[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:49

waar is dit dan Sanurie?

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:50

tientjeh schreef:
waar is dit dan Sanurie?

Ermelo ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:51

ohja, nu je het zegt, herken ik het pad op de plaatjes ook wel. Maar dit mocht dus ook gesprongen worden en
word straks ook in de cross gebruikt?
Laatst bijgewerkt door tientjeh op 09-06-11 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:51

Wauw dan is Ermelo wel bezig met mooie hindernissen te bouwen!! Gaaf zeg. Krijg ik er nog meer zin in :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:53

Hallo iedereen.

Ik blijf af en toe meelezen..
De hindernissen zien er mooi uit van Ermelo.
Hier gaat alles super. Menige bokker heeft via hyves/facebook wel gelezen dat het super goed gaat met Wino en mij :).

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:53

Gave hindernissen Sanurie! Heb je nog meer hindernisfoto's? :)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:55

De nieuwe waterbak mocht gebruikt worden, maar zoals die schijven en trakehner geen idee. Maar dit waren zulke beginners dus hebben alleen wat op een af sprongetjes gedaan op het hoofdterrein en de nieuwe waterbak en de brug!!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:03

MM in het begin moest ik ook echt wel 3 tot 5 dagen rust en bij echt grote behandelingen zal het vast weer gebeuren. Maar de meeste mensen (algemeen bedoeld) halen de osteopaat er alleen bij als er al langere tijd iets is wat ze niet opgelost krijgen, waardoor dat automatisch behoorlijke ingrepen zijn. Ferrose heeft op haar 4de een ongeluk gehad waarbij ze afschuwelijk door haar rug is gegaan waardoor ze bijna niet meer kon lopen dus voor mij zijn de controles behoorlijk standaard. Zodra ik merk dat het iets anders voelt, wordt de osteopaat gebeld. Dus dat zijn in verhouding kleinere behandelingen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 15:24

Nog een vraagje voor degenen die coolboots gebruiken na een cross(training). Hoe lang laten jullie ze erop zitten? De hele terugreis, ongeacht hoe lang die duurt? Er stond namelijk op de site van de paardendrogist dat 15-20 minuten wordt aanbevolen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:48

Goeiemiddag!
Ermelo is al aardig opgeknapt zeg! Ik zou er echt graag willen trainen/rijden!

Spannend Corien :P
Jij mag wel snel weer wat doen met je paard Joki!
Vreemd van Vies Annetje! Hopelijk valt het allemaal mee
Noor, ik heb ze meestal de hele terugweg eromzitten, maar als we echt langer dan een uur rijden worden de benen dan wel eens weer warm. Dan probeer ik ze halverwege even af te halen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:59

:wave:

jullie hebben de regen zeker naar ons gestuurd :x Het was gisteren echt bar en boos, we zijn uiteindelijk zelfs naar een hotel gevlucht toen de binnentent begon te lekken ;(
(sim, denk aan Hongarije, en dan de hele dag).

Maar we hebben wel een super hotel aan de boulevard, uitzicht op zee, dus ook niet verkeerd. Tent is inmiddels droog en schoon weer ingepakt, vanavond nog even lekker eten bij Eataly in Genua en dan morgen in een keer (1200 km) naar huis.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:31

Snoekiej schreef:
Gisteren gewerkt, was wel weer leuk. Prins Willem-Alexander en Maxima waren er, echt gaaf!

Dat dacht ik al omdat je pas vandaag ging zeggen wie er kwamen! Haha leuk

Leuk Corien!
Sim :+
Noor, ik gebruik ze niet maar een vriendin van mij laat ze er maximaal een uur om zitten, omdat het anders gaat broeien ofzo.
Wat vervelend van de regen Lielle, gaaf dat jullie in zo'n mooi hotel zitten!

Ik heb ze alledrie al gereden. Vos ging fijn en heb daarna even een buitenritje gemaakt, Beautje ging heel fijn en we hebben vliegende wissels geoefend voor het springen. Ullie liep ook fijn en heb daarna nog even wat gecrosst. Nu weer spullen bij elkaar zoeken voor vakantie

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:22

Die schijven (1e foto) en nog 3 andere nieuwe hindernissen op dat rondje mogen gebruikt worden. Hebben wij paar weken geleden ook gesprongen, wij mochten toen niet bij het water komen. Nu dus wel, die schijven/ boomstammen hindernis is niet heel hoog/ breed hoor. Goed te doen. ;) Trakhener was toen nog onder de onkruid, nu ziet hij er al stuk beter uit! Jammer dat hij er 3 weken geleden niet zo bij stond. ;) Leuk datje er foto's van gemaakt hebt! Medewerkster van de KNHS zei dat ze in de cross komen.
Leuk Corien!
Goed balen Lielle dat het daar regent.
Wanneer ga je weg Mirthe?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:55

:wave:

Was ik ook weer :D Heb globaal soms af en toe wat bijgelezen in mijn sogmomentjes, maar verder door mijn scriptie-deadline weinig op bokt gezeten.. Zag net wel hele leuke hindernissen in Ermelo en zag dat Lielle nogal veel regen gehad heeft :(:)

Sannn: hoe is het nu met je arm?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:59

CORIEN @ leuk hoor een date.. :D
SANURI @ mooie foto's van Ermelo, krijg er zin in.
BV @ inderdaad mooie resultaten.

