We (M'n zus en ik ) zouden vanavond gaan oefenspringen in Middenmeer.Mike ingeladen en naar Gerrit gereden om daar het volgende paard in te laden en daarna door naar Middenmeer..
Ik stapte uit en ik rook me daar een lúcht! Achter het vrachtwagentje liep een heel spoor van olie!!
M'n vader gebelt,gevraagd of hij wilde komen met het busje (met nadruk op busje) Even later arriveerde mijn vader en werd het al snel duidelijk dat er een slang gesprongen was.Gelukkig ontdekten we het snel,anders hadden we misschien de hele motor aan gort gereden.Mijn moeder,Daphne en ik gingen ondertussen met handdoekjes in de weer

Toen kwam Gerrit aanrijden en hij zei dat we maar de Jeep moesten pakken met de trailer.Nouja zo gezegt zo gedaan.Alleen de jeep had dus niet genoeg stroom!! Toen toch maar het bedrijfsbusje gepakt (m'n vader had onze eigen busje niet mee helaas!!) prakkerdeprak,trailer er achter en hoppa.Deden de achterlichten van de trailer het niet!!! Spullen er weer uit,dat werd dus écht niet springen.M'n vader is weer terug naar huis gereden om een nieuwe slang te halen..Mike kon daar moeilijk overnachten want alle grote boxen waren al opgedeeld door andere logées.Nou he he eindelijk weer een beetje geluk! We zijn maar gewoon naar huis gegaan.Er rustte blijkbaar een vloek op alle auto's die wij in gebruik namen