Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
.
.
). Eerste proef was niks. Ferrose liep fijn tot a-x binnenkomen toen had ze een bekijk jij het maar idee: alles was eng (ja mijn paard is M2 geworden zonder ooit hekjes, letters of ringmeesters te hebben gezien
) en ze besloot de travers maar gewoon niet in te zetten even als de overgang galop-stap. Er zaten natuurlijk ook wel goede punten tussen maar ik kwam er niet zo vrolijk uit
. Jury vond het allemaal wel meevallen en het was nog 170 punten waard. Voor de tweede proef heb ik haar echt verteld dat het me meenens (of hoe je het ook schrijft
) was en dat is goed bij haar doorgedrongen en ze besloot om mee te doen (dat ik het meen hoeft niet te betekenen dat Ferrose het ook accepteert
) dus tweede proef echt vol eraan gereden. Dat heeft de jury ook gezien; ik was eerste met 189 punten. Morgen mag ik nog een keer en dan ga ik proberen twee proeven zo te rijden.
Denk dat er zaterdag toch best nog wat vanaf komt.

weule schreef:Ik mocht van Dienke niet met trekker/schudder door het zandpad langs de crossdus jullie zien mij denk ik niet... rijd wel klein stukkie om... ook wel zo eerlijk voor de ruiters die anders hun dressuurproef verprutst zien worden
.
.