. zou het wss ook al opgeven vr te scheren dan
. Zo dik staat hij niet zeker ofwel? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. zou het wss ook al opgeven vr te scheren dan
. Zo dik staat hij niet zeker ofwel?
.
... geluisterd dan en aan de ene kant weinig darmgeluiden. Mr terwijl we bezig waren kwam ze er gelijk al weer door gelukkig! Toch maar paraffine gegeven en buscopan gespoten. Ze was snel weer in orde gelukkig... twas toch schrikken want die deed mega raar. Stal eigenaares zei dat ze wss hevige kramp had en zo reageerde en wss daardoor is het wel weer beter geworden...
... Ze staat ook veel te dik
ze krijgt niet zoveel eten mr ze wordt gewoon dik van niets te doen
...
Hopen dat ze die vetjes deze winter opgebruikt om zich warm te houden en wat slanker het voorjaar in gaat?
Hij heeft echt een baard.
Lelijk haha
Maar dat komt wel goed, dan zal hij maar meer in het werk moeten ofwel voor het rijden eerst aan de longe.
. Het was nogal onverwacht dus ik ben niet zo voorbereid. Ik vervang meisje vd club die nog te jong is. Indien we in de finale zitten gaat zij wel finale rijden want dan mag ze wel.
(of te sparen natuurlijk haha!)
Ik vermoed dat ik Colo 2x zal moeten doen maar ferro en iskander wacht ik nog een maandje zodat zij maar 1x moeten.
die moet maar 1 keer gedaan zijn. jerko daarentegen die zal wss wel 2 keer moeten gedaan zijn. Maar het zijn alle 2 echt koetjes om te scheren dus geen probleem als je eens meer moet scheren.
Maar het is toch uiteindelijk gelukt en voor mij is die foto wel echt goud waard! 
) en hij is snachts op wandel geweest, resultaat = alles opeten wat er maar te eten viel, inclusief de sportkorrels van de dressuurpaarden. Ik was weer even bang dat hij er slecht zou reageren op al dat voer, maar we zijn nu 2 dagen verder en hij is oké.
.