Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ben wel blij.
Hij pakte lekker aan. Werd haast weer iets te enthousiast.
truste 
. Wo begint altijd eerst aan de kuil en dan pas wat later gaat ze aan haar muesli met Equilin beginnen
en dit is gewoon elke ochtend op, dus als ze er niet gelijk aan begint maak ik me niet zo druk..
, even gelongeerd. Ze loopt als een tierelier met haar nieuwe schoenen!! Ook heeft ze weer lekker buitengespeeld met de buuf
, helemaal gezellig!! Ik heb weer een halfuur erover gedaan om Wo haar giga-kuil dicht te krijgen
, die ook echt pál voor de ingang gegraven was, dus ze konden er ook niet uit voor die kuil dicht was
.. Snoekiej schreef:Bedankt voor je verhaal Sas! Dus het kan nog goedkomen
Ik ga denk ik vanaf morgen proberen met heel veel muesli en een paar brokjes (echt heel weinig) en dan kijken of ze het eet. Hopelijk wel, want anders eet ze het echt niet denk ik. Met wortels eet ze denk ik alleen de wortels, en niet de brokjes.
die van mij at dat poeder van de DA ook niet, en nu likt hij zijn hele bak leeg

, maar ging het nog niet van harte. Daarna heb ik muesli met brokjes aan de ene kant van de bak gelegd, en slobber aan de andere kant. Na een uur had ze toch wat slobber gegeten. Ik hoop dat ze de muesli ook gaat eten, want dat voert toch veel makkelijker. Vanmiddag ga ik nog ff terug om te kijken of ze het op heeft. 
.

gefeliciteerd! en je bent idd niet voor niets heen gegaan!
dus daarna lekker na stal gegaan. Zonanta maar even gereden in de bak, kijken of ze goed liep, en ze heeft op het zand dus nergens last van
Heb heel even gereden, begon natuurlijk ook weer lekker te regenen en steeds harder.
. Of hij flikt het vlak voor de hindernis. Ik heb hem 1x express in de hindernis laten storten( allen balken, staanders en zelfs het kistje lagen plat). Toen hadden mijn paard, instructeur en de mensen aan de bak eindelijk door dat ik het niet lollig vond en boos was. Non verbale communicatie zegt genoeg haha. Daarna was het over. Instructeur zei even niks meer tegen mij. Was ook zeer verstandig
. Niet aardig misschien voor mijn paard maar het was even nodig. Hij valt dan niet of zo maar dan ga ik gewoon even niet mee met de sprong en laat ik hem er gewoon op af gaan ookal bokt hij of heb ik een rotafstand.
Maar de amazone's waren wel vandaag ja.
, welk net en hoe laat?