ik denk dat het zo'n veter is die je vastmaakt aan je hoofdstel en aan de manen. Dat die blijft zitten als je valt bijvoorbeeld. Dat je niet het hoofdstel in de handen hebt.
Ik had het niet eens opgemerkt Vond het wel een raar woord om te zien, maar begreep meteen wat er bedoeld werd dus heb heel dat kopstel niet eens bewust gezien
Ik ben er weer Heb een soort van strakke broek gekocht, die aan de onderkant wijde(re) pijpen heeft, en een Ipod Nano 8 Gig! Ik wilde een nieuwe mp3-speler, en nou heb ik die gekocht. Ben er wel blij mee Net Vorstin gereden, ging niet zo lekker, ze was heel erg aan het duwen en ze wilde niet op het achterbeen komen (bekend probleem). Morgen geef ik haar maar weer een dagje vrij. Renske, buitenrijden doet een mens zeker goed!
Ik ben weer ff thuis... Ben gister en vannacht op kamp gweest. Vanmorgen moest ik werken, vanmiddag viertal. Morgen vroeg ff calyp doen en dan ga ik weer terug naar kamp. Echt dondersgezellig en uiteraard s avonds weer veel te veel drank en veel te laat naar bed. 8 uur moet er weer gevoerd worden (ik moet dan ook opstaan, ook al heb ik geen paard mee).
@ karen: ik ben langs 'de boosdoener' waterbak in Den Ham gweest. We zitten daarnaast op de Lourenshoeve met ons kamp...
@ lielle: zal ff kijken wat ik aan foto's kan vinden.
@ danique en wendy: super leuke foto's. Wendy; drie cross en Brugge ziet er super uit zeg
Biem: Wendy: leuke foto's!! Dan heb ik jou nog zien crossen en zelfs nog bij je gestaan! Was namelijk bij Wollie om d'r aan te moedigen En nog gefeliciteerd Jitske: leuke foto! Verder zag ik dat Wiki ook al heel veel info gaat bevatten!
Heb vanavond weer op Money gezeten na z'n weekendje vrij Hij deed het super Hij werd heel even afgeleid door 2 andere paardjes en liep wat te hinneken, maar was verder wel heel erg braaf
Moet vrijdagochtend m'n boeken gaan halen en dan zit m'n vakantie erop helaas..
Laatst bijgewerkt door TeZzz op 14-08-07 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Arme Tezzz? Arme Wollie zul je bedoelen! Ik mag morgen weer gaan werken.... Tezzzz en Money waren stoer vanavond!
Wendy: Nog gefeliciteerd met je overwinning! Grappig dat we elkaar zo tegen kwamen! Al moet ik eerlijk zeggen dat het even duurde voordat het kwartje bij mijn viel... Leuke polo's hadden jij en je vriendin aan vrijdagavond!!
Wuppie:Ik heb twee weken en een dag (vanwege mijn verjaardag dagje extra) vrij gehad. Ik neem nooit lang vakantie, dan houd ik tenminste wat dagen over voor onverwachte dingen tussendoor.....
Danique: Super gereden zeg! Wat mogen er trouwens maar weinig door naar het NK bij jullie zeg!! Wel een *** actie van de jury!