[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:03

Dat is idd wel het belangrijkse. De auto is 'maar' blik. Al had dit natuurlijk nooit mogen gebeuren! Slecht van die garage.
Gelukkig heb jij het er goed van afgebracht! Ook al van de grootste schrik bekomen?

Sussie: Ze heeft een vleeswond aan de kogel bij haar rechterachterbeen. Nu 3 weken geleden gebeurd, maar was redelijk diep vandaar dat ze zo lang rust heeft gehad. Ben zelf ook wel te voorzichtig misschen. Jij beterschap! Hopelijk voel je je morgen beter.
Leuke pony heb je Damelza!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:29

PB, Hoe was het in Hernen? Ik ga volgende week dinsdag trainen met o.a. Marjan1984 :D
Sannn, Liever te voorzichtig dan te vroeg beginnen!
WL, Ik heb net dezelfde beschermers (NEW airoflow) gekocht na wat heen er weer gemaild te hebben met eventingshop.be! Ik hoop maar dat ze passen :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:49

SUSSIE @ beterschap.
MOOTJE @ viel de financiele schade ook nog mee?? :P

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:51

Mijn eigen auto was 1200 euro... Maar hij rijd weer als een nieuwe auto _O-
Hoeveel kost een privéles van Rob ook al weer (per PB)?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:06

Zo net lekker even gespeeld in Hernen. Rob was er niet en gaat morgenvroeg ook naar het pony-EK.
Was er naar toe gegaan met het idee een paar huppeltjes te doen en dan klaar. Had ook geen zweep mee :+ Dat had hij gelijk door natuurlijk. Hij doet dan wel alles, maar net wat minder fanatiek als normaal.
Na tijdje toch maar zweepje gehaald en duidelijk gemaakt dat meneer echt even aan het werk moet. Dus goed luie zweet eraf gewerkt en op het laatst was hij bloedje fanatiek en liep hij op hindernissen af waar ik niet overheen wou :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:10

Hoe beviel je nieuwe zadel?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:15

Echt fantastisch!!
Had de eerste keer dat ik ermee sprong wel veel moeite met het balanspunt vinden. Maar nu zat het echt als een huis. Hetje nam nog een paar keer een volledige haag in plaats van te vegen, maar ondanks dat soort 'lompe' acties bleef ik fijn zitten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:17

Ik dacht dat Hetje na Vlietlanden het fenomeen vegen had begrepen? Fijn dat het zadel zo super was. Heb zaterdag de Antares van Billy mogen bewonderen :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:22

Ik denk dat hij vandaag weer spontaan last had van selectief geheugenverlies :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:24

Goede avond :)

Jeetje heftig ongeluk.. :(

Heb vanavond even gereden ging lekker!!

Heb niet echt bijgelezen.. :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:33

Corien, Fijn dat het rijden zo goed ging!
Weet iemand wat voor rijbroek dit is?
Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:35

Hoe die is vaag :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:36

Ik vraag mij af of al die naden wel lekker zitten!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:36

Dat vroeg ik mij zaterdag in Renswoude ook al af! Hadden best veel die rijbroek. Is dat voor extra stevige zit ofzo?

Fijn dat je lekker getraind hebt in Hernen PB! edit: Ik zat net even in jou profiel te spieken en ben jaloers op jouw BP! Zei nog tegen vriendin toen in Vlietland als ik had geweten dat dat ook kon had ik er ook zo 1 genomen.

Mootje zou je mij misschien ook (per PB) de prijs door willen geven wat een priveles van Rob kost? Wil graag keer les van hem!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:43

Sann, Als ik het antwoord weet, laat ik het je weten :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:47

Jee Mo! Dat was schrikken! Gelukkig ben je zelf nog heel

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:48

Die broek viel mij ook op. Karin Donckers rijdt er mee. Zal vast heel nuttig zijn voor het een of ander, maar het ziet er niet uit. :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:51

Misschien heeft het het nut van een leren zitvlak met het comfort van een stoffen broek, want er zit stof in de overgang kont / bovenbeen. Dat vind ik persoonlijk het nadeel van een leren zitvlak wanneer je niet op je paard zit!
Bianca, Ik ben gelukkig nog heel en de meneer die ik had geraakt ook :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 21:59

Sannn: Ik ben er ook héél blij mee. En je ziet er ook niemand anders mee! Helaas heb ik er dan nu een zwarte airjacket overheen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:00

Avond!

