Ik heb vandaag maar vrij genomen van school

De H&M in Groningen vind ik ook altijd een ramp. Ik koop er bijna nooit wat, soms wat hempjes of shirtjes ofzo maar ik pas het iig nooit, die rijen daar zijn me veulste lang
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeeGee schreef:5 toch Ingrid ?
Rovinia schreef:Hilde_ schreef:Ja in Utrecht ofzo is het ook echt een hel.
Online shoppen is wel ideaal dan, maarja, van die kleren heb ik het idee dat de kwaliteit een stuk minder is, en het valt bijna altijd tegen.
Goh....de post kwam hier net weer een pakketje brengen voor ene Hilde van de H&M
Hilde_ schreef:Mwa, 1 bikini past, de rest is te groot.
Rosalie123 schreef:Ik ben weer terug van stage en heb mijn paardje ook alweer gelongeerd! Had vanmiddag al een paar pagina's bijgelezen maar toen nog geen tijd gehad om te reageren.
Wat betreft H&M, ik heb ook een hekel aan al die drukteOp internet staan wel leuke dingen en heb ook de catalogus. Misschien dat ik nog wel wat ga bestellen.
Mirthe, ik las vorige keer toen ik aan het bijlezen was nog iets over dat jullie nog naar het museum gingen. Was alleen toen vergeten te reageren daarop. Wanneer gaan jullie precies? Wel kleine kans dat ik jullie groep doe, ik heb meestal basisonderwijs.. maar dat wil niet zeggen dat ik nooit wat meekrijg van het voortgezet onderwijs hoor