[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:31

_Sim_ schreef:
Niet gelijk planken met je date, he Corien. :D

Haha nee was ik niet van plan maar ja je weet nooit sim :D ;)

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 20:11

Poeh, mijn moeder heeft vanmiddag allemaal foto's van afgelopen kerst gekregen van mijn schoonzus. Een hele mooie van mijn vader staat inmiddels ingelijst in de kamer.. ;(

Net lekker met mams, vriendje en zijn broertje & schoonzusje wat in het café gegeten. Ga nu de paarden nog even snel doen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:14

Noor :(:) Trouwens een prachtige tekst in de onderschrift!

Even snel bijgelezen, niet veel onthouden. Wel viel me op dat jullie alweer zo snel mogen rijden nadat de osteopaat is geweest, ik mag een week niet rijden na de behandeling en daarna rustig opbouwen. En las dat Corien haar scheermes uit de kast gaat pakken. ;)

Vanmiddag mijn koelkast opgehaald voor in de VW. :D 88 liter met vriesvakje en echt als nieuw! Ding weegt echt niets vergeleken met een 'gewone' koelkast, je kunt hem eigenlijk in je eentje tillen.

Morgen springles met Scene en Caap. *\o/*

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:17

Damn, wil ik met mijn goede probeersels een foto te plaatsen, lukt niet... Naja, zal morgen nog een poging wagen, ik ga nu slapen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 21:19

Bedankt Eef! Ben benieuwd hoe de vw gaat worden :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:16

Eef, :oo die opmerking _O-
Leuk dat je morgen springles hebt!
Noor, :(:) en gezellig uit eten geweest!
Corien, volgens mij had ik over je date heengelezen :o leuk!!
Floor, slaap lekker.

Vanavond luieravond gehad. Morgen komt vriendje <3

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:33

EvelienH schreef:
En las dat Corien haar scheermes uit de kast gaat pakken. ;)

:') _O- _O_

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:43

Noor. :(:)
Haha, mooie opmerking Eef!

Rijden ging best lekker, links is mijn sterke kant en daar kan ik nu weinig mee doen. Dus wat dat betreft ook nog wel fijn!
M'n zusje heeft mijn korte broeken in de koffer gegooid. Dus die wou net een korte broek aan trekken, is daar in NY boven de 30 aden. Past ze niet in de korte broek. :)) Volgens ons doet ze het gewoon expres, heeft ze smoesje om korte broeken daar te kopen. ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:48

Sannn nog laarzen gekocht vandaag?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:52

Het worden waarschijnlijk donkerbruine derby goldjumpers met swaroski. Maar ik wou ook graag sierkap in lak en Derby is nu net bezig met een nieuwe kleur lak, die andere kleur lak past wel mooi bij de softjumpers maar niet bij de goldjumpers. Dus die nieuwe kleur lak wordt nu opgestuurd zodat ik kan zien of ik het er leuk bij vind staan!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:58

Klinkt iig erg leuk!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:59

Ik vind het een steengoeie opmerking Eef!!! hahaha Corien veel plezier op je date!!!
Leuk Sannn nieuwe laarzen, hoe ben je op de Derby's gekomen? Das echt een laars die wij nooit verkopen. Petrie Coventry en andere soepele modellen van Petrie vliegen bij ons echt veel meer over de toonbank. Heb jij eerder Derby gehad? Wel super gaaf met lak!! Ik wil ook heeeel graag nieuwe voor dressuur maar deze wat ik nu heb zijn ook super mooi en kunnen hartstikke goed voor de dressuur maar toch. Wil ook lak. ;)

Ik heb zo onwijs lekker gereden. Eerst een flinke schop onder mijn hol gehad. Was natuurlijk vanaf 1 mei niet op les geweest dus genoeg kleine foutjes die er weer in geslopen zijn. Waaronder dus voornamelijk ritme en tempo. Ben aan het eind nog even fijn afgeknepen maar volgens Geert was het toen net echt ;)
Begint ie zo onwijs te zitten en dan vliegen die voorbenen je voorbij echt super fijn gevoel :D :D :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:03

Ik hoop ook dat ze leuk worden. Ze zeiden zelfs dat de levertijd van Derby heel snel is, soms hebben ze al binnen week. Dat zou fijn zijn kan ik er misschien in MB al mee rijden!
Ik heb dus juist slechte ervaringen met Petrie, knoerdhard en heel veel blaren. Die hadden ze daar ook, maar dat was mijn reden om geen Petrie's te doen. Ookal zeggen ze dat het leer nu soepeler is. Heb 1 paar Derby, maar daar zit de rits aan de voorkant. Weet niet of het daar aan ligt, maar ik kan daar nog steeds niet (probeer het nu al dik half jaar) fatsoenlijk mee rijden. Baal wel echt want blijf het zulke mooie laarzen vinden. Veel goede verhalen gehoord verder over Derby en De niro. Maar ik vind die goldjumpers/ softjumpers met lak en swaroski zo leuk. Dat kan bij Derby of Lipica, maar Lipica heeft wachttijd van bijna 3 maanden...
Super dat het rijden zo fijn ging Marijke!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:06

