Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben benieuwd naar een foto van de kleine meid!
Daarom heb ik mijn bril gewoon nooit op. Laatste keer dat ik hem op had is geweest met ponykamp vorig jaar denk ik. Verder heb ik hem soms heeeel even op, maar ik wissel het ding snel om met mijn lenzen. Brillen werken ook niet met mijn huid. Mijn neus is een glijbaan! 
rijden doe ik wel echt! Kan zelf geen lenzen in door een hoorn vlies beschadiging die om gehad heb. MargreetW schreef:Ik heb -3.5 en -5.75 met een gedraaide cillinderstand en een leesgedeelte erin van +3. Dus eigenlijk ben ik wel heel kippig.
Maar met lenzen zou ik denk ook nog een aparte leesbril moeten, en dan kan ik net zo goed een bril houden.
En kijken jullie niet ontzettend 'raar' als je wisselt tussen bril en lens?
.
?
, 
Vanmorgen de pony naar Ede gebracht. Hij heeft een prima plekje vlakbij de stacaravan van mijn zus en zwager. Ze heeft net al lekker gereden en gesprongen kreeg ik te horen. En de aankomende 10 dagen wordt het lekker veel boscrossen voor de pony en Chels, leuk voor ze. Edge ff gereden, hij liep zo fijn! Nog een sprongetje zonder grondbalk op de aclijn gezet. En vanuit een rustig galopje telkens op de volte meepakken en de ene keer linksom, andere keer rechtsom landen. Hij was zoooo braaf! Weet niet wat mij overkomt, wat een paard.
De rest van de avond kom ik de bank niet meer af.
voor sann!! idd geniet lekker van je avondje
heb ik geen verstand van