Hier weer longeerdagje gehad en wat thuis gerommel.... ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:01

Spannend Corien!
Lielle: KLinkt niet heel lekker al die regen, balen zeg...

Hier alles weer gereden en net bij Jan ook nog 2 gedaan.Nog even meegekeken toen hij op zijn 6-jarige hengst zat. Geweldig gaaf dier. Denk dat ik maar eens ga kijken of hij binnenkort een keer Z2 kan starten ergens.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:02

Is het gelukt met je scriptie Vief? Gaat redelijk met mijn arm, kan hem wel bewegen. Maar met dingen sjouwen/ oppakken, kracht in het algemeen, gaat het minder. Ga zo kijken hoe het gaat met rijden.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 09-06-11 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:02

Hebben jullie ook een website LAU ?? of doen jullie daar niet aan... :P leuk plaatjes kijken..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:03

Hebben jullie ook een website LAU ?? of doen jullie daar niet aan... :P leuk plaatjes kijken..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:04

Nee website is in constructie :P Al heel lang....
Zal kijken of i9k een standfoto heb van die. Hij heeft de voorgaande jaren nl wel gedekt en toen hebben we ermee geadverteerd. Zijn overigens echt super mooie veulens geworden!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:06

Scriptie is wel een soort van gelukt. Ik was nogal trots op wat ik ingeleverd had na 6 dagen :o Maar goed in ieder geval een leuke eerste versie voor de deadline in augustus :)

Wel fijn dat je arm al beter gaat! Hoop dat je er ook gauw wat meer mee kunt doen!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:09

Annetje: waarom laat je de dierenarts er ook niet even naar kijken? Een fysio kan spierproblemen prima oplossen hoor daar niet van. Maar als jij al zegt dat hij onregelmatig is en last heeft van zijn rug zou een da ook niet verkeerd zijn. Veel rugproblemen zijn een gevolg van een kreupelheid in de onderbenen voor, waardoor door pijn en compensatie de rug verkrampt gebruikt wordt. Het kan ook absoluut andersom hoor, maar de eerste situatie komt vaker voor!

En volgens mij heeft Laura gewoon een personal vet nodig, dus ik ga lekker mee ;).
Mistid: vast veel plezier op vakantie!
Lielle: ajj, ik hoop dat je wel nog hebt kunnen genieten van je vakantie!

Ik ben deze week druk bezig op de Heelkunde afdeling. Alleen maar kreupele paarden en operaties, en vandaag ook een paar gebitjes gedaan :).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:14

Goeiemiddag!
Ik heb vanmiddag nog ff naar Van Rijs gebeld, en daar lag nog precies een goede Döbert op voorraad! Dezelfde als Vorstin als wedstrijdhoofdstel heeft, alleen dan met een normale frontriem. Deze dus: http://www.doebert.com/data/img_prod/277.jpg
Nog ff zien welke frontriem ik erop zet, en de teugels wil ik ook weer kwijt, want die gebruik ik toch niet :+

Wat balen van de regen Lielle! Succes met terugrijden morgen en geniet er nog even van!
Haha, goed gedacht Mirthe :P Lekker dat je ze al gereden hebt
Wanneer ben jij in Ermelo geweest dan Sannn? Hoop dat het rijden zo lukt met je arm
Fijn dat de eerste versie van je scriptie is ingeleverd Vief! Ben je er weer ff vanaf! Hoe is het met GG en Wol?
Ben wel benieuwd naar een foto Lau :D
Klinkt als leuk werk Floor!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:21

Mooi dat ze je hoofdstel hadden liggen Snoek. Ben er denk ik week of 3 geleden geweest, met club hadden ze dat geregeld.
Klinkt leuk Floor!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:24

Sannnn schreef:
Wanneer ga je weg Mirthe?

Zaterdag! Dan zijn jullie dus een week van mij verlost }> . Neem mijn ePad wel mee, maar er staat niet op Sunweb of er ook internet in het hotel aanwezig is of juist niet.

Floor, onze veearts zei dat hij het gebit het leukste onderdeel vindt om te doen bij paarden! Zo een gebit doen lijkt me ook wel leuk, maar een keizersnee of iets anders waar bloed bij vrijkomt bijvoorbeeld niet.
Fijn dat je alweer een nieuw hoofdstel hebt Shanouk!

Ik heb Beau haar manen net nog ff gefatsoeneerd met het uitdunmesje. Nu zijn ze mooi kort & dun vergeleken hoe dik het eerst was.
Kreeg net het eerste telefoontje voor Yoeri, die heb ik vanmiddag op internet gezet. Vonden de vraagprijs teveel boven hun budget zitten. Ja sorry, maar bel dan niet achter een pony aan die 3x M is :7 . Zo veel vragen we er nieteens voor.