''Vroegah '' had petrie ook van die knoerd harde kachel pijpen. Die wat ik nu heb de Coventry's zijn super zacht. Ben heel benieuwd! Gauw foto's plaatsen he!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:08

Moet ze nog bestellen hoor! Dus duurt nog wel even. Maar zal foto's plaatsen als ik ze heb! :)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 09-06-11 23:13, in het totaal 2 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:08

Ik vind Petrie ook verschrikkelijk, kachelpijpen. Ookal zal dat bij de nieuwe spring laarzen vast minder zijn. Cavallo is meer mijn merk, super, hoef ze niet eens in te lopen en krijg meer korting dan op Petrie :D . Lipica vind ik niets, kwalitatief niet geweldig en gewoon niet mooi. Heb nog wel een paar staan maar zijn al helemaal afgetrapt.
Derby heb ik geen ervaringen mee, zijn wel mooie laarzen en zo'n korte levertijd is super!

Ik ga slapen, zielig en alleen. :')
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 09-06-11 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:10

Ik ben ook echt heel blij met mijn DeNiro's! Zijn net sloffen. Heb ze gekocht omdat mijn mooie Cavallo's nieuwe ritsen moest hebben en mijn rode ernstig minder worden en ik iets moest hebben op korte termijn. Maar sinds ik deze heb, heb ik geen andere laars meer aangehad :o

Je zou ook naar Cavallo kunnen kijken Sannn. Persoonlijk zweer ik daarbij. En als ik eerlijk ben vind ik de lak van Derby heel snel lelijk worden... Bij mijn groene liet het al vrij snel los.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:11

hahaha klopt helemaal. Ik heb nog een paar Petrie Elite staan, nou echt verschrikkelijke dingen. Maar die petrie's wat ik nu heb heb ik ook niet in hoeven lopen.
Cavallo is ook mooi. En qua korting krijg ik op die 2 hetzelfde :D Dus dat maakte niet uit.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:11

Cavallo heeft alleen geen lak zo ver ik weet.
Van Petrie hadden ze van die brons metallic laarzen, die wilde ik bestellen maar ze konden ze niet meer leveren. Zet ze dan niet in een advertentie. ^)
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 09-06-11 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:12

Dat zou ik ook na moeten kijken..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:14

Dit zijn ze:
http://www.fionasruitersport.nl/webwink ... 0brons.jpg Maar ik dan zo'n sierkap erbij als op rechtse plaatje http://www.derby.nl/images/kap.jpg , maar wel in kleur lak die er bij past. Dat is dus nu de vraag. :)

Cavello hadden ze daar ook staan, raden ze me ook aan. Vond er mooie laarzen tussen zitten! Maar dat was inderdaad geen lak. Daarom ging ik naar Derby toe. Maar jij had toch hele laklaarzen Lau? Ik wil alleen sierkap... Zal misschien wel wat schelen.
Maar als de kleur lak niet mooi past bij de laars dan doe ik denk ik enkel swaroski of de softjumpers. Of misschien dat ik dan toch nog naar Cavello ga kijken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:24

Lielle schreef:
:(sim, denk aan Hongarije, en dan de hele dag).

:oo Dat is echt heel veel en harde regen! Slim dat je een lekker hotelletje hebt gezocht.
Goede reis naar huis!

Zag nog mooie hindernissen voor Ermelo en een paar mooie laarzen. Voor de rest niet echt wat blijven hangen. :+
Ik is moe.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 06:52

Goede morgen!

Eef hahaha me scheermes :P
Sann ik vind me derby's top jammer dat me stiksel los laat achter door me nieuwe zadel...
Sim was moe! Ben je al pa? :')

Gister naar hangover2 geweest wat een film hahaha!
Me vw start niet meer ook Fijn!!! K*t zooi nu maar op een collega wachten die hier heen komt!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 08:21

Eef, heb je de nacht overleefd?
Corien, balen dat je vw het niet meer doet!
Tg, ik kan jullie komen supporteren. Is het bij Zeinstra? Startlijst staat niet op de site van spa maar ook niet op startlijsten :?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 08:27

Ik zat idd ook al te zoeken naar de startlijst. Ligt dus niet aan mij dat ik die niet kon vinden :Y)