Vanavond naar het Dijkgatbos geweest met een stalgenootje (Myca@bokt). Haar merrie is onderdeel van Jer zijn 'harem' dus bij het eerste slootje plakte hij heel erg. Daarna ben ik steeds als er een slootje oid aankwam een stukje vooruit gereden en toen was hij superbraaf. Ook het water gelukkig ennnnnnnnnnnn.....Jer heeft Nuance watermak gemaakt! :D Wie had dat ooit nog gedacht? oké mijn moeder heeft ook een beetje geholpen (natte voeten :)) Maar hij stapte er voorbeeldig in en uiteindelijk ging zijn vriendin achter hem aan :) Twee blije paarden mee naar huis.
Wilde eigenlijk de opsprong na het water meteen meenemen, maar daar zat een groot gat in, dus dat was echt niet verantwoord! Ga er een beetje vanuit dat ze dat met de oefencross wel hersteld hebben, dan pak ik hem dan nog even mee!

Wat een afgrijselijke rijbroek zeg! Lijkt me idd niet lekker zitten :n
Mootje: gelukkig ben je heel gebleven en rij je weer lekker in je eigen auto!
Sannnn: je hebt gelijk dat je lekker de tijd neemt met je paard!
PB: lekker getraind dus. Ik wil ook wel een keer in Hernen trainen, ben ik nog nooit geweest. Misschien voor Gorssel oid... Fijn ook dat je zadel bevalt!
Shanoek: fijn dat Vorstin zich gedraagt ohz! ;)
Corien: Fijn dat het met Jackson weer lekker ging! Hoe lang heeft hij nu rust gehad?

Heb springzadel meegenomen. Morgen ga ik mijn schoonzusje helpen met haar draakje (v. Frenchman). Even kijken of hij ook een sprongetje kan maken. Het is eigenlijk ook nog de bedoeling dat ik met hem in september nog eens een puppycrossles ga doen. Eerst maar eens kijken wat voor capriolen hij morgen uithaalt want dat is me er 1!!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:04

Lijkt mij ook niet lekker zitten die broek. Vind hem ook niet echt mooi te noemen. :o
Dat comfort zou idd kunnen. Is dan ook makkelijker opstappen!

Dat is wel jammer idd dat je je airjacket er over heen hebt nu. Maar ik vind hem echt heel gaaf!

Mooi dat je lekker getraind hebt Noor! Wil hij normaal het water niet in dan?

Vero heeft d'r wond weer open getrapt. :\ Opzich wel logisch wondspray prikt dus dan gaat ze slaan. Hoop dat er snel korstje op komt. Laat er morgen weer dagje in de wei staan.

Zijn jullie misschien bekend met de Sprenger Ultra KK bitten? Was even aan het rondneuzen voor nieuw bit, kwam deze tegen. Alleen de prijs is minder.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:05

Aparte broek. Lijkt me wel fijn zitten :j . Ik had van de week ook een mooie creme broek gezien http://www.horseoutletpiller.nl/?menu=a ... D=11133509

Even een vraagje voor de riemgebruikers, weten jullie plekken waar ze mooie riemen verkopen, en niet al te duur (vind die van Couture Hippique te duur)? Wil er graag 1 voor op wedstrijd, had die van mijn vader ingepikt alleen die heb ik stukgemaakt, ben op de gesp gaan staan :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:12

Sannn, de Dynamic RS van sprenger is nog veel fijner! Qua prijs ook niet zo leuk, maar als je interesse hebt weet ik wel een site waar ze ze van een ander merk verkopen voor een stuk minder. Ik heb m daar ook vandaan en Noor ook.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:12

@ Sannn: Nee wat water betreft is Jer nog niet erg betrouwbaar. Soms wel, soms niet..
@ Mistid: sorry, ik heb nooit een riem om dus kan je niet helpen ;)

Truste!

Edit: 28 augustus is er weer een training van Martin & Tim Lips in Ede. Ik heb me opgegeven, want het is me vorige keer uitstekend bevallen! :) http://www.timlips.nl

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:15

Jammer, ik heb mij net voor mijn eerste officiele springwedstrijd opgegeven en laat die nu de 29ste zijn -O-