekeken, degene die in het hek was gegaan had een paar stukjes huid eraf, en degene die de sloot in was gegaan had gelukkig ook niets. Toch wel even schrikken!